Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Last van storing?
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Re: Last van storing?
Ik dacht ik probeer het nog eens.......en jawel hoor ik klikte op pagina 3 en de pagina kwam gewoon weer te voorschijn.
Zonder dat ik de tips van Roland hoefde te gebruiken.
Dus alles werkt weer?
Zonder dat ik de tips van Roland hoefde te gebruiken.
Dus alles werkt weer?
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Over het algemeen ben ik een Oracle bigot, maar dit soort opmerking over MySQL slaan nergens op. Ik zou MySQL niet onderschatten. Google draait een groot deel van zijn search engine onder een LAMP architecture, en ja de database die daar wordt gebruikt is MySQL. MySQL wordt regelmatige gebruikt bij terrabyte database implementaties, en zelfs zonder precies te weten hoeveel berichten er op het AA forum staan durf ik te beweren dat het nog niet in de Terrbytes loopt.Matrox schreef:Ben bang dat dit forum langzamerhand te groot aan het worden is voor een MySql database.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Het grootste forum van Nederland (daar komt AA niet eens in de buurt, wel bij het gezelligste
) draait ook op een MySQL DB. Iets heftigere configuratie, maar ben het met Loek eens dat je MySQL niet moet onderschatten, als het dit forum niet aan zou kunnen zou er iets goed mis zijn.

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb het heel vaak de laatste tijd dat pagina's gewoon niet laden.
Zelfde probleem neem ik aan.
Zelfde probleem neem ik aan.
Heel veel avatars vertonen een broken link bij mij .. hebben jullie daar ook last van? Is sinds gisteravond volgens mij zo..
Sandy
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
@ Sandy, zie viewtopic.php?f=1&t=25497
Hoe zit het ondertussen met de smiley's ?
vroeger hadden we een groter aanbod met smiley's maar sinds de update van enkele weken geleden zijn die verdwenen.
Word daar aan gewerkt of blijft het zoals het nu is? (het kan ook zijn dat ik de uitleg ergens gemist heb)
Bart
vroeger hadden we een groter aanbod met smiley's maar sinds de update van enkele weken geleden zijn die verdwenen.
Word daar aan gewerkt of blijft het zoals het nu is? (het kan ook zijn dat ik de uitleg ergens gemist heb)
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
De verdwenen smilies heeft de aandacht in het modteam er wordt dus aan gewerkt.
Weet niet precies wanneer een en ander weer op orde zal zijn omdat Dennis nog volop in zijn huis bezig is en helaas weinig tijd heeft om dit onder handen te nemen.
Weet niet precies wanneer een en ander weer op orde zal zijn omdat Dennis nog volop in zijn huis bezig is en helaas weinig tijd heeft om dit onder handen te nemen.
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ligt het aan mij of is het forum op dit moment enorm traag?
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ligt niet aan jou Marcel, het lag er een poosje helemaal uit en is nu erg traag.
Dat wordt dus weer dubbele posten verwijderen omdat men denkt dat het niet geplaatst is en nogmaals op bevestigen klikt.
Dat wordt dus weer dubbele posten verwijderen omdat men denkt dat het niet geplaatst is en nogmaals op bevestigen klikt.
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Gelukkig, ik dacht alweer dat het aan mijn computer lag. ( je hebt zo wel lekker lang de tijd om een juist antwoord te formuleren
)
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Het forum draait wel ontzettend traag het laatste uur .Ligt dit probleem nu bij mij alleen of hebben anderen er ook last van ?
Andere sites gaan op een normale snelheid open ,hier duurt het wel even voor je je topic te zien krijgt .
Ben ik overigs niet gewoon hier ,heb het nog nooit eerder voor gehad.
Groetjes,
Andere sites gaan op een normale snelheid open ,hier duurt het wel even voor je je topic te zien krijgt .
Ben ik overigs niet gewoon hier ,heb het nog nooit eerder voor gehad.
Groetjes,
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Oeps ,lees nu maar pas dat ik dus niet de enige ben
Groetjes
Groetjes
-
saknopper
- Amerikakenner
- Contacteer:
Heb geen tijd om een uitgebreide post te schrijven, maar het komt er op neer dat een gedeelte van het netwerk waar de server op aangesloten is die het allesamerika forum verzorgt te kampen had/heeft met een DDoS aanval.
Zie bijv. http://nl.wikipedia.org/wiki/Distribute ... of-service voor iets meer uitleg.
Zie bijv. http://nl.wikipedia.org/wiki/Distribute ... of-service voor iets meer uitleg.