Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis WouterjanS: SF to Denver

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
wouterjanS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis WouterjanS: SF to Denver

Bericht door wouterjanS »

We zijn nog steeds, of opnieuw, weer aan het orienteren voor een nieuwe trip naar de VS. Dit maal een beetje in de buurt van waar we vorig jaar waren maar wat meer de noord kant op. We hebben de volgende route bedacht:

Dag 1 Amsterdam ⮕ Denver
Dag 2 Denver ⮕ Denver
Dag 3 Denver ⮕ Denver
Dag 4 Denver ⮕ Rocky Mountain National Park
Dag 5 Rocky Mountain National Park ⮕ Rocky Mountain National Park
Dag 6 Rocky Mountain National Park ⮕ Thermopolis
Dag 7 Thermopolis ⮕ Grand Teton National Park
Dag 8 Grand Teton National Park ⮕ Grand Teton National Park
Dag 9 Grand Teton National Park ⮕ Grand Teton National Park
Dag 10 Grand Teton National Park ⮕ Yellowstone
Dag 11 Yellowstone ⮕ Yellowstone
Dag 12 Yellowstone ⮕ Yellowstone
Dag 13 Yellowstone ⮕ Yellowstone
Dag 14 Yellowstone ⮕ Salt lake City
Dag 15 Salt lake City Salt lake City
Dag 16 Salt lake City ⮕ Moab
Dag 17 Moab ⮕ Moab
Dag 18 Moab ⮕ Moab
Dag 19 Moab ⮕ Moab
Dag 20 Moab ⮕ Great Basin National Park
Dag 21 Great Basin National Park ⮕ Monolake
Dag 22 Monolake ⮕ Yosemite
Dag 23 Yosemite ⮕ Yosemite
Dag 24 Yosemite ⮕ Yosemite
Dag 25 Yosemite ⮕ Yosemite
Dag 26 Yosemite ⮕ San Francisco
Dag 27 San Francisco ⮕ San Francisco
Dag 28 San Francisco ⮕ San Francisco
Dag 29 San Francisco ⮕ Amsterdam
Aantal vragen voor tips:

- Is het slim om de route zo te doen of juist andersom. Voordeel van andersom is dat je wat hoger zit naar mate het warmer is (we mikken op voorjaar)
- Zijn er state parken die we nu overslaan die de moeite waard zijn?
- Moab voor Canyon land en Arches ben ik nog niet echt van overtuigd. Het ziet er prachtig uit maar het lijkt op de foto's wat minder indruk te maken nu we Bryce, GC en Zion al gezien hebben. Toch een must see? Of tips voor alternative?
- De vorige vakantie hebben we echt elke dag de grote national parks gedaan. Met deze reis willen we wat langszamer aan doen en wat meer ook lokale dingen doen en zien. Voorbeelden zijn de Lodge fabriek in Chattanouga, en een lokale rodeo in Galveston. Zijn er in deze regio nog lokale evenementen of plekken die los van de grote toeristische plekken leuk kunnen zijn?
- We mikken op ongeveer 30 dagen weg. Met wellicht wat vaker een goedkopere overnachting buiten de parken. Eventuele locatie tips voor overnachtingen zijn ook welkom :)

Alvast bedankt voor het meedenken weer!
2014: New York en DC
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis WouterjanS: SF to Denver

Bericht door Martin & Marianne »

Mooie plannen! en lekker veel tijd!
In welke tijd van het jaar willen jullie gaan? Dat is denk ik wel belangrijk voor het bepalen van de richting. Is het voor volgend jaar?
Twee volle dagen Denver lijken mij wat veel. Ik zou dan liever een extra dag voor RMNP uittrekken; of doe een stop aan de westkant van het park. Voor Moab heb je zo mooi de tijd, eventueel zou je een nacht minder kunnen doen. Als je 1 dag hebt voor Arches en 1 dag voor Canyonlands en Dead horse Point SP of bijvoorbeeld de Corona Arch is dat mooi. En ja, het zijn wel rode rotsen maar toch weer heel anders dan de andere parken in Utah. Op weg naar Great Basin zou je via Capitol Reef kunnen rijden en daar een of twee nachten blijven.
Van Great Basin naar Lee Vining is een flinke rit, er blijf weinig tijd over voor Great Basin.

Je zou in dee route Grand Teton ook na Yellowstone kunnen doen. Dan zou je via Cody naar Yellowstone kunnen rijden. Of rij zowel op de heen- als terugreis door Grand Teton. Thermopolis ligt trouwens niet op de route als je van RMNP naar GT gaat.
Kijk voor een route van Denver naar SF eens in ons 2013-verslag. En van SF via Yellowstone zie ons 2017-verslag. In 2002 reden we van Yosemite met een stop in Lake Tahoe en Fallon naar Great Basin.

Met evenementen kan ik je niet echt helpen. De rodeo in Cody kan een optie zijn. Een en ander is ook afhankelijk van wanneer jullie gaan.

Als je goedkoop wilt overnachten zou je in de parken kunnen kamperen. Zeker voor Yellowstone en ook voor Yosemite is overnachten buiten de parken niet echt handig en vaak ook niet heel veel goedkoper dan in het park.

Marianne
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Tantelotje »

Ik vind de tijd voor Denver ook lang, maar wij vinden Denver niet zo'n leuke stad.

Toevallig, je hoort het niet zo vaak namelijk, bezoeken wij komende zomer ook Great Basin.
Wij doen dat met 2 nachten in Ely. Ik denk niet dat je er op deze manier veel tijd voor hebt. Je zou hier bijvoorbeeld een nacht Denver bij in kunnen zetten. Wij komen dan overigens uit Escalante, vergelijkbaar met jullie vertrekpunt Moab, maar gaan met een overnachting in Panaca (Cathedral gorge SP) en Bishop naar Lee Vining. Natuurlijk kan het sneller, maar ik denk dat 1 overnachting te snel is.

Omgeving Moab is hier favoriet. Ik vind Canyonlands indrukwekkender dan de Grand Canyon. Misschien vooral omdat het daar veel rustiger is. Daarnaast zoals Marianne aangeeft is er ook buiten de NP's veel moois te zien. Wij gaan komende zomer (alweer) ook naar Moab en er blijven steeds andere dingen op.ons lijstje staan om te doen.

Jullie route ziet er uit als een erg mooie, maar ik geloof dat ik hier en daar de verdeling wat anders zou doen.
Of je beter SF-Denver of andersom kunt doen, hangt vooral af van het tijdstip van de reis.
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door paulr »

1e en belangrijke vraag: wanneer wil je gaan ?
Afhankelijk daarvan denk ik goed om te kijken waar je wanneer wilt zijn. Als het allemaal ''pas'' vanaf medio/eind juni is, dan maakt het niet zoveel uit. Is het daarvóór of juist in september, dan moet je rekening houden met het weer... Je hebt 3 ''sneeuwgevoelige'' plekken: RMNP, Yellowstone en de Tioga Pass naar Yosemite.
Regio Moab is onze favoriet en zéker Canyonlands: net zoals Tantelotje vinden we dat indrukwekkender dan De Grand Canyon. Bovendien is Moab ook een lekker ''rustpunt'' om eens 1 of 2 dagen niks te plannen en way te luieren, zwemmen, raften, fietsen, een tarrasje te pakken etc!
Paul
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Eens wat betreft Denver. Een volle dag is meer dan genoeg. Of je moet speciale plannen aldaar hebben?
wouterjanS
Amerikafan

Dank voor alle reacties! Ik zal ze inhoudelijk even doornemen. We periode waar we willen gaan ligt nog helemaal open. April/mei/juni is uit de vorige twee trips goed bevallen maar wellicht is naar september kijken ook een goed idee.
We hadden vorig jaar precies goed met mei/juni dat Yosemite alles open was en Deathvalley en Zion ect nog niet te warm. Ik vind het met deze route lastiger in te schatten. Wat wel belangrijk is dat we buiten het echte hoogseizoen proberen te gaan. Wellicht een utopi maar de echte massa willen we proberen te ontwijken. Dus als jullie daar nog tips/ gedachtes/ advies over hebben hoor ik die graag!

Ergens hadden we nog het plan om 4 juli aan het einde mee te pakken maar ik denk dat we dan al teveel in het hoogseizoen zitten de hele reis?

De twee dagen Denver waren meer op gevoel dan dat we echt dingen gepland hadden. We dachten even rustig landen en aclimatiseren, maar zo te horen kunnen we daar beter 1 dag van maken, gaan we doen!

Capitol Reef gaan we erbij pakken! In mijn hoofd zat dat bij Moab maar ik zie dat dat niet handig is.

Ik heb Grand Teton nu omgedraaid met Yellowstone. Dat is qua route inderdaad logischer. Dan kunnen we via Thermopolis en Cody naar Yellowstone, en dan via Grand Teton naar SLC.

Great Basin ga ik een extra dag voor inplannen. Daar had ik nog weinig reseach op gedaan en het nu ik het zo bekeken heb is het echt wel de moeite waard. Goeie tip!

Voor Moab zie ik het nu voor mij een dagje ARches, dagje Canyonland en dagje chillen/varen/fietsen

Ik zie dat we wel vooral weer veel Nationale parken pakken, en dat dat het overnachten ook weer duur maakt. Ik ben een beetje aan het kijken hoe ik de tijd dat we er zijn wat langer kan maken maar het wat minder duur per nacht te maken. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit hoe dat te doen :D

Update route:

Dag 1 Amsterdam ⮕ Denver
Dag 2 Denver ⮕ Denver
Dag 3 Denver ⮕ Rocky Mountain National Park
Dag 4 Rocky Mountain National Park ⮕ Rocky Mountain National Park
Dag 5 Rocky Mountain National Park ⮕ Rocky Mountain National Park
Dag 6 Rocky Mountain National Park ⮕ Thermopolis
Dag 7 Thermopolis ⮕ Yellowstone
Dag 8 Yellowstone ⮕ Yellowstone
Dag 9 Yellowstone ⮕ Yellowstone
Dag 10 Yellowstone ⮕ Yellowstone
Dag 11 Yellowstone ⮕ Grand Teton National Park
Dag 12 Grand Teton National Park ⮕ Grand Teton National Park
Dag 13 Grand Teton National Park ⮕ Grand Teton National Park
Dag 14 Grand Teton National Park ⮕ Salt lake City
Dag 15 Salt lake City ⮕ Salt lake City
Dag 16 Salt lake City ⮕ Moab
Dag 17 Moab ⮕ Moab
Dag 18 Moab ⮕ Moab
Dag 19 Moab ⮕ Moab
Dag 20 Moab ⮕ Capitol Reef National Park
Dag 21 Capitol Reef National Park ⮕ Capitol Reef National Park
Dag 22 Capitol Reef National Park ⮕ Great Basin National Park
Dag 23 Great Basin National Park ⮕ Monolake
Dag 24 Monolake ⮕ Yosemite
Dag 25 Yosemite ⮕ Yosemite
Dag 26 Yosemite ⮕ Yosemite
Dag 27 Yosemite ⮕ Yosemite
Dag 28 Yosemite ⮕ San Francisco
Dag 29 San Francisco ⮕ San Francisco
Dag 30 San Francisco ⮕ San Francisco
Dag 31 San Francisco ⮕ Amsterdam
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

Wij gaan, afhankelijk van de route altijd in juni. Wij vinden het altijd mooi als er in de bergen nog sneeuw ligt. Mooi contrast met de blauwe meren, de heldere lucht en groende bossen/weiden. Daarnaast minder kans op bosbranden én natuurlijk lange dagen. Blijf je wat zuidelijker, dan is mei/juni goed. Voor RMNP is begin juni vroeg voor de mooiste trails, ook voor Yellowstone zou ik niet te vroeg in juni plannen.
onze planningen:
2017: eind april en mei: DEN-LAX, vooral Utah en Yosemite (ging nét, maar Tioga dicht.
2022: 5 juni t/m 4 juli, LAS-LAS, voor de zuidelijke parken goed, Yellowstone niet gehaald ivm oversrromingen, alternatief laatste week juni RMNP ging net aan met sneeuw
2023: 15 juni t/m 8 juli: vanuit Calgary naar Yelloswtone en Grand Toton en terug. Voor Glacier NP waren we net niet te vroeg, dus wat sneeuw op de trails, maar ging goed. 2 dagen regen/sneeuw in Yelloswtone
2024: 7 juni t/m 8 juli: Vanuit Vancouver naar Olympic, doorsteek naar Yelloswtone en terug, vervolgens Oregon. Precies goed voor Yellowstone, bosbranden in Oregon en net te vroeg (begin juli) voor Mount Rainier (teveel sneeuw op de berg, trails wat lager waren prima)
2025: 21 juni t/m 10 juli: Alaska, dus wat later in juni weg (worden lange dagen, zon zal nauwelijks onder gaan...) :-)
Kortom: t/m de eerste week juli niet teveel zorgen maken om drukte. Europeanen komen daarna meestal. Scholen/Universiteiten zijn in juni ook als dicht, dus vooral lokale visitors.
wouterjanS
Amerikafan

@paulr Dank voor je reactie! En hoe is het met de drukte eind juli begin juni? Merk je dat dat veel meer is in vergelijking met begin mei/begin juni?

We zouden dan 10 juni tot 10 july kunnen doen ofzo voor deze route. Al zou ik hem dan denk ik omdraaien en eindigen in Denver. Zodat je wellicht met de warme temperaturen in July wat hoger zit.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik ben ook een voorstander van juni. Mei is voor zowel Yellowstone als RMNP wat vroeg. De route omdraaien betekent met een start begin juni wel dat je kans loopt dat de Tioga Pass gesloten is. Er is natuurlijk altijd een andere pas. Je hebt de Tioga Pass al eens gedaan denk ik?
Juni kan inderdaad al druk is omdat de schoolvakanties in Amerika dan al begonnen zijn. Ik denk dat het nergens echt meer rustig is, dat merkten wij vorig jaar in april al.
De route ziet er goed uit zo. Is twee dagen SF een must? Ik neem aan dat je daar al geweest bent? Je kunt er in 1 dag al heel veel doen. Of doe 15 dag en vernacht ergens tussen SF en Yosemite; dat scheelt weer in de kosten.
Mocht je in juni gaan kijk dan alvast eens op www.yellowstonenationalparklodges.com vanaf wanneer je kunt reserveren. Je kunt dan alvast iets vastleggen; er zijn maar een paar betaalbare opties in het park en die zijn snel vol. Gratis annuleren kan tot 0 dagen voor aankomst. Een aanrader is soweiso Old Faihful; de kamers zonder badkamer zijn betaalbaar. Wil je wel een eigen badkamer dan is de OF Snowlodge (frontier cabin) een prima optie. Verder is Roosevelt qua ligging en uitstraling en prijs een aanrader. De cabins bij Lake Lodge zijn ook betaalbaar. Betaalbaar is wel een relatief begrip. :wink: Zoals gezegd is kamperen geweldig als je voor weinig geld midden in het park wilt overnachten. Kijk eens hier voor onze ervaring in Canyon en bij Old Faithful.
In 2015 waren we er in juni; we hadden toen prima weer. Er was één weg niet open, maar dat had te maken met werkzaamheden. Kijk op de NPS-site voor de planning van de werkzaamheden want er is bijna altijd ergens wel een afsluiting of oponthoud. In ons 2015-blog staat ook een planning voor Yellowstone. We hadden toen meerdere accommodaties, misschien heb je iets aan het verslag.

Ik denk dat het in juni niet veel uitmaakt welke richting je neemt; zowel in RMNP als in Yosemite kun je de hoogte in en de koelte opzoeken. En SF is altijd koud. :wink:
Ik zie nu dat je 10 juni noemt; ik zou liever al iets eerder gaan, maar voor de zekerheid van open passen etc is het niet gek.

Marianne
wouterjanS
Amerikafan

@Martin & Marianne
Dank voor je reactie! Vorig jaar hebben we de Tioga pass moeten missen omdat die toch nog dicht was. We zijn toen via de 108 gegaan.
Ook San Francisco hebben we niet gedaan toen, we zijn vanuit LA direct door gegaan. Dus daar willen we nog wel e.e.a. zien.

Wellicht moeten we gewoon accepteren dat het druk is. Vorig jaar hebben we ook af en toe wel echt drukte gehad maar het bleef ook wel weer goed te doen.

Ik ga je blogs zeker eens doornemen voor tips. En ik zie dat je bij YS nu tot/met april kan boeken. Dus die ga ik ook in de gaten houden. Ik ga eens even puzzelen qua datums om een concept te maken wanneer we daar zijn.
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

Periode is prima ! Ik denk dat Tioga, als je eerst paar dagen SF doet, wel open zal zijn, maar geen zekerheid… vorig jaar hadden we Tioga ook een paar uur dicht in oktober en ging ie vervolgens open en konden we eroverheen. Natuurlijk anders dan wanneer men in juni nog aan het sneeuwruimen is, maar wil ermee zeggen dat je nooit zekerheid hebt…
Zoals gezegd: het is druk, maar zeker niet zo druk als later in juli en augustus. Als wij weer een reis zoals jij nu gaat maken zouden plannen zouden we zeker dezelfde periode doen !
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij vinden september, en dan bv. vanaf de 2e week tot en met de 1e week van oktober heel fijn. Is ook nog goed te doen in het noorden. Ook lekker rustig, nog goed weer over het algemeen, maar wel koudere nachten. In het noorden tenminste, het zuiden hebben we nog niet in het najaar gedaan. Wel in het voorjaar (april) en dat vinden we nog best fris in hoger gelegen gebieden. Sla onze reisverslagen er maar op na (link in onderschrift), misschien krijg je een indruk dan.
wouterjanS
Amerikafan

Goeie tips nog, thanks!

Ik heb voor nu even gekeken naar juni/juli. Ik kom dan op de volgende planning uit. Even als test plan hoe het er uit kan gaan zien.
Ik heb nu ook nog Custer State Park en Mount Rushmore erbij gezet. Is dat een beetje de moeite waard? Mount Rushmore is natuurlijk een toersisten trap, maar als je er zo dichtbij bent toch wellicht leuk om te zien. Benieuwd naar andere ervaringen daar.

Dag 1 (wo 3 juni) Amsterdam → San Francisco
Dag 2 (do 4 juni) San Francisco → San Francisco
Dag 3 (vr 5 juni) San Francisco → San Francisco
Dag 4 (za 6 juni) San Francisco → Yosemite
Dag 5 (zo 7 juni) Yosemite → Yosemite
Dag 6 (ma 8 juni) Yosemite → Yosemite
Dag 7 (di 9 juni) Yosemite → Yosemite
Dag 8 (wo 10 juni) Yosemite → Mono Lake
Dag 9 (do 11 juni) Mono Lake → Great Basin National Park
Dag 10 (vr 12 juni) Great Basin National Park → Capitol Reef National Park
Dag 11 (za 13 juni) Capitol Reef National Park → Capitol Reef National Park
Dag 12 (zo 14 juni) Capitol Reef National Park → Moab
Dag 13 (ma 15 juni) Moab → Moab
Dag 14 (di 16 juni) Moab → Moab
Dag 15 (wo 17 juni) Moab → Moab
Dag 16 (do 18 juni) Moab → Salt Lake City
Dag 17 (vr 19 juni) Salt Lake City → Salt Lake City
Dag 18 (za 20 juni) Salt Lake City → Grand Teton National Park
Dag 19 (zo 21 juni) Grand Teton National Park → Grand Teton National Park
Dag 20 (ma 22 juni) Grand Teton National Park → Grand Teton National Park
Dag 21 (di 23 juni) Grand Teton National Park → Yellowstone
Dag 22 (wo 24 juni) Yellowstone → Yellowstone
Dag 23 (do 25 juni) Yellowstone → Yellowstone
Dag 24 (vr 26 juni) Yellowstone → Yellowstone
Dag 25 (za 27 juni) Yellowstone → Ergens in Montana
Dag 26 (zo 28 juni) Ergens in Montana → Mount Rushmore
Dag 27 (ma 29 juni) Mount Rushmore → Custer State Park
Dag 28 (di 30 juni) Custer State Park → Rocky Mountain National Park
Dag 29 (wo 1 juli) Rocky Mountain National Park → Rocky Mountain National Park
Dag 30 (do 2 juli) Rocky Mountain National Park → Rocky Mountain National Park
Dag 31 (vr 3 juli) Rocky Mountain National Park → Denver
Dag 32 (za 4 juli) Denver → Denver
Dag 33 (zo 5 juli) Denver → Amsterdam
Liesbrink58
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Liesbrink58 »

Vorig jaar in Custer State Park geweest. Prachtig park we zijn er op twee achtereenvolgende dagen geweest en hebben het gecombineerd met een kort bezoek aan Mount Rushmore.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Mooi om South Dakota mee te nemen. Je komt daar niet snel en nu ligt het aardig op de route. Het aantal dagen wordt wel steeds meer. :lol: Mocht je nog wat ruimte hebben dan is een extra dag daar ook niet gek; het zijn ook lange afstanden die dag ervoor en erna. Vergeet ook niet om naar Crazy Horse te gaan; vonden wij minstens zo indrukwekkend als Mt rushmore. Badlands is ook nog een optie.

Marianne
paulr
Amerika-expert

Bericht door paulr »

Als je SD en de parken in die hoek gaat meenemen zou ik eerlijk gezegd SF en Yosemite vergeten…. Dan is Salt Lake -Denver een rustigere one way….. of andersom natuurlijk. In datgeval is zelfs Glacier wellicht in te passen. Dan is je hele reis nieuw t.o.v. je vorige….
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Eens met zowel Marianne v.w.b. Crazy Horse en Badlands, vonden wij allebei boven verwachting mooi, als met Paul om meer oostelijk te starten en te eindigen.
Je zou naar ons reisverslag van 2022 kunnen kijken. Toen hebben we de meer noordoostelijke kant van je route gedaan.
https://yellowstone-north-and-south-dak ... gspot.com/
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Tantelotje »

Ik vind het eigenlijk wel een hele mooie afwisselende reis zo. Het enige wat ik nog aan zou passen is dat ik zou proberen om een extra nacht Great Basin te 'doen', omdat je daar nu echt te weinig tijd voor hebt. En idd, als het kan, een extra nachtje Black Hills.

Hiervoor zou ik 1 nacht Denver inleveren en mogelijk 1 nacht San Francisco of Yosemite, 3 volle dagen (+1 voor de Tioga pas) is daar weliswaar heerlijk, ik denk dat je het in deze planning beter ergens anders in kunt zetten.
wouterjanS
Amerikafan

Okey, ik heb de planning weer wat omgegooid en weer meer dagen toegevoegd haha. Maar.. we hebben nu ook het idee om dit pas in 2027 te doen.
Dus over twee jaar pas. Een extra jaar om te plannen, en een extra jaar om tja.. je geduld te testen :) Maar ook een extra jaar om nog meer budget te vergaren om de reis wat uit te bereiden.

Vraagje over de Timed entre bij Rocky Mountains. Ik begrijp dat je daar niet kan overnachten in lodging. Dus als je daar 2 volle dagen naar binnen wil moet je dus wel geluk hebben dat je ingeloot wordt? Of valt dat mee qua drukte?
En stel dat we daar willen kamperen? Moeten we nog steeds een timed entry hebben de eerste dag? Want ik zie dat het alleen first comes first served is.

Dag 1 (ma 31 mei) – Home → San Francisco
Dag 2 (di 1 juni) – San Francisco
Dag 3 (wo 2 juni) – San Francisco
Dag 4 (do 3 juni) – San Francisco → Yosemite
Dag 5 (vr 4 juni) – Yosemite
Dag 6 (za 5 juni) – Yosemite
Dag 7 (zo 6 juni) – Yosemite
Dag 8 (ma 7 juni) – Yosemite → Mono Lake
Dag 9 (di 8 juni) – Mono Lake → Great Basin National Park
Dag 10 (wo 9 juni) – Great Basin National Park
Dag 11 (do 10 juni) – Great Basin → Capitol Reef National Park
Dag 12 (vr 11 juni) – Capitol Reef National Park
Dag 13 (za 12 juni) – Capitol Reef → Moab
Dag 14 (zo 13 juni) – Moab
Dag 15 (ma 14 juni) – Moab
Dag 16 (di 15 juni) – Moab
Dag 17 (wo 16 juni) – Moab → Salt Lake City
Dag 18 (do 17 juni) – Salt Lake City → Grand Teton National Park
Dag 19 (vr 18 juni) – Grand Teton National Park
Dag 20 (za 19 juni) – Grand Teton National Park
Dag 21 (zo 20 juni) – Grand Teton → Yellowstone
Dag 22 (ma 21 juni) – Yellowstone
Dag 23 (di 22 juni) – Yellowstone
Dag 24 (wo 23 juni) – Yellowstone
Dag 25 (do 24 juni) – Yellowstone
Dag 26 (vr 25 juni) – Yellowstone → ergens in Montana
Dag 27 (za 26 juni) – Ergens in Montana → Black Hills-regio
Dag 28 (zo 27 juni) – Black Hills-regio
Dag 29 (ma 28 juni) – Black Hills-regio
Dag 30 (di 29 juni) – Black Hills-regio → Badlands National Park
Dag 31 (wo 30 juni) – Badlands National Park → Rocky Mountain National Park
Dag 32 (do 1 juli) – Rocky Mountain National Park
Dag 33 (vr 2 juli) – Rocky Mountain National Park
Dag 34 (za 3 juli) – Rocky Mountain National Park → Denver
Dag 35 (zo 4 juli) – Denver
Dag 36 (ma 5 juli) – Denver → Home
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Prachtige route zo!

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves