Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Problemen met het forum.

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: problemen met het forum

Bericht door ClaireVHaut »

is het een idee om zelf een forum te openen ? Nieuwe. En dan met een paar mensen kijken wat we over kunnen zetten ? Dus letterlijk knippen en plakken ? Waarom geeft die Dennis niet gewoon de gegevens voor het beheer ? Kunnen we hem niet overkopen , dit forum. Ik wil best meebetalen

Sowieso is een nieuwe facebookgroep openen niet zo heel moeilijk. En dan zorgen dat het goed gemeld wordt overal.

Ik vind sowieso Facebook niet heel handig om dingen op te zoeken, wat een onoverzichtelijke bende is dat zeg
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Volgens mij is Dennis al jaren niet meer te bereiken.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door ClaireVHaut »

bizar toch ? Is er hier geen handige harry die een kopie kan maken ofzo ? en nieuw forum maken ?
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik heb ook geen idee over welke Facebook account jullie spreken hier boven.
Kan iemand misschien even de link/naam hier plaatsen, zodat, als dit weer eens gebeurt, we meer info kunnen vinden of tenminste met elkaar kunnen praten? . En als zo'n Facebook groep niet bestaat, kunnen we dan aub er eentje oprichten zodat we met elkaar kunnen blijven praten en een oplossing zoeken als er weer eens iets mis gaat?

Ik ben ook een voorstander van het maken van een andere groep als Dennis geen interesse in dit forum meer heeft, maar ook niet bereid is om het over te geven aan iemand anders. Maar laat dat aub niet een Facebook groep zijn!!!! Je kan niet structureel en gericht zoeken op Facebook.

We hebben hier veel actieve forumleden, en als die allen bereid zijn om de info die ze hier de afgelopen 2 of 3 jaar gedeeld hebben, ergens anders te delen, dan zijn we snel weer gestart. Maar zo'n groep mag niet in handen zijn van slechts 1 persoon! En om de hosting te bekostigen, kunnen we misschien een jaarlijkse contributie vragen om toegang te krijgen. Is dit iets wat mogelijk is?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

De link naar facebook staat op de homepagina van allesamerika.com.
habbekuk
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Waar is iedereen?

Bericht door habbekuk »

@Stan.Gobien
Stan.Gobien schreef:
12 jun 2024, 00:32
Ik heb toen nog snel een ticket geopend en gelukkig zie ik (vanuit LAX) dat Dennis het probleem opgelost heeft.
Kun jij niet op die manier in contact komen met Dennis?
Je hebt gelezen wat een paniekaanvallen er zijn als niet benaderd kan worden :D

Zelf wil ik ook best helpen als het te druk is?
BonnyR
Amerika-expert

Bericht door BonnyR »

Ik heb voorlopig wel aldoor het probleem, dat ik iedere keer opnieuw moet inloggen op deze site. Overleef ik wel, maar voorheen hoefde ik dat niet iedere keer.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Dat heb ik jaren als ik op telefoon of tablet wil kijken.
tanteto
Amerikafan

Bericht door tanteto »

Niet iedereen gebruikt facebook
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
tanteto
Amerikafan

Bericht door tanteto »

BonnyR schreef:
13 jun 2024, 16:26
Ik heb voorlopig wel aldoor het probleem, dat ik iedere keer opnieuw moet inloggen op deze site. Overleef ik wel, maar voorheen hoefde ik dat niet iedere keer.
Zorg dat Onthouden onder de inlogvelden aangevinkt is.
Bijlagen
image.png
image.png (41.57 KiB) 3500 keer bekeken
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
BonnyR
Amerika-expert

Bericht door BonnyR »

@tanteto heb ik, maar helpt niet.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
habbekuk
Amerikakenner

Bericht door habbekuk »

Mogelijk dat je browser de cookies / geschiedenis verwijderd met afsluiten?
Dat is een instelling maar dan moet je elke keer opnieuw inloggen ook bij andere website`s.
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Problemen met het forum.

Bericht door nwolf »

Maar misschien toch even terugkomen op het forum zelf, het lastige is iedereen en alles mee te krijgen naar een andere omgeving of, wanneer het eigenaarschap wordt overgedragen, ervoor zorgen dat alles een nieuw jasje/update krijgt.
Er zijn veel manieren en plekken om zoiets goed te onderhouden maar het is echt niet fijn om opnieuw te beginnen.
Is er geen manier om een stukje overdracht te krijgen als Dennis daar voor open staat?

Zoals eerder gezegd alleen maar lof dat hij het door laat draaien terwijl zijn interesse niet meer zo groot is.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | 2022 ORL | 2023 ORL | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer