Marjan ondervindt momenteel het onderstaande probleem. Aangezien zij deze ochtend onverwacht naar het buitenland is moeten vertrekken, plaats ik op haar verzoek dit bericht. Mogelijk dat iemand een oplossing kent?
hekkie schreef:Sinds gisteren (dacht ik) heb ik grote problemen als ik pbtjes schrijf, wil lezen of wil beantwoorden. Negen van de tien keer wordt ik steeds uitgelogd als ik een bericht aanklik of als ik een bericht schrijf en die wil plaatsen etc. Problemen met de postbus dus, maar ook als ik gewoon in een topic een bericht wil plaatsen. Dit bericht wilde eerst ook niet lukken......
Bijna elk bericht wat ik schrijf kan ik weer opnieuw doen en moet ik opnieuw inloggen. Na een aantal pogingen gaat het ook zo maar weer een keer goed. Ik snap er helemaal niets van.
Hebben jullie dat ook en nog belangrijker, kan er iets aan worden gedaan? Heeft het misschien iets te maken met de nieuwe update?
Marjan
Blijkbaar moet Petra/VS ook vaak opnieuw inloggen, ook al duidt ze aan dat ze ingelogd wil blijven.
Heeft nog iemand deze problemen?
En heeft iemand een oplossing hiervoor?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Lijkt erop dat hij de cookies niet goed pakt.
Toevallig beide internet explorer geupdate naar versie 8? Probeer eens om de cookies te wissen en daarna opnieuw in te loggen.
Log jij automatisch in als je het forum opent? Indien ja, zou je dat eens kunnen uitvinken en steeds handmatig inloggen.
In ieder geval voor nu de berichten die je aanmaakt eerst even kopieren voordat je op voorbeeld of versturen klikt. (Misschien doe je dat al). Doe ik sowieso met langere berichten. Ook dan gebeurt het wel eens dat ik niet meer ingelogd ben maar dat wijt ik aan de lange in-activiteit (er wordt geen pagina op het forum ververst) op dat moment. Bij jou lijkt het erop dat de tijd tot het automatisch uitloggen een stuk korter is dan bij de rest.
Word je internetverbinding op het moment dat je een bericht typt ook niet (tijdelijk) verbroken, zonder dat je het zelf misschien door hebt?
Het zou geen problemen met IE moeten opleveren. Ik werk al een tijdje tot mijn volle tevredenheid met IE 8 en ondervind geen enkel probleem met het forum of andere sites. Lijkt mij dat je het probleem dan ook niet daar moet zoeken.
Pete.Z schreef:Internet Explorer dumpen en Firefox gaan gebruiken?
Grappig, ik heb juist Firefox maar weer gedumpt voor IE. Ik werk al een tijdje met IE8 en dat bevalt prima. Geen rare bugs hier met inloggen, werkt nog altijd naar behoren. Maar ik heb nooit automatisch inloggen gebruikt, misschien dat dat inderdaad helpt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.