Ik wens iedereen heel veel plezier morgen! Met natuurlijk (zoals elk jaar) veel dank aan het OT zal ook dit weer een gezellige AA-meeting worden. Jammer dat ik er (weer) niet bij kan zijn... maar misschien lukt het op de meeting 2010 wel?! We zullen zien.
Nogmaals veel plezier gewenst morgen! Maak er een gezellige dag/avond/nacht van.
Iedereen veel plezier morgen! Misschien dat ik bij de volgende meeting niet in de VS ben en er bij ben.. maar als ik even naar de VS kan laat ik me dat natuurlijk niet voorbij gaan
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Iedereen heel veel plezier morgen. Helaas heb ik zelf moeten afzeggen, maar er zullen ongetwijfeld foto's komen zodat ik toch een beetje sfeer kan meeproeven.
Ik hoop er volgend jaar wel weer bij te zijn.
Jasmino schreef:Sandy, ik heb geen boek van profotonet. Ik bestel alleen losse foto's bij hen. Daarvan wil ik er met alle plezier een aantal meenemen. De boeken vind ik bij hun te duur en te beperkt in mogelijkheden.
Ah jammer .. ik ben ook wel benieuwd naar de boeken van profotonet en blurb.
Ik ben sinds dinsdag de gelukkige bezitter van een fotoboek van mijn Zuid-West-USA reis van Blurb.com, fantastisch boek!
Vergelijkbaar met echt fotoboek qua kwaliteit, helaas kan ik er morgen niet zijn...
Heel veel plezier!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Veel plezier allemaal toegewenst morgen.
Als je zo leest hoeveel enthousiaste mensen gaan en wat er allemaal geregeld is zal dat ook zeker lukken!
Ik kijk uit naar de foto's en de verhalen.
Zaterdag overdag valt er hier en daar een enkele winterse bui. Eind van de dag komen er meer buien waarbij de kans op sneeuw ook weer toeneemt. De middagtemperatuur loopt uiteen van 4 graden in de kustgebieden tot 1 graad in het oosten van het land. De noordwestenwind is boven land matig, kracht 3 tot 4, aan de kust vrij krachtig of krachtig, kracht 5 tot 6. De wind neemt in de loop van de dag geleidelijk af en draait in de avond naar een meer zuidwestelijke richting.
Iedereen een heel gezellige bijeenkomst gewenst. Amuseer jullie en drink er eentje op mijn gezondheid !
Als jullie om 16 u een verrassing hebben, ben ik mijn keuken aan het kiezen.
Ik had eind van de middag nog sneeuwgeruimd en nu is het alweer wit. Vannacht en morgenvroeg wordt er ook nog sneeuw voorspeld, maar in de middag klaart het op. Ik denk dat wij om 12 uur al wel mogen vertrekken. Wij moeten zo'n beetje de meeste kilometers rijden vanuit Stadskanaal naar Zaltbommel (ongeveer 230 km.) Ik heb er in ieder geval al superveel zin in.
Ik had eind van de middag nog sneeuwgeruimd en nu is het alweer wit. Vannacht en morgenvroeg wordt er ook nog sneeuw voorspeld, maar in de middag klaart het op. Ik denk dat wij om 12 uur al wel mogen vertrekken. Wij moeten zo'n beetje de meeste kilometers rijden vanuit Stadskanaal naar Zaltbommel (ongeveer 230 km.) Ik heb er in ieder geval al superveel zin in.
Ik doe niet voor jullie onder hoor!
Gisteravond had ik een feestje in EElde, de terugreis naar Slochteren ging moeizaam: veel sneeuw en glad!
Dus maar op tijd weg!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.