Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
De oranje enveloppen voor de topics
-
Lewisweathers89
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
De oranje enveloppen voor de topics
Hoi ik heb een vraag, uhm hoe verwijder je met gemak de oranje brieven aan het begin van een topic als er nieuwe berichten zijn? Zoals met dingen uit zuid-west VS heb ik niks mee te maken, wet er niet veel van en ben er nooit geweest. ik bezoek die topics niet en vind het iri als ik ze steeds moet openen om de oranje dingen weg te krijgen. Kan iemand me helpen?
alvast bedankt:D Lewis
alvast bedankt:D Lewis
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Niemand verplicht je om die "oranje enveloppen" te lezen.
In dat geval beperk je je tot het forum waar jouw interesse naar uitgaat en als je die gelezen hebt, log je even uit en weer in en voilà de envelopjes zijn weg.
Maar helaas voor jou, je zult ze altijd blijven zien als je inlogt en er nieuwe berichten in verschillende fora zijn. In dat geval kun je voor de oplossing van Sandy kiezen. Houdt wel in dat alles als gelezen gemarkeerd wordt, dus ook de fora die jou interesseren.
Roland
In dat geval beperk je je tot het forum waar jouw interesse naar uitgaat en als je die gelezen hebt, log je even uit en weer in en voilà de envelopjes zijn weg.
Maar helaas voor jou, je zult ze altijd blijven zien als je inlogt en er nieuwe berichten in verschillende fora zijn. In dat geval kun je voor de oplossing van Sandy kiezen. Houdt wel in dat alles als gelezen gemarkeerd wordt, dus ook de fora die jou interesseren.
Roland
-
Ilsepils
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Je kan ook per bord de topics als gelezen markeren, dat doe ik nog al 's, bijvoorbeeld bij Florida ofzo. Ik open alleen het subforum even en klik dan rechtsboven op 'alle berichten als gelezen markeren'. Dan zijn dus alle oranje icoontjes voor dit deel weg, terwijl ze voor de andere delen er nog wel zijn.
Uitloggen doe ik eigenlijk nooit..
Uitloggen doe ik eigenlijk nooit..

-
Lewisweathers89
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12