Alle opmerkingen die hier geplaatst zijn geven alleen maar weer dat veel mensen zich betrokken voelen bij het forum en hun zorg uitspreken als een bepaalde wijziging voor hen geen verbetering oplevert.
Ook voor mij geen leven meer dan...
Roland
Volgens mij is het juist een handjevol mensen dat deze verandering wil. Dat werpt toch een ander licht op het geheel...Dento schreef:Betrokkenheid is natuurlijk altijd goed, maar als advocaat van de duivel: er wordt nu gesproken over het handjevol mensen dat geen verandering wilt omdat het geen verbetering voor hen meebrengt; je kunt het ook van de andere kant bekijken, namelijk het handjevol mensen dat er zich aan stoort. Moet je voor dat handjevol dan iets gaan veranderen waar het merendeel zich niet aan stoort? En dat geldt eigenlijk voor alles, niet alleen nu voor de nicknames in de onderwerpregel.
Je moet mijn woorden niet verdraaien. Lees! Ik zeg dat slechts een handjevol mensen deze veranderingen wil. Dus niet dat slechts een handjevol zich eraan stoort.Dento schreef:En je zegt dat een handjevol mensen er zich aan stoort en dat dit ander licht op het geheel werpt: hoezo?
Waarom zou je iets veranderen als 3 mensen dat wensen, terwijl er 100 zijn die het prima vinden (om maar eens willekeurige cijfers te gebruiken) en er géén problemen mee hebben?
Ik vind het jammer dat dan meteen weer als "geen kritiek mogen geven" wordt uitgelegd...
Ik heb het niet over accepteren, het zal mij eerlijk gezegd worst wezen wat er bepaald wordt. Ik heb het over de wijze waarop gereageerd wordt als er kritisch naar een verandering gekeken wordt. Het komt over alsof je je mening dan niet meer mag verkondigen.Njit schreef:Maar soms moet je gewoon accepteren dat bepaalde dingen niet lopen zoals jij dat wilt. Dat is volgens mij wat er bedoeld werd..