SonjaV schreef:
Heeft iemand toevallig al contact met de Neust gehad om te vragen of we eerder kunnen inchecken?
Op de bevestiging staat inchecken tussen 17 en 18 uur terwijl de meeting al om 16 uur begint.
Vorig jaar heb ik 's morgens voor de meeting de freule van de Neust bezocht met het verzoek of we eerder in mochten checken. Telefonisch kreeg ik het toen niet voor elkaar, maar een persoonlijk gesprekje deed wonderen. Zij heeft toen voor 's middags om 2 uur allemaal envelopjes met de sleutels van de kamers voor ons klaar gelegd.
Ik zal het dit jaar weer proberen of ik het via de telefoon kan regelen en anders krijgt de dame weer een bezoek van mij.....
OF eventueel ergens langs een NS station komen waar een nachttrein vertrekt ( utrecht??? )...
Dus , kan ik met jou/jullie meerijden??? Stuur dan aub een PB!
Alvast heeeeeeeeeeeel erg bedankt en tot 1 November!! :beerchug:
Is dit nog actueel of probleem al opgelost Marcel?
Ik kan evt. wel terug via Utrecht, geen enkle probleem maar of er een nachttrein gaat moet je toch zelf even uitzoeken dan
Groeten, Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
GPJ73 schreef:
Ik kan evt. wel terug via Utrecht, geen enkle probleem maar of er een nachttrein gaat moet je toch zelf even uitzoeken dan
Nog steeds actueel! Er gaat elke uur een nachttrein vanuit Utrecht naar Amsterdam dus dat is geen probleem
GPJ73 schreef:
Nog steeds actueel! Er gaat elke uur een nachttrein vanuit Utrecht naar Amsterdam dus dat is geen probleem
Nou bij deze opgelost dan als je wilt.
Groeten, Gert
Nog een vraagje voor de organisatie... De afgelopen 3 jaar had ik mijn stereoset meegenomen ter versterking van video e.d. bij de presentaties, heb nog niets vernomen maar vroeg me af of deze nog gewenst is of dat de organisatie een andere "oplossing" heeft.
Groeten, Gert
nieuwenoord schreef:Nou ... als het niet teveel gevraagd is, willen we deze jaarlijkse traditie wel voorzetten
Eerlijk gezegd wachtten we nog op de terugkeer van onze voorman Rob uit de States, maar die is het vast met ons eens!
Oké ik zal hem weer eens uit de berging halen want om eerlijk te zijn wordt ie alleen maar gebruikt op de AA meeting maar heeft me gelukkig nog nooit in de steek gelaten.
Groeten, Gert
nieuwenoord schreef:Nou ... als het niet teveel gevraagd is, willen we deze jaarlijkse traditie wel voorzetten
Eerlijk gezegd wachtten we nog op de terugkeer van onze voorman Rob uit de States, maar die is het vast met ons eens!
Oké ik zal hem weer eens uit de berging halen want om eerlijk te zijn wordt ie alleen maar gebruikt op de AA meeting maar heeft me gelukkig nog nooit in de steek gelaten.
Toch tof van je dat je hem nog niet op Marktplaats hebt gegooid dan :beerchug:
Ik heb nog even een vraagje aan het organisatieteam van de meeting:
Ik weet dat de inschrijftermijn inmiddels is gesloten, maar ik vroeg me af of het nog mogelijk is om mij last-minute aan te melden voor de meeting? Misschien zijn er nog afmeldingen bij jullie binnengekomen?
In eerste instantie wil ik alleen mezelf aanmelden, voor Peter hangt het er namelijk enorm van af hoe hij zich voelt op dat moment. Als hij veel pijn heeft en zich niet goed voelt, houdt hij zo'n middag en avond gewoon niet vol. Als hij zich beter voelt is het misschien nog wel een mogelijkheid dat hij zou kunnen meekomen. Maar ik kan me voorstellen dat dat voor jullie als OT niet mogelijk is om vlak voor het event -naast mij- nog een aanmelding te ontvangen?
En voor het geval dat mijn aanmelding nog kan worden toegelaten, kan ik dan ook nog een foto insturen voor de wedstrijd, of ben ik daarvoor echt te laat?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Omdat er ruim voldoende deelnemers zijn om de meeting doorgang te laten vinden, is het geen probleem als er nu nog iemand bij komt. De grens van 1 oktober is eerder gesteld omdat we op dat moment zeker moesten zijn van voldoende deelname om de zaal vast te kunnen houden.
Mocht dus nog iemand spijt hebben dat hij of zij zich niet heeft aangemeld, laat dan voor zondag weten dat je eventueel nog wilt komen. Je aanmelding is pas definitief als je ook betaald hebt.
Ook de fotowedstrijd is officieel gesloten, maar de foto's zijn nog niet afgedrukt. Het kan dus nog, maar wees daar heel snel bij (er zijn nog mensen die niet ingezonden hebben), want de foto's worden deze week nog geprint en gelamineerd. Nog inzenden? Doe dat uiterlijk morgen!
Er is weer volop ruimte gereserveerd voor jullie fotoboeken, scrapboeken, speciale boeken of kaarten over of van Amerika en alles wat je zou willen delen met andere Amerika-liefhebbers!
Ook filmpjes van jullie reizen kunnen gedraaid worden op de speciaal daarvoor klaarstaande laptop met beamer en scherm.
Alles wat je meeneemt is natuurlijk op eigen risico, maar de ervaring leert dat er zuinig omgesprongen wordt met andermans materialen. De boekentafel zal op het hoge podium worden geplaatst, zodat de kans dat er drankjes en dergelijke overheen gaan minimaal is.
De ruimte van de meeting is alleen voor de Alles Amerika Meeting gereserveerd, er zullen geen andere mensen worden toegelaten en natuurlijk is de ruimte rookvrij (al is dat nu overal in de horeca verplicht, in tegenstelling tot de vorige meeting). Voor de rokers is er buiten overdekte ruimte voldoende om toch te genieten van hun rokertje.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.