Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotelbeoordeling

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Hotelbeoordeling

Bericht door Izognoeg »

Ben me de laatste dagen helemaal aan het 'inlezen', want de kriebels hebben weer toegeslagen.
Nou mis ik een heel essentieel onderdeel op de 'allesamerika-site': de hotelbeoordeling...
De verwijzing is er wel, maar de beoordelingen van leden staan er niet. Er staat helemaal niets eerlijk gezegd...
En dat vind ik heel erg jammer, want de meningen over hotels van mede-leden zijn voor mij meestal doorslaggevend om een bepaaald hotel al dan niet te boeken.

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Re: Hotelbeoordeling

Bericht door Dennis »

We hebben Sander, onze techmod, nodig om dit onderdeel weer overeind te krijgen. Helaas heeft hij nog steeds geen tijd om dit te doen.

Als iemand anders programmeerkennis heeft, hou ik me aanbevolen!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Hotelbeoordeling

Bericht door nieuwenoord »

Ik vond het destijds ook een geweldig onderdeel en vind het heel jammer dat het gecrasht is. Er ging best veel tijd in de beoordelingen zitten en ik had er heel wat campgrounds op staan. Maar toch, nu vertel je vaak hetzelfde verhaal over een campground tien keer.

Ik kan absoluut niet programmeren, maar wie weet staat er wel iemand op? Zou ik erg leuk vinden!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer