Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bericht zoek na nieuwe reactie
Bericht zoek na nieuwe reactie
Ik probeerde net een bericht te plaatsen in een bestaand topic, maar toen ik in mijn berichten keek was mijn reactie verdwenen en had iemand anders gereageerd. Ik heb misschien niet zo goed opgelet, maar ik zag niks bijzonders toen ik op submit klikte. Doe ik iets fout, of is dit een bug?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Bericht zoek na nieuwe reactie
Als je in een bestaand topic een bericht plaatst en net voor jou plaats iemand anders een bericht, dan wordt jouw bericht niet meteen geplaatst als je op de bevestig/submitknop klikt. Je krijgt een waarschuwing te zien, dat die ander voor jou een bericht geplaatst heeft en je ziet de inhoud van dat bericht dan ook. Daarna moet je nogmaals op de bevestig/submitknop klikken.
Misschien is jou dat niet opgevallen en heb je verzuimd om de tweede maal te bevestigen.
Misschien is jou dat niet opgevallen en heb je verzuimd om de tweede maal te bevestigen.
Jeetje, dat krijg ik ervan als ik tegelijkertijd TV kijk! Nu ik erover nadenk is dat bij mijn andere favo forum ook zo. 
Bedankt voor je reactie!
Bedankt voor je reactie!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
En dan zeggen ze dat wij mannen geen twee dingen tegelijk kunnen doen...guinevere schreef:Jeetje, dat krijg ik ervan als ik tegelijkertijd TV kijk!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Helaas kunnen mannen dat ook niet

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ha, maar daar ben je het misschien gewend, daar is het wel érg druk vaakguinevere schreef:Jeetje, dat krijg ik ervan als ik tegelijkertijd TV kijk! Nu ik erover nadenk is dat bij mijn andere favo forum ook zo.
Bedankt voor je reactie!