Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bedankt !

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bedankt !

Bericht door EvdB »

Hierbij even een bedanktje voor het AA-team.
Buiten dat het een leuk en informatief forum is, wordt er ook goed toezicht gehouden (getuige de topic voer de nationale park pas die in record tempo gesloten was). Maar wat ik momenteel helemaal super vind, is dat berichtjes gewoon lekker lang op het forum blijven staan.
Nu ik de laatste loodjes van de vakantievoorbereiding doe, is het heerlijk om topics uit 2005 en 2006 nog gewoon na te kunnen lezen. Het is echt een superbron van info geworden.

Bedankt moderators en beheerder :lol:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Dat vind ik nou ook zo lekker, dat terug kijken naar hele oude topics! Die informatie blijft gewoon heel bruikbaar.

Top wat ze hier doen, absoluut!
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

In dit forum staan gewoon de dingen die je nergens in de reisboeken zult terugvinden. :doublethumb: Het lezen van al die ervaringen zijn een echte verslaving. (maar wel een aangename :wink: )
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Dat vind ik ook zo handig.
Elke reis gaan we weer een ander gebied bekijken. De topic's waar ik toendertijd niet zo veel interesse in had, zijn nu wel interessant en kan ik dus heerlijk teruglezen.

Marjon
totonka
Amerika-ontdekker
Contacteer:

bedankt

Bericht door totonka »

Ja dat vind ik ook zo fijn,wij gaan pas in 2009 weer voor een paar weken,maar het is fijn om te kijken naar hoe reizen geboekt worden,met adressen erbij.
Ik ben helaas niet zo goed op de PC,maar ik weet als het zover is dat ik hulp van jullie allemaal kan krijgen.
En ik heb onder tussen een schoonzoon die ook mee gaat,we zijn hem Amerika gek aan het maken,is leuk hoor.
bedankt voor het forum.
Ria
Wij mijn man en dochter zijn al veschillende keren in de usa geweest en het blijf trekken we zijn aan het sparen om over 3jaar voor zeker 5 weken te gaan.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Namens het hele team: graag gedaan! :D We zijn blij dat jullie hier de informatie vinden die je nodig hebt en er staat nog heel wat voor op stapel om de site nog beter te maken...
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Dennis schreef:en er staat nog heel wat voor op stapel om de site nog beter te maken...
Ja potver!! Nu ben ik nieuwsgierig!!!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Njit schreef:
Dennis schreef:en er staat nog heel wat voor op stapel om de site nog beter te maken...
Ja potver!! Nu ben ik nieuwsgierig!!!
Me too :lol:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer