Momenteel bezig met rondreis plannen Canada/VS.
Deze rondreis zal eindigen in Las Vegas International Airport = LAS.
Voorlaatste stop is Page (AZ)
Wil nog een mooie stop plannen tussen Page (AZ) en LAS.
Heeft iemand (een) suggestie(-s)?
Zion is inderdaad het meest voor de hand liggend. Maar dan is 1 nacht weinig. Of heb je meer tijd?
Het is wel goed om te weten in welke periode je gaat. als het niet te warm is, is Snow Canyon bij St George leuk. Of ga naar Valley of Fire.
Voor alle drie kun je ons 2024-verslag eens bekijken.
Je kunt natuurlijk ook via de Grand Canyon rijden, bovenlangs via de North Rim, of onderlangs via de South Rim (Grand Canyon Village).
Wat is de bedoeling van de stop; wil je ter plekke iets doen of zoek je alleen een mooie overnachting?
In 2015 hebben wij o.a. Las Vegas GC en Zion bezocht.
Voor deze rondreis—> Nà einde van 6 weken ben ik eigenlijk nog op zoek voor 1 nacht een mooie overnachtingsplek én plaats om deze - denk ik - geweldige reis af te sluiten voordat we weer terug vliegen naar NL.
Ik weet dus niet of dat er is tussen Page (AZ) en LAS.
Wellicht even je route hier plaatsen ?
En dan aangeven hoeveel tijd je hebt….en/of interesse aangeven ? (Wel/niet wandelen, alleen viewpoints etc)
Dat maakt advies geven een stuk eenvoudiger
Paul
Page - Las Vegas is goed te doen in 1 dag dus je zou ook die dag aan Page of Las Vegas kunnen toevoegen. Hoeveel nachten heb je daar nu staan? En in welke tijd van het jaar ben je er? Wat vond je van de suggesties Snow Canyon en Valley of Fire? Dat is niet wat je bedoelt?
Voor enkel een overnachting lijkt mij Springdale mooi. Dat is een aardige plaats met leuke restaurants. Maar niet goedkoop. Dan kun je beter naar St George kijken.
Ik denk dat we 1 nacht in Springdale moeten gaan doen.
In 2015 daar idd een fijne tijd gehad én een paar keer heerlijk gegeten bij Spotted Dog (https://flanigans.com/dine/) met de kolibries die er vlogen op het terras.
Dit zal een mooie afsluiting moeten worden
Thx Marianne
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.