ik ben een weekje niet op het forum geweest en ik zit nu met mijn mond open en mijn ogen zo groot als schoteltjes dit topic te lezen.
Waar maken we ons zo druk over??
Ik denk dat we blij moeten zijn met initiatiefnemers zoals Monique, Annie, Albert en Rob. Zij hebben enorm hard gewerkt aan het organiseren van dit zeer succesvolle AA Forum feest. Zoals eerder al aangegeven hebben Frédérique en ik ons meer bezig gehouden met de foto-wedstrijd en volgens mij is die ook aardig gelukt!
Ik denk dat sommige leden gewoon jaloers zijn op zo'n goed OT team en graag in het succes willen meevieren
Ik stel voor dat het OT team van 2007 nog één keer bij elkaar komt en wij dan de beslissing nemen of wij als geheel team (met nieuwe aanvulling) volgend jaar opnieuw zo'n SUPER feest (willen) organiseren, want laten we dat absoluut niet vergeten, het was echt een super leuk feest, wat de echte organisatiebureaus niet beter hadden kunnen organiseren.....
Wij laten ruim op tijd weten wanneer wij deze evaluatie hebben en iedereen die in 2008 mee wil helpen aan dit feest kan dit dan voor deze datum aangeven in dit topic. Misschien zijn het er maar een paar en is deze discussie voor niets geweest......
In 2008 zit er voor mij en Arno geen USA trip in, maar bij deze wil ik mij al aanmelden voor het feest
Jikke