ik moet me helaas afmelden voor vanmiddag.
Ik lig sinds donderdag met koorts in bed en ik voel me erg belabberd.
Dus helaas...
Iedereen heel veel plezier en ik ben benieuwd naar de foto's en de verhalen!
helaas helaas moet ik ook verstek laten gaan.
Mijn opa is gevallen en heeft zijn heup gebroken en ligt nu in het ziekenhuis.
aangezien mijn oma in een beginnend stadium van dementie is kan ze niet echt goed alleen blijven of naar het ziekenhuis gaan.
En sinds ik degene ben met de medische achtergrond en werk met dementerenden heb ik van de familie maar de opdracht gekregen om op oma te passen
hekkie schreef: en ik ben van plan om toch ook even langs De Neust te rijden om te proberen of we alsnog niet zaterdag wat eerder kunnen inchecken. Ik ga "mijn charmes in de strijd te gooien" bij de Freule.
Is ze nou helemaal van "Lotje getikt".......
Het is gelukt!! Ik heb vanmorgen met de barones gepraat en we kunnen vóór de meeting al inchecken......
Ik heb zo moeten graven om deze informatie te vinden ... misschien dat anderen er nog wat aan hebben
nieuwenoord schreef:Even weer ter zake over de meeting:
Andere jaren werden er veel foto-albums, boeken, reisgidsen e.d. meegenomen. Natuurlijk is er weer ruimte om dit soort zaken neer te leggen op de boekentafels. Houd er rekening mee dat er vaak veel is en dat je soms wat zal moeten inschikken.
Zoals al eerder vermeld, is er een laptop en beamer beschikbaar voor DVD's met film of fotomateriaal. Vorig jaar is dat allemaal prima gegaan, maar ook daar geldt, allemaal een beetje geduld en inschikken. Veel mensen vinden kletsen veel gezelliger, andere kunnen uren films kijken. Wees voorzichtig met de apparatuur en overleg.
Dan nog wat anders: vorig jaar is er al 's middags buiten een groepsfoto gemaakt. Niet iedereen staat erop, omdat sommige mensen pas later kwamen. Buiten zal dat het makkelijkst gaan, het is vrij donker in de zaal. Als iemand een hele goede camera mét flitser heeft, is binnen misschien nog een mogelijkheid als er toch laatkomers zijn. Wie o wie?
Zorg dat je spullen herkenbaar zijn, boeken, fotoalbums e.d. niet zonder naam of kenteken meebrengen, zo komt er ook geen verwarring over wat nou van wie is!
nieuwenoord schreef:Route naar de meeting Klik hier voor de route naar de meeting!! Parkeren kan NIET bij de Notenboom, wel op het Dorpsplein. Je loopt dan 50 meter, er staat een bord met routeaanduiding op het plein.
markro schreef:Om al vast in de stemming te komen voor zaterdag.
Hier is het filmpje te zien van de AllesAmerikameeting 2006, dat forumlid René Jager maakte.
nieuwenoord schreef:Voor wie onderweg pech krijgt, de weg niet kan vinden of nog wat anders belangrijks heeft mede te delen morgen:
Alberts mobiele nummer is:
06-51271420
De organisatie vertrekt zo meteen naar De Notenboom. Afzeggingen, calamiteiten en vragen vanaf nu graag mobiel naar Albert.
nieuwenoord schreef:BELANGRIJKE MEDEDELINGEN NAMENS DE ORGANISATIE
a. De organisatie van de meeting wil hierbij laten weten dat er is besloten om de zaal in De Notenboom rookvrij te houden. Voor de rokers ons ons is er voldoende gelegenheid buiten onder een flink afdak mét verwarming te roken of in het cafégedeelte van de Notenboom de nicotinebehoefte op peil te houden.
b. Inmiddels is er een MSN-adres aangemaakt. Wie niet bij de meeting kan zijn en toch een kijkje wil nemen en een praatje wil maken, kan via dit MSN-adres af en toe kijken of er meetinggangers te spreken zijn en of ze de webcam even de zaal in willen slingeren
Er zijn twee makkelijke manieren om vanaf de snelweg A2 bij Uitspanning De Notenboom in Beesd te komen.
Het adres:
Uitspanning De Notenboom
Middenstraat 8
Beesd
Parkeren kan op het Dorpsplein in Beesd, vanaf daar is het 50 meter lopen naar De Notenboom. We zullen nog een bord met richtingaanduiding plaatsen op het plein.
Let op: ze hebben in het dorp verzonnen dat er juist nu eenrichtingsverkeer ingesteld moest worden wegens werkzaamheden. Klik dus een op bovenstaande link voor de gewijzigde route naar de Notemboom!!
Leuk zeg, ik zit nu naar de webcam te kijken... naar een lege zaal hahaha! Nee hoor ik weet dat er nu een groepsfoto gemaakt wordt, ik heb via het MSN adres even met Coyote kunnen chatten en hij vertelde dat ze nu naar buiten gingen voor een foto. Echt heel leuk om even te kunnen gluren! De meeting was al wel een paar uur aan de gang voordat ik kon MSN'en, omdat we vanochtend (hier dus) op pad moesten, maar ik kan nu wel af en toe even kijken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.