Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
De forums doen het weer: uitleg & update
-
doreennicole
- Amerika-expert
We are BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, wat heb ik jullie gemist!!! Op zich best eng om te ontdekken hoe verslaafd ik ben geraakt aan dit forum en de mensen hier.
Heb ook vaak aan Dennis gedacht, maar wilde geen mailtje sturen om te vragen hoe het ging omdat ik wist dat je er druk mee bezig was en -waarschijnlijk- geen boodschap had aan 5000 mailtjes met dezelfde inhoud.
Ik hoop dat je nog ontzettend mag genieten van de rest van je vakantie.
Too bad you can't sue them!!! Want uiteindelijk heb je waardevolle tijd moeten opgeven voor ons. Apologies naar je familie en vrienden daar.
Heb ook vaak aan Dennis gedacht, maar wilde geen mailtje sturen om te vragen hoe het ging omdat ik wist dat je er druk mee bezig was en -waarschijnlijk- geen boodschap had aan 5000 mailtjes met dezelfde inhoud.
Ik hoop dat je nog ontzettend mag genieten van de rest van je vakantie.
Too bad you can't sue them!!! Want uiteindelijk heb je waardevolle tijd moeten opgeven voor ons. Apologies naar je familie en vrienden daar.
SEEING IS BELIEVING
jaaaa, ik ben ook heel blij dat ik weer bij het forum kan. Ik schrijf niet eens zo heel veel, maar lees bijna alles.
Oeps, toch een tikkie verslaafd dus, hahahaha.
Als alternatief heb ik maar op wat sites van leden zitten kijken, om toch een beetje het Amerika gevoel te houden.
Dennis, geweldig dat alles het weer doet!
groetjes
Liliane
Oeps, toch een tikkie verslaafd dus, hahahaha.
Als alternatief heb ik maar op wat sites van leden zitten kijken, om toch een beetje het Amerika gevoel te houden.
Dennis, geweldig dat alles het weer doet!
groetjes
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
Ik ben blij dat het forum weer werkt!!! Ik begon zowat overwerkt te raken, nu ik niet op het forum kon kijken...
Wel jammer dat er berichten weg zijn: voor mij was de afgelopen tijd wat hectisch en ik had veel info gepost (o.a. over mijn Mustang) en dat is nu weg... Maar ja, komen we wel weer overheen!!!
En nu hopen dat het niet weer gebeurd!
Wel jammer dat er berichten weg zijn: voor mij was de afgelopen tijd wat hectisch en ik had veel info gepost (o.a. over mijn Mustang) en dat is nu weg... Maar ja, komen we wel weer overheen!!!
En nu hopen dat het niet weer gebeurd!
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
MrsMiaWallace
- Amerikafan
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Dennis,
ik ben blij dat het forum weer werkt. Net als de anderen heb ik het forum ook gemist.
Tja, en dan ben je een paar dagen weg
en merk je dat er flink gepost wordt door iedereen. Ben meer dan een uur bezig geweest om alles bij te lezen... 
Het uitstapje naar de Harz (samen met Marjan en Jan) is overigens prima bevallen.
Heel veel sneeuw en ook nog even op de latten gestaan. Voor het eerst geskied trouwens en het ging heel goed.
Roland
ik ben blij dat het forum weer werkt. Net als de anderen heb ik het forum ook gemist.
Tja, en dan ben je een paar dagen weg
Ineke schreef:Coyote/Ronald heeft overigens vanmorgen vroeg ook nog een stukje gezet (wat nu dus weer weg is). Hij vond zo jammer dat hij, net nu het forum het weer deed, een paar dagen weg "moest" naar de Harz.
Het uitstapje naar de Harz (samen met Marjan en Jan) is overigens prima bevallen.
Roland