Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AllesAmerika.com Ammy Awards 2004: De Nominatieronde

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

AllesAmerika.com Ammy Awards 2004: De Nominatieronde

Bericht door Dennis »

Beste forumleden,

Nu er een vrij definitief plan rondom de Ammy Awards is opgezet, wordt het tijd voor de officiële start van de Awardprocedure. Deze procedure bestaat uit drie rondes:

1) Nominaties
2) Stemming
3) Huldiging winnaars

Bij deze beginnen we officieel met Ronde 1: De Nominaties

Hoe werkt het?

Hieronder zie je een lijstje van awards die uitgereikt gaan worden. Aan jou als forumlid de vraag, om voor één of meerdere awards één of twee forumleden te nomineren.

Kopieer onderstaande lijst en plak deze in een e-mail aan mij (gebruik hiervoor de knop "e-mail" onderaan dit bericht). Zet vervolgens achter elke categorie de naam van één of twee forumleden die je wil nomineren en stuur je e-mail uiteindelijk door aan mij. Uiteraard mag je niet jezelf nomineren.

Stuur me uitsluitend een e-mail als je voor tenminste 5 van de 9 categorieën een nominatie hebt, alsjeblieft.

Deze nominatieronde is geopend van 7 oktober t/m 14 oktober 2004.

Hoe gaat het daarna verder?

Ieder forumlid dat voor een bepaalde categorie minstens 3x is genomineerd, wordt officieel in die categorie opgenomen als genomineerde. Als er meer dan 5 forumleden kwalificeren voor een bepaalde categorie, worden de 5 leden met de meeste nominaties gekozen. In het geval van een "tie" beslist het lot.

Alle genomineerden worden hier bekend gemaakt. Dan wordt de stemming voor alle bezoekers van AllesAmerika.com geopend en kan men een week lang stemmen op zijn/haar favoriet. (Deze stemmingsronde loopt van 15 t/m 22 oktober).

Daarna worden de uiteindelijke winnaars bekend gemaakt en kan het feest losbarsten! De winnaars krijgen een speciale vermelding bij hun forumnaam van de door hen gewonnen award.

De Nominatiecategorieën

Kopieer onderstaande lijst met 9 categorieën in je e-mail en voeg er één of twee nominaties achter.

1. Meest behulpzame forumlid:
2. Vriendelijkste forumlid:
3. Grappigste forumlid:
4. Beste Amerikakenner:
5. Best geïnformeerde forumlid:
6. Forumlid met de leukste avatar:
7. Beste newbie:
8. Forumlid met meest idiote bericht:
9. Forumlid met beste idee voor de verbetering van AllesAmerika.com:

Verklaring van de categorieën

1. Spreekt voor zich
2. Spreekt voor zich
3. Spreekt voor zich
4. Forumlid dat de meest gevarieerde kennis over de VS aan de dag heeft gelegd.
5. Forumlid dat het meeste weet over alles (m.a.w., de betweter :D ).
6. De avatar is het plaatje onder de naam van het forumlid.
7. Nieuw forumlid (minder dan 2 maanden lid) die het meest behulpzaam is geweest.
8. Als je iemand voor deze categorie nomineert, moet je een kopie van het bericht meesturen waarop je de nominatie baseert.
9. "Goed idee award": Als je iemand voor deze categorie nomineert, moet je het idee meesturen waarop je de nominatie baseert.
Laatst gewijzigd door Dennis op 25 okt 2004, 12:01, 3 keer totaal gewijzigd.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Even een korte update: ik heb gisteren pas de nominatieronde gestart, maar er zijn nu al een aantal geweldige reacties binnen! Zo zie ik al een duidelijke aftekening in de nominaties voor de categorieën 4 (beste Amerikakenner) en 7 (beste newbie). In de andere categorieën, echter, ligt de race nog volledig open.

Nou ja, ik wil nog niet teveel weggeven, maar ik zou zeggen: als je je nominaties nog niet ingestuurd hebt, doe het dan alsjeblieft wel! Op dit forum telt elke stem voor de volle 100%...
Dennis

Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Tweede update: na de eerste vloedgolf van mails komen de nominaties nu nog maar als een kabbelend beekje binnen. Jullie hebben zelf om de Ammy's gevraagd, dus stem nu snel als je dit nog niet gedaan hebt!
Dennis

Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Derde update:

Met nog twee dagen te gaan in de nominatieronde staat voor een aantal categorieën al stevig vast wie er genomineerd gaat worden. Overigens zijn daarbij een aantal leuke verrassingen te melden! De diversiteit aan genomineerde forumleden is groot en volgens mij zal het straks dan ook moeilijk kiezen worden.

Er zijn echter ook nog genoeg categorieën waarbij het gevecht om de nominaties nog alle kanten op kan gaan. Daarbij geeft één stem vaak de doorslag, dus als je nog niet gestemd hebt, zou ik je zeker aanraden om dat alsnog vóór de deadline te doen.

Laat je stem dus gelden! Mail me snel nog met jouw favorieten als je dat nog niet gedaan hebt.
Dennis

Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Laatste kans! Heb je nog niet jouw nominaties afgegeven? Doe het dan vandaag nog... om middernacht Nederlandse tijd sluit de nominatieronde. Er zijn nog steeds een aantal nominaties waarbij ik door het opgooien van een munt moet bepalen wie er doorgaat naar de laatste 5, dus laat je stem tellen...
Dennis

Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Zo, de nominatieronde is beëindigd! Het was een spannende strijd, waarbij sommigen het jammer genoeg nét niet gered hebben... maar de variatie aan nominaties is erg leuk, zoals jullie ook zullen zien.

"And now, without further ado, the nominees are, in random order..."

1. Meest behulpzame forumlid: hekkie, Petra/VS, Jan Visser, Redneck, Rob.

2. Vriendelijkste forumlid: Wendyjol, Dennis, Anita, hekkie, Kansas Wizard.

3. Grappigste forumlid: rperre, PeeJay, rene.jager, Redneck.

4. Beste Amerikakenner: Rob, Petra/VS, Jan Visser.

5. Best geïnformeerde forumlid: Redneck, Jasmino, Jan Visser, Petra/VS, rperre.

6. Forumlid met de leukste avatar: eaglelgae, PeeJay, vana, freekb2, Jasmino.

7. Beste newbie: USA-NLvisa, Truckman, Armygirl.

8. Forumlid met meest idiote bericht: J.H. (werkstuk over Vietnam), Gernand (Squork), Yvonne (Derde Wereldoorlog), rene.jager (L33T).

9. Forumlid met beste idee voor de verbetering van AllesAmerika.com: PeeJay (bedenker Ammy Awards), Dennis (bedenker AllesAmerika.com), Petra/VS (idee fotoforum).

De hartelijke felicitaties aan alle genomineerden! Ik zal straks de webpagina bekendmaken waar je je stem kunt uitbrengen. De stemronde duurt één week, waarna de uiteindelijke winnaars bekend zullen zijn.
Dennis

PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Dat zijn prima nominaties Dennis, op naar de eindronde 8)

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

:hilarious:

krijgen wij ook een debat?

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

:arrow: Zie Ronde 2 als je wilt stemmen!
Dennis

muffles
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door muffles »

Oops.. helemaal gemist joh. Was zo druk bezig met andere dingen de laatste tijd, dat ik te weinig op het forum geweest ben..
Bekijk mijn persoonlijke
website op
http://www.muffles-online.com.
'Personal art, games & fun!'
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer