Foto's toevoegen aan de hotel & campings beoordelingen

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Foto's toevoegen aan de hotel & campings beoordelingen

Bericht door Stan.Gobien »

Het is nu ook mogelijk om maximaal 3 foto's aan je beoordeling van een hotel of campground toe te voegen.
Het is ook mogelijk om bij reeds geplaatste beoordelingen nu als nog foto's te gaan bijvoegen.

http://beoordelingen.allesamerika.com/

Waarom gebruik maken van de AllesAmerika beoordelingen terwijl er Tripadvisor is en iedere bookingsite ook reviews toont?
- Alle beoordelingen zijn in het Nederlands geschreven.
- De beoordelingen zijn afkomstig van forumgangers, mensen die gelijkgestemd zijn zeg maar.
- Bijgevolg zijn er ook geen valse beoordelingen.
- Je kan beoordelingen van een bepaalde gebruiker opzoeken om zo een beeld te vormen van hun keuzes.

Hoe meer forumgangers hun beoordeling toevoegen hoe makkelijker we allemaal kunnen leren van elkaars beoordelingen.

PS: De foto's die je toevoegt worden automatisch verkleind, je hoeft dit niet eerst zelf te doen.
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9250
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Foto's toevoegen aan de hotel & campings beoordelingen

Bericht door markro »

Mooie aanvulling Stan, knap werk. :thumbup:

Geprobeerd bij een al bestaande review en het werkte goed, gemakkelijk en duidelijk.
Voorbeeld: http://beoordelingen.allesamerika.com/1 ... 29-AZ#1972
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Foto's toevoegen aan de hotel & campings beoordelingen

Bericht door Stan.Gobien »

Bedankt.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Foto's toevoegen aan de hotel & campings beoordelingen

Bericht door Coyote »

Naar aanleiding van enkele berichten in een topic in het forum Zuidwesten (algemene vragen), zie hier wil ik de beoordelingen toch weer eens onder de aandacht brengen.

Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat een eigen beoordelingssysteem van het forum zo weinig aandacht krijgt op het forum terwijl er toch een schat aan informatie uit te halen valt. Hoe vaak komt de vraag wel niet voorbij voor info over accomadatiemogelijkheden in bepaalde gebieden/steden? Waarom dan niet vaker verwijzen naar de beoordelingen? Juist omdat het beoordelingen van forumleden zelf zijn, hecht ik er meer waarde aan dan een willekeurige openbare beoordelingssite.

Zelf heb ik er ook (te) weinig gebruik van gemaakt en heb daarom de afgelopen week een kleine 30 beoordelingen toegevoegd (en ik ben nog niet klaar :wink: )

Graag zou ik iedereen willen oproepen om ook eens een beoordeling te geven over verblijfplaatsen in Amerika. Inmiddels staan er ruim 1400 stuks maar er kunnen er nog veel meer bij. Bovendien, hoe meer beoordelingen hoe beter. Met de kerstdagen voor de deur een mooie gelegenheid om wat beoordelingen te geven.

Wie volgt? :D

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Foto's toevoegen aan de hotel & campings beoordelingen

Bericht door Tipsy_1 »

Goed idee. Ik hou ook van die beoordelingen. Vertrouw ik meer dan Tripadvisor. ;-)
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Foto's toevoegen aan de hotel & campings beoordelingen

Bericht door Coyote »

Ik breng de hotel & campings beoordelingen weer eens onder de aandacht.

Sinds oktober 2021 hebben vele forumleden Amerika weer bezocht maar ik zie nog niet veel toegevoegde beoordelingen. En dat is best jammer, want het is een mooi onderdeel van dit forum.

Zelf heb ik mijn overnachtingen van december 2021 vandaag ook weer toegevoegd. Ik voeg nu standaard foto's bij van het motel omdat een foto vaak meer zegt dan duizend woorden... :wink:

Wie volgt met de beoordelingen? :thumbup:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer