Wij vonden het ook een prachtige en goed georganiseerde meeting.
Als eerste dus ook onze complimenten aan het hele organisatieteam.
Het begon meteen al goed, meteen op de foto die nu allemaal dus al te zien zijn.
Eerst even lekker koffie drinken met lekkere Amerikaanse hapjes erbij.
Wij vonden het idee van de nummertjes bij de barbecue ook een erg goed idee. Het liep allemaal gesmeerd. Wij hadden berehonger voor de barbecue en zaten uiteindelijk zo vol, dat we weinig bittergarnituur meer gegeten hebben later die avond.
Verder willen we alle prijswinnaars en -winnaressen feliciteren met hun gewonnen prijzen.
Ikzelf had op de winnende foto gestemd. Ik vond dat zo'n prachtige foto, juist omdat er iemand loopt, waardoor je een beeld krijgt van de grootte.
Wat uiteraard ook erg mooi aan de meeting was, is dat we nu ook alle gezichten hebben gezien achter de nicknames.
Nog even 2 persoonlijke bedankjes namens mijzelf:
Marjan, bedankt voor het programma Streets & Trips. Het lijkt me een erg leuk en interessant programma.
Linda bedankt voor de lenzenvloeistof.

Ik was dus zo handig om mijn lenzenpotje en -vloeistof te vergeten. Gelukkig had Linda een grote fles bij zich.
Al met al hebben we nu al zin in de volgende meeting. Het was erg geslaagd en voor herhaling vatbaar!!
Groetjes René en Margarethe
Edit: Nog even over de quiz... Bij vraag 12 is D ook goed. Alaska is niet de enige staat die niet aan een andere Amerikaanse staat grenst. Waarschijnlijk waren jullie Hawaii vergeten.
Nog een edit

: Michel en Elly nog bedankt voor de lift naar het hotel.

Scheelde heel veel glibberen en glijden.