Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wanneer worden off-topic berichtjes verwijderd?
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Wanneer worden off-topic berichtjes verwijderd?
Het valt me op dat er 1 “off-topic” berichtje wat ik gisterenavond laat heb geplaatst verwijderd is terwijl in bijna elk topic wel één of meerdere off-topic berichtjes staan. Ik vraag me af hoe er nu met off-topic berichtjes om gegaan wordt.
Sonja
Sonja
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Wanneer worden off-topic berichtjes verwijderd?
Sonja, het gaat om jouw berichtje in het topic "Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2009"
Voor het antwoord op jouw vraag verwijs ik je naar het openingsbericht in dat topic.
viewtopic.php?f=10&t=17817
Voor het antwoord op jouw vraag verwijs ik je naar het openingsbericht in dat topic.
viewtopic.php?f=10&t=17817
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Mickey99
- Amerikakenner
Het ging inderdaad om dat berichtje. Ik was gewoon erg nieuwsgierig naar de verrassing van Kangie
maar ik snap nu ook wel dat dat topic "schoon" moet blijven 
Twee weken geleden is er ook een van mij berichtje "bewerkt" in het topic over de Plopsaland-meeting. Nu is daar toen iets over geschreven in dat topic maar ik heb daar verder geen melding van gekregen. Toevallig kwam ik het berichtje tegen maar ik vond het toch erg raar om een berichtje van mezelf "gewijzigd" terug te zien (en het afgespliste gedeelte in een quote van jou). Ik kom in bijna elk topic wat ik lees wel veel off-topic berichtjes tegen.
Wat ik mezelf af vraag waarom sommige wel verwijderd/gewijzigd worden en een heleboel anderen niet?
Sonja
Twee weken geleden is er ook een van mij berichtje "bewerkt" in het topic over de Plopsaland-meeting. Nu is daar toen iets over geschreven in dat topic maar ik heb daar verder geen melding van gekregen. Toevallig kwam ik het berichtje tegen maar ik vond het toch erg raar om een berichtje van mezelf "gewijzigd" terug te zien (en het afgespliste gedeelte in een quote van jou). Ik kom in bijna elk topic wat ik lees wel veel off-topic berichtjes tegen.
Wat ik mezelf af vraag waarom sommige wel verwijderd/gewijzigd worden en een heleboel anderen niet?
Sonja
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Berichten van forumleden worden in principe niet gewijzigd of verwijderd, behalve als er iets in staat wat tegen de forumregels is, zoals een verboden link of bepaalde niet toegestane woorden of zoals in dit geval in het openingsbericht van het bewuste topic staat vermeld.
Ook worden er wel berichten afgesplitst of samengevoegd naar een nieuw of bestaand onderwerp als daar aanleiding toe is. In jouw geval van het bericht in het Plopsa-topic is een gedeelte afgesplitst en is daar ook melding van gemaakt op het forum incl. de reden waarom.Zie viewtopic.php?p=380677#p380677
Ook worden er wel berichten afgesplitst of samengevoegd naar een nieuw of bestaand onderwerp als daar aanleiding toe is. In jouw geval van het bericht in het Plopsa-topic is een gedeelte afgesplitst en is daar ook melding van gemaakt op het forum incl. de reden waarom.Zie viewtopic.php?p=380677#p380677
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Mickey99
- Amerikakenner
Marjan bedankt voor je duidelijke uitleg.
Het is mij nu helemaal duidelijk en ik zal voortaan geen rijtjes meer vervuilen
Sonja
Het is mij nu helemaal duidelijk en ik zal voortaan geen rijtjes meer vervuilen
Sonja
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Leuk dat je nieuwsgierig bent naar de verrassing tijdens mijn reis naar L.A.
Ik weet het zelf ook niet precies maar mijn broer en schoonzus willen dan in de week van oud en nieuw een korte extra vakantie in mijn vakantie organiseren
(een vlucht naar.....? ergens in het zuiden) Lijkt me erg leuk!! Zodra ik het weet pas ik het bericht aan.
Is dit ook off -topic??? Ik weet niet goed waar ik het anders moet plaatsen.
Ik weet het zelf ook niet precies maar mijn broer en schoonzus willen dan in de week van oud en nieuw een korte extra vakantie in mijn vakantie organiseren
(een vlucht naar.....? ergens in het zuiden) Lijkt me erg leuk!! Zodra ik het weet pas ik het bericht aan.
Is dit ook off -topic??? Ik weet niet goed waar ik het anders moet plaatsen.
- Mickey99
- Amerikakenner
Oke leuk en spannend! Ik zal je berichtje in de gaten houden 
Sonja
Sonja