nieuwenoord schreef:Door deze foto heb ik vandaag alsnog onze route een stukje omgegooid om toch langs Scotsbluff te gaan!
En nu maar hopen dat die huifkar er dan nog staat
In 2004 stonden er twee huifkarren, dus als de ene weg is, staat de andere er hopelijk nog wel.
Zie eerste foto van het Webshots fotoalbum van ons bezoek.
Dank jullie wel allemaal voor de complimentjes!
De huifkarren stonden voor de ingang bij het Visitor Center. Volgens mij waren het er een stuk of 2 of 3. Wij waren hier tegen de avond en konden niet meer het park in. Vandaar dat we maar de tijd genomen hebben om wat foto's van die huifkarren te maken. De volgende dag zijn we weer terug gegaan en toen met een busje naar boven gebracht en de wandeling naar beneden gedaan. Zeer de moeite waard!
Wij vonden sowieso het stukje Nebraska erg de moeite waard. De mooie boerderijtjes, de prairie, zomaar een rodeo langs de weg, Chimney Rock, Carhenge...
michelly schreef:
Wij vonden sowieso het stukje Nebraska erg de moeite waard. De mooie boerderijtjes, de prairie, zomaar een rodeo langs de weg, Chimney Rock, Carhenge...
Elly
Fijn om dit zo te horen Elly. Wij waren juist een beetje bang voor Nebraska omdat sommigen het saai noemen. Wij zijn dol op boerderijtjes en het hele platteland. Ik denk dat we er gaan genieten!
michelly schreef:
Elly
Fijn om dit zo te horen Elly. Wij waren juist een beetje bang voor Nebraska omdat sommigen het saai noemen. Wij zijn dol op boerderijtjes en het hele platteland. Ik denk dat we er gaan genieten!
Dit lijkt me ook echt iets voor jullie. Al moet ik er wel bijzeggen dat wij het getroffen hadden met bijv. de Oregon Traildays die net aan de gang waren in Gering (bij Scottsbluff) en die rodeo die we zomaar langs de weg tegenkwamen.
Wij zitten daar nu ook wat later in het seizoen dan vorig jaar. Zo half juni. Vorig jaar waren we voor Memorial Day al terug en dan start pas het seizoen op de meeste plaatsen. Ik hoop dus inderdaad wel wat meer actie te zien onderweg.
Gisteren naar aanleiding van de meeting én de route van Paula, waar ik voor het routekaartjestopic mee bezig ben, toch nog wel wat aangepast aan onze route. Het blijft leuk, dat sleutelen.
Wij waren ontzettend onder de indruk van de grootte van de bomen. We kenden ze van de filmpjes van Bassie en Adriaan, maar toch is het heel anders als je er zelf staat.
Ook wij willen een foto op canvas af laten drukken (niet de ingezonden foto). Ik heb het bij een schoonzus gezien en het resultaat was daar erg mooi, als een schilderij.
Oeps, een beetje laat
Het duurde even voor we besloten hadden waar de foto moest komen hangen. Het is boven de keukentafel geworden. En toen ben ik vergeten om er een foto van te plaatsen. Bij deze dan toch nog:
De nr. 3 van de wedstrijd hangt inmiddels ook op canvas in onze keuken. Wij vonden het jammer dat we niet gewonnen hadden, maar wel zeer terecht dat jullie prachtige foto nr. 1 was. De wedstrijd heeft ons wel op het idee gebracht om onze eigen foto op linnen te zetten. We vinden het zo geslaagd dat straks na de verbouwing van de keuken er nog twee naast zullen komen. Alleen nog even selecteren welke ... hoewel ik het al wel een beetje weet, denk ik
Bijlagen
Fall Foliage in New Hamsphire, derde plaats fotowedstrijd AA-meeting 2008
Echt heel leuk dat er ook dit jaar weer een fotowedstrijd is, ik ben helemaal gek op foto's! Al hebben wij er zelf geen op canvas af laten drukken, misschien moeten we dat toch maar eens gaan doen!
We hebben wel een stel vergrotingen in de gang en op onze slaapkamer hangen. Cadeautje van onze kinderen, toen Hans en ik 25 jaar getrouwd waren. Onder andere van de volgende foto's:
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Jeetje Henriette, prachtig zijn de bovenstaande drie foto's! Mooi die wolkenlucht .. is die eerste met een groothoeklens genomen?
Ik vind ze erg mooi ...
Sandy, ik heb het even nagevraagd bij m'n fotograaf... de foto in New York is gemaakt met een Sony F717, met een groothoeklens.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.