Reis Petticoat: Rondje Texas in september 2024

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Petticoat
Amerikafan
Berichten: 361
Lid geworden op: 27 feb 2012, 10:28
Aantal x V.S. bezocht: 17

Reis Petticoat: Rondje Texas in september 2024

Bericht door Petticoat »

Hallo allemaal,

Ik ga in september een aantal dagen voor een conferentie naar Austin en dacht dat dat een goede gelegenheid zou zijn om er een klein roadtripje Texas aan vast te plakken. Na hier wat lezen ben ik tot de onderstaande concept route gekomen. Ik hoor graag wat jullie er van vinden, tips om verder nog te gaan bekijken etc. Ik kan er eventueel nog een dagje aan vast plakken, maar weet niet waar ik dat het beste zou kunnen doen, dus als jullie nog suggesties hebben hoor ik dat graag...

Alvast bedankt!
image.png
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4970
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Reis Petticoat: Rondje Texas in september 2024

Bericht door hemmie »

Ziet er prima uit. Misschien na een bezoek aan het space center niet terug naar Galveston, maar een hotel meer op de route naar Dallas? Dat scheelt rijtijd de dag erna.

Die hele dag Fort Worth is misschien wat veel, maar dat hangt natuurlijk van je plannen af.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7940
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Reis Petticoat: Rondje Texas in september 2024

Bericht door Pete.Z »

Waco is best leuk om een dag te spenderen, Texas Rangers museum, Dr.Pepper museum, als je er toch bent erg leuk om te bekijken.
Petticoat
Amerikafan
Berichten: 361
Lid geworden op: 27 feb 2012, 10:28
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Reis Petticoat: Rondje Texas in september 2024

Bericht door Petticoat »

Bedankt Hemmie en Pete!

Na het space center alvast richting het noorden ipv terug naar Galveston is een goed idee, dat maakt de autorit de volgende dag wat korter. MIsschien voeg ik dan nog een relax dagje in Galveston toe aan mijn schema om bij te komen van de conferentie en te omschakelen naar de vakantiemodus.

In Fort Worth had ik nog niet veel meer in mijn hoofd dat naar de stockyards te gaan, geen idee hoeveel tijd daar voor uit te trekken. Als ik een nacht Fort Worth minder doe, kan ik die dus het beste aan Waco toevoegen? In Dallas wil ik graag naar JFK museum, pioneer park, giant eyeball, southfork ranch en misschien nog wat shoppen in de Galleria mall. In Waco zie ik behalve het Dr.Pepper museum en het Texas Rangers museum ook mammoth NM en de magnolia silos (grote fan van de show). Vergeet ik nog iets?
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7940
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Reis Petticoat: Rondje Texas in september 2024

Bericht door Pete.Z »

Magnolia Silos is heel leuk, mijn vrouw is ook groot fan, en dan is het gewoon erg leuk om te zien en te beleven, zeker doen dan.
Ik noem ze normaal niet omdat het vrij specifiek is, maar zeker de moeite.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4970
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Reis Petticoat: Rondje Texas in september 2024

Bericht door hemmie »

Ik heb weer helemaal niets met Magnolia, maar Waco Mammoth NM vind ik echt een aanrader!
The stockyards vond ik persoonlijk een tourist trap, wij waren in een uurtje wel klaar.
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer