Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reacties en foto's Alles Amerika Meeting 2009

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
desteijntjes
Amerikafan
Contacteer:

Re: Reacties en foto's Alles Amerika Meeting 2009

Bericht door desteijntjes »

TJa aan al deze lofuitingen valt er voor mij bijna niets meer toe te voegen :wink: Echt super georganiseerd, ik kwam alleen "helaas" te laat binnen voorde quiz anders had ik vast gewonnen ( :roll: bij de nabeschouwing kwam ik echt niet ver met de antwoorden, gelukkig stond ik bij RobertJan en Yvonne en hij keek gelijk alles na op zijn telefoon op Wikepedia.... ja dan heb je snel al een paar antwoorden goed natuurlijk :mrgreen: )

Vond het ontzettend leuk om nu eens "live" de mensen achter de namen te zien en te spreken. De fotoboeken heb ik niet eens ingekeken maar vanuit mijn ooghoeken lagen er genoeg. Weer genoeg gehoord waar we ook naar toe kunnen op vakantie, dus dat beloofd wat.

Een dikke pluim voor het OT, want het liep allemaal gesmeerd en supergoed geregeld!!!!

Ik heb op de terugweg eigenlijk weinig last van het weer gehad. Ik reed naar het westen toe en daar werd het eigenlijk steeds beter, en er had duidelijk niet zoveel gesneeuwd als in het midden van het land. Wel af en toe maar 80 kunnen rijden, waar je normaal 100 kan. Maar goed het reed lekker door, en dat is het belangrijkste.

Leuk ook die foto's van alle aanwezigen. Ik sta er zelf wel heeel enthousiast op (was blij dat ik er was :lol: )

Bedankt!!
mei 2010 http://desteijntjesflorida2010.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
jan 2010 http://2010ny.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mei 2011 http://hcgirlssanfrancisco2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
augustus 2013 http://desteijntjesusa2013.weebly.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ook wij zijn weer thuis na de zeer geslaagde meeting, wij willen het OT nogmaals bedanken voor de perfecte organisatie, alles was prima verzorgt, lekker eten in overvloed, lekkere hapjes, een leuke quiz, en een leuke loterij waar ik ook nog eens de fantastische taart gewonnen heb.
Sana bedankt voor de mooie taart, hij smaakt heerlijk.
jerbia schreef:Helaas wilde Harry deze helemaal voor zichzelf houden :roll:
Kom maar een stukje halen, jullie weten de weg. :mrgreen: :lol:
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Njit schreef:
GPJ73 schreef:Roland heeft vroeger zeker op de kermis gewerkt ;-) Met zijn "alweer een winnaar...." Roeping gemist... :D
Misschien wel maar het was toch echt Linda die achter de knoppen zat :lol:
Grappig ik had echt het idee dat het Roland was :oops:
In elk geval was de samenwerking tussen OT leden soepel ;-)
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Njit schreef:En voor diegenen die de Quiz nog een keer willen doen of de antwoorden nog een keer rustig willen nalezen staan hieronder de links naar beide presentaties. Deze staan in Powerpoint 2003 formaat. Het originele bestand is daar ook te downloaden.
Dat was een hele leuke, diverse quiz! En lastig! Ik had er 14 goed ;)

Aan de reacties te zien was de meeting een groot succes -- leuk om te horen.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Wij zijn net ook weer thuis na een ontzettend gezellig en geslaagd weekend!

Vanaf het moment dat we binnenkwamen in het American Roadhouse werden we verrast door de fantastische organisatie, echt alles liep op rolletjes! Erg leuk om iedereen bij binnenkomst op de foto te zetten en ook de gratis koffie en thee met de Amerikaanse lekkernijen waren een leuke verrassing! De lokatie was ook super, leuk aangekleed met de Amerikaanse accenten (o.a. de servetjes en sterretjes op tafels)

Alles liep gesmeerd en om de wedstrijdfoto's op de beamer te zien was ook leuk want zo kon je meteen zien op wie zijn of haar foto je had gestemd.

Ik vond de quiz ook best moeilijk en heb een hoop gegokt :oops: .

Het eten was erg lekker en gevarieerd en ook goed geregeld met het in groepen aansluiten. De hoeveelheid eten was meer dan genoeg en nadat iedereen klaar was was er zelfs nog veel over, wat een verschil met vorig jaar! :lol: :lol:

De loterij was ook een leuke verassing en de prachtige taart van Souraia had ik ook wel willen winnen :D Jammergenoeg mochten we van Harry geen hapje proeven :twisted: :lol:

Toen kwamen de uitslagen van de fotowedstrijd en de quiz. Er waren echt leuke prijzen te winnen en het was ook super dat de winnaar van de fotowedstrijd zijn foto op doek meteen mee kon nemen en geen maanden hoefde te wachten, ook dit was weer helemaal geweldig geregeld!

Na afloop ook in het hotel nog wat gedronken met de groep die bleef slapen en vanmorgen een heerlijk ontbijtje genoten.

Wat mij betreft kan de meeting van 2010 gewoon weer in het American Roadhouse gehouden worden en (als ze het zelf ook willen natuurlijk ;)) met hetzelfde OT! Het was echt perfect geregeld!

Roland, Marjan, Juliet, Susan, Linda en Martijn véél complimenten voor jullie organisatie, petje af en bedankt voor alles (ook namen Jan)!

Sonja
Afbeelding
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

En ook wij zijn weer thuis aangekomen. Het was een supergezellige meeting die perfect georganiseerd was. Ook de aftermeeting in het hotel en het ontbijt vanmorgen waar heel gezellig. Ik was helemaal verbaasd dat ik de tweede plaats had gehaald bij de quiz. De prijs was een mooie Capitol reisgids van Amerika.
En wat zijn de foto's in de fotolijsten leuk geworden :D
Complimenten voor de goede organisatie! Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij.

Karin
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Wij vonden het ook een prachtige en goed georganiseerde meeting.
Als eerste dus ook onze complimenten aan het hele organisatieteam.
Het begon meteen al goed, meteen op de foto die nu allemaal dus al te zien zijn.
Eerst even lekker koffie drinken met lekkere Amerikaanse hapjes erbij.
Wij vonden het idee van de nummertjes bij de barbecue ook een erg goed idee. Het liep allemaal gesmeerd. Wij hadden berehonger voor de barbecue en zaten uiteindelijk zo vol, dat we weinig bittergarnituur meer gegeten hebben later die avond. :mrgreen:
Verder willen we alle prijswinnaars en -winnaressen feliciteren met hun gewonnen prijzen.

Ikzelf had op de winnende foto gestemd. Ik vond dat zo'n prachtige foto, juist omdat er iemand loopt, waardoor je een beeld krijgt van de grootte.
Wat uiteraard ook erg mooi aan de meeting was, is dat we nu ook alle gezichten hebben gezien achter de nicknames.

Nog even 2 persoonlijke bedankjes namens mijzelf:
Marjan, bedankt voor het programma Streets & Trips. Het lijkt me een erg leuk en interessant programma.
Linda bedankt voor de lenzenvloeistof. :mrgreen: Ik was dus zo handig om mijn lenzenpotje en -vloeistof te vergeten. Gelukkig had Linda een grote fles bij zich.

Al met al hebben we nu al zin in de volgende meeting. Het was erg geslaagd en voor herhaling vatbaar!!

Groetjes René en Margarethe

Edit: Nog even over de quiz... Bij vraag 12 is D ook goed. Alaska is niet de enige staat die niet aan een andere Amerikaanse staat grenst. Waarschijnlijk waren jullie Hawaii vergeten. :mrgreen:

Nog een edit :P : Michel en Elly nog bedankt voor de lift naar het hotel. :mrgreen: Scheelde heel veel glibberen en glijden. :lol:
Laatst gewijzigd door gleuknie op 31 jan 2010, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad!! Erg leuk om iedereen eindelijk eens "live" mee te maken!
En tot mijn verbazing ook nog de quiz gewonnen........... :mrgreen: Ben erg blij met het Jamie Oliver kookboek want ik had het voor de kerst op mijn lijstje staan maar niet gekregen. En nu heb ik m dus gewonnen!! (ondanks dat ik vraag 6 niet eens had ingevuld, daar kwam ik achter toen we de antwoorden te zien kregen, haha..)

Ik vond de opzet van de meeting erg geslaagd, erg goed BBQ buffet ook!!
Leuk ook om de uitslag van de fotowedstrijd te zien! Erg mooie foto van Dude, vond het zelf wel opvallend dat de foto van de Spaceneedle niet in de top 3 voorkwam...fototechnisch en qua compositie vond ik dat echt de foto die er met kop en schouders bovenuit stak, maar ik kijk misschien anders naar foto's.

Wie had trouwens al die Rand McNally's meegenomen uit de states? Zal leuk geweest zijn bij de douane: "heeft u nog iets aan te geven?" "ehh nou 20 road atlassen?"

Het enige minpunt (maar ik weet niet hoe dat op vorige meetings was) vond ik de lange tafels waar iedereen aan bleef zitten toen het eten begon
Voor het eten liep iedereen voornamelijk rond en stond men aan sta-tafeltjes, waardoor je vrij makkelijk even van tafel kon wisselen
Maar vanaf de start van de BBQ bleven veel mensen (zoals ik hier al meer teruglees) in vaste groepjes zitten wat toch net wat minder uitnodigt om "even" bij aan te schuiven als dat je allemaal in een ruimte staat

Maar goed, dat is ook maar een klein puntje en dat soort dingen gebeuren nou eenmaal automatisch (want ik heb zelf ook eigenlijk de hele tijd aan 1 tafel gezeten...ben daarna expres nog opgestaan omdat ik Vana ook nog even wilde spreken :D )

Hulde aan het organisatieteam dus!! Vond het een erg geslaagd avond!

Laatst gewijzigd door Iris_1982 op 31 jan 2010, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

Dan had ik er 10 goed :lol:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

USA2004 schreef:
Njit schreef:En voor diegenen die de Quiz nog een keer willen doen of de antwoorden nog een keer rustig willen nalezen staan hieronder de links naar beide presentaties. Deze staan in Powerpoint 2003 formaat. Het originele bestand is daar ook te downloaden.
Dat was een hele leuke, diverse quiz! En lastig! Ik had er 14 goed ;)

Aan de reacties te zien was de meeting een groot succes -- leuk om te horen.
Vond ik ook. Leuk ook de foto's met de namen erbij!
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

Vanmiddag om 15.00 uur was ik thuis. De terugreis verliep voorspoedig,zonnig en mooi dat witte landschap.Het laatste kwartier sneeuwde het weer! :?
Ook ik sluit me aan bij alle complimenten voor de organisatie!
Ik heb een hele gezellige dag / avond gehad ! Leuk om zoveel "nieuwe"mensen te leren kennen.
Tot de volgende keer!
Oh ja : de foto's zijn erg leuk geworden!
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Voor ons was het ook de eerste keer dat we op een Alles Amerika meeting waren en vonden het erg gezellig.
Alles was heel goed verzorgd en het OT heeft echt z'n best gedaan. Compliment.
Leuk om nu al die ingelijste foto's met namen te zien. We hebben heel gezellig gekletst met een aantal mensen maar we merkten wel dat een aantal forum leden elkaar al goed kenden en door de lange tafels bij elkaar bleven zitten. Had nog veel meer mensen willen spreken maar daar kwam jammer genoeg niet van en ik stap zelf ook niet zo gauw op "vreemde" mensen af. Misschien een volgende keer meer statafels. We vonden het wel erg leuk om al die verschillende foto albums te zien, sommigen waren echt geweldig.
Heerlijk dat het hotel er zo vlak bij lag en we niet naar huis hoefden door de sneeuw. Ook daar was alles super verzorgd.
Bedankt voor de gezellige avond!
Laatst gewijzigd door Tans4USA op 31 jan 2010, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Ook deze zesde AllesAmerikameeting heb ik met plezier bijgewoond en vond het een groot succes.
Wij waren al een keer eerder met een AA-meeting te gast in het American Roadhouse en ook deze keer vond ik de locatie bijzonder geschikt voor onze groep met deze omvang. Het eten vond ik ook voortreffelijk.
Hiermede wil ik het organisatieteam nogmaals van harte bedanken voor de gezellige namiddag en avond, en voor alles wat jullie gedaan hebben om dit tot een groot succes te maken.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ook ik ben sinds 14.30 uur weer thuis. Net als jullie heb ik genoten van een fantastische avond die dankzij jullie zeer geslaagd was! :D

Een hoop nieuwe gezichten gezien en weer, net als andere jaren, niet met iedereen kunnen kletsen. :wink:

De avond vloog voorbij en voor we het wisten was het 23.00 uur geweest. Na afloop nog gezellig nagekletst in de bar van het hotel en om 02.30 uur als een blok in slaap gevallen. Vanochtend heerlijk ontbeten met iedereen en als afsluiter een cache opgezocht met een aantal mede-forummers. :)

Bedankt allemaa!!! :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Het is voor het OT natuurlijk erg fijn te horen en te lezen dat iedereen die op de meeting is geweest zo enthousiast reageert en we zijn dan ook erg blij dat we er met z'n allen zo'n gezellige bijeenkomst van hebben gemaakt. Ik denk dat we kunnen terugzien op een zeer geslaagde Alles Amerika Meeting. Iedereen bedankt daarvoor!

We zijn ook blij dat er dingen genoemd worden die een volgende keer eventueel anders moeten. Het OT heeft nog een nabespreking en er waren nog wel meer kleine verbeterpunten die we noteren voor een volgende meeting. We kunnen daar alleen maar van leren.

Tijdens de uitslag van de quiz waren een aantal deelnemers al naar huis en die mensen hebben niet hun antwoordformulier teruggekregen. Degenen die alsnog dit formulier terug willen hebben of het door hen behaalde aantal punten willen weten, mogen een pbtje sturen en zij krijgen dit alsnog toegezonden.

@De roadatlassen zijn door een tweetal bereidwillige forumleden meegenomen uit Amerika, t.w. Kangie en Ko-mar. Matt-Rob was zo aardig Streets&Trips (3e prijs quiz) mee te nemen voor ons. Ook jullie nogmaals hartelijk bedankt daarvoor.

Jan en ik zien ook terug op een gezellige en geslaagde AA-meeting. Ook de "nazit" en het ontbijt vanmorgen was erg gezellig. Jammer dat je niet met iedereen een praatje kunt maken, maar ik heb toch met een groot aantal voor mij nieuwe gezichten ook even persoonlijk kunnen kletsen.

De terugtocht verliep voor ons niet helemaal vlekkeloos. Wij hadden de auto bij American Roadhouse laten staan vannacht en Marjon en Ger brachten Jan daarheen vanmorgen om de auto weer op te halen. Marjon vertelde het al: het hek was dicht en Jan kon niet bij de auto komen. Hij had dus veilig gestaan daar vannacht, dat wel, maar je wilt toch wel weer bij je auto kunnen komen. Ik stond buiten te wachten bij het hotel (te blauwbekken zeg maar) en vond het al erg lang duren voordat Jan terug was met de auto. Gelukkig heeft hij bij ARH iemand gevonden die het hek open kon doen zodat wij alsnog naar huis konden rijden. De wegen waren schoon gelukkig en de terugreis liep verder voorspoedig.

Nogmaals iedereen hartelijk bedankt voor alles!

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

Ook wij hebben ons héél goed geamuseerd op onze 3e AA-meeting.
Alles was uitstekend geregeld!

Ook de tipi die als rookruimte diende was een goede oplossing voor alle medeverslaafden :mrgreen:
Er werd dankbaar gebruik van gemaakt.
Het was er vaak gezellig druk en zo kom je ook weer in gesprek met wat andere mensen.
Alleen stond ik na mijn 1e tipi-bezoek plots op een kinderfeestje. Had even niet opgelet uit welke deur ik was gekomen en was dus de verkeerde zaal ingelopen. :oops:
Hoewel het daar ook heel gezellig was :roll:, ben ik toch maar weer vlug teruggegaan naar de AA-meeting :lol:

De after-meeting in het hotel en het napraten bij en na het ontbijt waren een mooie afsluiting van een leuk weekend.
Wie weet zijn we volgend jaar ook van de partij voor het cachen. Eerst maar de GPS cursus volgen. :wink:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Nou dan bij deze Matt- Rob ontzettend bedankt, ipv te poetsen (moet toch ook eens :wink: ) zit ik al de hele middag met Street&Trips te "spelen" :D
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik bedenk me overigens nu net dat ik een boek op de "verkoop/ruil tafel" had gelegd maar niet meer mee naar huis heb genomen
Een rood boek over Californie

De gelukkige vinder mag m houden hoor! :mrgreen:
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Wij vonden de meeting ook heel erg gezellig. Erg grappig om " bekende gezichten" te zien die je eigenlijk alleen kent uit de reisverslagen. We vonden de meeting geweldig geregeld, onze complimenten en bedankt OT team!. Natuurlijk kun je op zo'n avond niet met iedereen praten, wat wel jammer is, maar ik vond het erg leuk met diverse mensen te praten.
Hopelijk tot de volgende keer iedereen.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Met lange tafels is inderdaad wel zo dat je eerder blijft zitten en niet zo snel rondloopt, ik wilde ook nog met een aantal forumleden praten en ineens was het alweer 23.00 uur. Maar anderzijds houd je dat toch niet tegen, tenzij je het zo organiseert om verplicht tafel te wisselen (waar ik persoonlijk helemaal niet van houd). Ik vond de avond heerlijk ongedwongen, voor mij dus 'perfect' .. Lekkere muziek overigens ook, niet te hard, niet te zacht. Was dat van het OT of van American Roadhouse?

Erg leuke locatie .. Ik zit er zelf over te denken om onze 40ste verjaardag daar te vieren ..
Laatst gewijzigd door Sandy op 31 jan 2010, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer