Ga ik internet op om even een herinnering te plaatsen. En wat zie ik tot mijn verbazing, de herinnering is al geplaatst. GEWELDIG. Ja iedereen die graag mee wil laat het nog even weten. Hoewel het nog even duurt, kan ik dan al wel vast de kaarten gaan bestellen, want we willen natuurlijk wel in het admirals vak zitten
Vandaag de mailtjes ontvangen van Yvet en Gert (GPJ73) en Michelle (michelle1985) ook zij zullen van de partij zijn.
Nu zijn dus al met een gezellige groep mensen, maar ook natuurlijk willen we meer mensen mee. En nee, je hoeft niet perse jong (en vrijgezel (?)) te zijn....
Ik hoef me niet meer aan te melden, toch? Ik was er al bij, toch? Ik wil zeker mee op 6 mei!
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT 2013: NY
6 mei nadert met rasse schreden... Gaat het nog door?
Zijn er nog meer mensen die mee willen?
Mack
MW Drawings
ik ben zeer druk geweest, en zal dat nu ook zijn. Een paar dagen geleden hier weer even snel gekeken. Maar wat nu belangrijker is, ik heb nog geen kaartjes aangeschaft ook kan ik niet van de partij zijn de 6de.
Natuurlijk kunnen jullie nog wel gaan, er is bekent wie er mee wil. Als iemand dit wil oppakken zal ik wel de e-mailadressen door geven aan deze persoon zodat jullie onderling iets kunnen regelen.
freekb2 schreef: kan ik niet van de partij zijn de 6de.
Wàààààààààt?!?!?!?!?!?!
Kun je een andere datum wel?
Mack
MW Drawings
20 mei zit ik in Brussel dus dat gaat niet lukken.
Maar laat je dat verder niet tegenhouden: dan ga ik gewoon een volgende keer mee.
Mack
MW Drawings
Gaat het nog door of is er gebrek aan belangstelling?
Mack
MW Drawings
Nou, er reageert niemand meer voor morgen. Helaas, dan neem ik aan dat het niet doorgaat!
Sorry Roland! Wellicht kunnen jullie wat regelen voor de 20ste, maar dan kan ik er helaas niet bijzijn.
Mack
MW Drawings
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.