Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Resetovic: tips gevraagd voor reis Salt Lake City naar Las Vegas 2025.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Resetovic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis Resetovic: tips gevraagd voor reis Salt Lake City naar Las Vegas 2025.

Bericht door Resetovic »

Beste mede-forumleden,

Inmiddels ben ik in 2022, 2023 en 2024 naar Amerika geweest en mijn bedoeling was voorlopig even over te slaan.

Ik had een neef waarmee ik in 2023 in Amerika was beloofd richting Las Vegas te gaan wanneer hij weer klaar was voor Las Vegas :lol:.
Belofte is belofte, dus ik kijk nu eigenlijk al even weer voor 2025.

Ik wil dit keer aankomen in Salt Lake City op 12 April 2025 en terugvliegen uit Las Vegas op 24 april 2025.
In Las Vegas wil ik aankomen op 17 of 18 april, dit vanwege het Wrestlemania 41 event die weekend erop in Las Vegas.

Nu ben ik benieuwd wat echt een must is vanaf 13 april tot 17/18 april in Utah.
Capitol Reef, Arches/Moab en Canyonlands en Utah zelf is natuurlijk absoluut geweldig mooi, maar wat raden jullie eventueel aan voor 5/6 dagen in Utah richting Las Vegas.

Zion, Page, Bryce, Monument Valley, Grand Canyon, Valley of Fire is allemaal de afgelopen keren aangedaan.

Twee keer in Las Vegas geweest en Hoover Dam ga ik nog wel doen overigens en volgens mij is 's nachts relax sterren kijken in Capitol Creek ook een must....
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Tips voor reis Salt Lake City naar Las Vegas 2025

Bericht door Martin & Marianne »

Ken je www.ontdek-amerika.nl? Kijk eens bij de overige bezienswaardigheden in Utah.
Ik weet niet hoe het in april is maar wij vonden Antelope Island leuk om te bezoeken. Verder naar het zuiden heb je het Kolob-deel van Zion. En Snow Canyon en Cathedral Gorge SP.
Heb je ook dingen als Little Wild Horse Canyon en Goblin Valley bezocht? En de wandeling naar de Lower Calf Creek Falls?

Marianne
Resetovic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Resetovic »

Dank voor de site tip, ik had ook al meerdere sites opgeslagen.

Van alles wat je hebt genoemd heb ik nog niks van gezien :), moet 5/6 dagen dan ook mooi inplannen dus zal hier is naar kijken.
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

Wij zijn afgelopen maandag in SLC aangekomen en keren daar na 3 1/2 week ook weer terug. We zijn een dag in Grand Teton geweest en nu in Yellowstone. Het is natuurlijk niet richting Las Vegas maar m.n. Yellowstone is FANTASTISCH.
Vandaag nog een moeder grizzlybeer met 3 jongen gezien. Echt onvoorstelbaar. Ook de Grand Canyon of the Yellowstone en de geysers zijn geweldig. Maar ja, het is niet direct de richting..... :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer