Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Kevster: Denver - Phoenix zomer 2027
-
Kevster
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Reis Kevster: Denver - Phoenix zomer 2027
Hi,
Na een geweldige reis met ons gezin (kids 14,10 en 4 jaar)van 13 dagen in Florida in april en 22 dagen West Amerika afgelopen juli willen we volgend jaar zomer weer een mooie reis maken.
Onze reis in West Amerika begon in Las Vegas en is via de Grand Canyon, Bryce, Zion, Death Valley, Yosemite, San Luis Obispo, Pasadena in San Diego geëindigd.
We denken nu aan de volgende route:
1. Amsterdam – Denver
2. Denver
3. Denver – Estes Park
4. Estes Park
5. Estes Park
6. Estes Park – Custer
7. Custer
8. Custer
9. Custer – Cody
10. Cody
11. Cody – Vernal
12. Vernal – Moab
13. Moab
14. Moab
15. Moab – Monument Valley – Page
16. Page
17. Page – Sedona
18. Sedona
19. Sedona – Phoenix
Is dit een leuke en realistische route?
Groet, Kevin
Na een geweldige reis met ons gezin (kids 14,10 en 4 jaar)van 13 dagen in Florida in april en 22 dagen West Amerika afgelopen juli willen we volgend jaar zomer weer een mooie reis maken.
Onze reis in West Amerika begon in Las Vegas en is via de Grand Canyon, Bryce, Zion, Death Valley, Yosemite, San Luis Obispo, Pasadena in San Diego geëindigd.
We denken nu aan de volgende route:
1. Amsterdam – Denver
2. Denver
3. Denver – Estes Park
4. Estes Park
5. Estes Park
6. Estes Park – Custer
7. Custer
8. Custer
9. Custer – Cody
10. Cody
11. Cody – Vernal
12. Vernal – Moab
13. Moab
14. Moab
15. Moab – Monument Valley – Page
16. Page
17. Page – Sedona
18. Sedona
19. Sedona – Phoenix
Is dit een leuke en realistische route?
Groet, Kevin
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Kevster: Denver - Phoenix zomer 2027
Prima route, maar mijn eerste gedachte was; wat jammer om niet naar Yellowstone te gaan als je er zo dicht bij bent! Je maakt nu erg veel kilometers voor alleen Cody.
Is 19 dagen het maximale aantal dagen of is het mogelijk om er nog wat dagen aan vast te knopen?
Als je deze route aanhoudt zou ik Monument Valley overnachten, en dan een nacht minder in Page.
Als je toch in Denver begint zou het ook niet gek zijn om meer van Colorado mee te nemen. En dan geen South Dakota en Cody.
Marianne
Is 19 dagen het maximale aantal dagen of is het mogelijk om er nog wat dagen aan vast te knopen?
Als je deze route aanhoudt zou ik Monument Valley overnachten, en dan een nacht minder in Page.
Als je toch in Denver begint zou het ook niet gek zijn om meer van Colorado mee te nemen. En dan geen South Dakota en Cody.
Marianne
Welkom,
Ongebruikelijke route, veel kilometers voor relatief weinig hoogtepunten en te korte tijd…. Ik zou zeggen, maak keuzes. Dus of naar het noorden en neem Yellowstone mee, of doe van alles in Colorado en dan via Moab naar Phoenix. Dit is net van 2 kanten niks, sorry….
En met zulke afstanden ga je 3 kinderen geen plezier mee doen !
Paul
Ongebruikelijke route, veel kilometers voor relatief weinig hoogtepunten en te korte tijd…. Ik zou zeggen, maak keuzes. Dus of naar het noorden en neem Yellowstone mee, of doe van alles in Colorado en dan via Moab naar Phoenix. Dit is net van 2 kanten niks, sorry….
En met zulke afstanden ga je 3 kinderen geen plezier mee doen !
Paul
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik sluit me helemaal bij bovenstaande sprekers aan. Cody ligt op een steenworp afstand, in elk geval voor Amerikaanse begrippen, maar ook voor ons niet echt ver, van Yellowstone en dat is een prachtig park. Ik zou het er zeker in zetten. Wil je alleen naar Custer SP of ook naar Mount Rushmore, Crazy Horse en wellicht naar Badlands NP? Dat is allemaal de moeite waard, maar dan zou ik het zuidelijke stuk inderdaad laten vallen, anders wordt het alleen rijden.
En zoals Marianne zegt, overnacht in Monument Valley, geniet van de zonsondergang daar en maak wellicht een tour met gids door het park, bv. de Sunset tour. Wij hebben het in 2014 gedaan en ondanks dat we niet de mooiste zonsondergang ever hadden, vonden we het erg mooi en had het voor ons ook meerwaarde om verder het park in te kunnen dan alleen de eerste mijlen die je nog met eigen auto mag.
https://jojostravelusa2014.blogspot.com ... onpar.html
Als je geen plannen in Page hebt die een extra overnachting rechtvaardigen zou ik het ook laten vallen en deze dus in Monument Valley plannen.
En zoals Marianne zegt, overnacht in Monument Valley, geniet van de zonsondergang daar en maak wellicht een tour met gids door het park, bv. de Sunset tour. Wij hebben het in 2014 gedaan en ondanks dat we niet de mooiste zonsondergang ever hadden, vonden we het erg mooi en had het voor ons ook meerwaarde om verder het park in te kunnen dan alleen de eerste mijlen die je nog met eigen auto mag.
https://jojostravelusa2014.blogspot.com ... onpar.html
Als je geen plannen in Page hebt die een extra overnachting rechtvaardigen zou ik het ook laten vallen en deze dus in Monument Valley plannen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1347 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 60 Reacties