In 2020 is onze reis niet doorgegaan vanwege corona, voor zomer 2025 begint het te kriebelen om deze reis alsnog te gaan maken. We hebben onze oude planning opgezocht, maar intussen zijn onze wensen en behoeftes wel veranderd. Dit was onze oude route:
Wat willen we anders? We willen niet meer met een camper, onze kinderen zijn groot, komende zomer 20 en 18 en willen niet altijd in dezelfde ruimte als hun snurkende vader slapen

Ik heb alweer uren leesplezier gehad aan alle routes en verhalen, maar het is veel info, waardoor ik wederom graag jullie hulp inschakel.
De musts: SF, kustweg, LV, Death Valley, LA, GC, Bryce, Zion, MV, Antelope.
Uitwisselbaar op dit moment: Capitol Reef, Yosemite/Sequoia (dit heeft ons 20 jaar geleden niet echt gegrepen, maar moeten we wellicht een nieuwe kans geven, ook i.v.m. afwisseling)
Afgevallen: Arches/Moab. Wellicht een andere keer. Het moet een mooie roadtrip worden, waarbij we ook weleens de tijd willen hebben om in de middag aan een zwembad te liggen, of een plek langer willen verkennen. Niet teveel doorjakkeren dus.
Ik ben nog in de grove fase zoals jullie zien...wat vinden jullie van deze routes? Zou het qua vliegtickets nog heel veel kunnen schelen?
Route 1:
LA, Monterey, Morro Bay, SF, Yosemite of Seqouia, Death Valley, Las Vegas, Grand Canyon, Page, Monument Valley, Bryce, Zion, terug vanuit LV.
Route 2:
SF, Monterey, Morro Bay, LA, Death Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Capitool Reef, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Kingman, Las Vegas
Route 3:
De voorbeeldrondreis zoals op deze website. Maar dan missen we Monument Valley, die zou er dan in moeten ten koste van wat anders. En deze reis lijkt me wel flink doorrijden.
Graag jullie mening en wijze raad, alvast bedankt!