Er zijn op dit moment al redelijk wat forums en ik weet dat voor de overzichtelijkheid een extra forum er niet zomaar bijkomt. Toch vind ik ook dat door de groei van het forum en de vele vragen over vliegen, autohuur en overnachtingen het wel tijd wordt voor zo'n apart forum. Nu worden deze vragen vaak in de betreffende forums zelf gesteld en dat komt het oorspronkelijke doel van zo'n forum, denk aan het "Zuidwesten", niet ten goede. Daar zouden eigenlijk alleen topics geopend moeten worden met vragen e.d. die thuishoren in dat betreffende forum.Ruud2004 schreef:Ik denk dat zo'n extra forum zoals, "vliegen icm Amerika" (al eens eerder aangegeven) en/of "autohuur in Amerika" niet zou misstaan.
Misschien is het zelfs een optie om het forum "Reizen Algemeen" op te splitsen in een gedeelte over Autohuur, Vliegen, Motels/Hotels en Overige. (Net zoals het Off Topic forum ook afgesplitst is in een Off Topic-gedeelte en een Spellen-gedeelte).
Ik denk ook, net als Ruud, dat het zeker tijd wordt om die onderwerpen in een apart forum onder te brengen. Ben benieuwd wat de mods daarvan vinden.
Roland