Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
svenbosman
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 nov 2023, 10:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door svenbosman »

Hallo medereizigers,

Wij gaan op onze derde reis naar Amerika en hebben besloten om dit keer een avontuurlijke road trip te maken! Na twee geweldige bezoeken aan NYC, gaan we nu van Elkhart, Indiana, naar Santa Monica, California, met een gloednieuwe camper van Road Bear in een zogenaamde "wegbreng actie".

Onze route brengt ons van de bruisende straten van Chicago vanaf 6 maart naar de adembenemende uitzichten van de Grand Canyon, met tussenstops in plaatsen zoals Terra Haute, Vinita, en Albuquerque. We weten dat de eerste dagen intensief doorrijden zullen zijn, maar met twee ervaren chauffeurs aan boord zijn we klaar voor de uitdaging.

We zouden het zeer waarderen als jullie tips kunnen delen over must-see locaties, verborgen juweeltjes, of bijzondere ervaringen langs onze route. We zijn vooral geïnteresseerd in unieke Amerikaanse ervaringen, natuurwonderen, en plaatsen die misschien niet op de radar van elke toerist staan.

De camper halen we 8 maart op in Elkhart, Indiana en de 19e zijn we in Santa Monica.
We hebben de Krater al op de lijst staan en uiteraard Grand Canyon, Horse Shoe Bend, Antilope Canyon, LV, Hooverdam Ojaa en de Rabbit Hole.

Alvast bedankt voor jullie hulp en advies! We kijken uit naar jullie suggesties.

Hieronder een tabel met de route en data

| Datum | Beginplaats | Eindplaats

| 2024-03-06 | Chicago, Illinois. | Chicago, Illinois
| 2024-03-07 | Chicago, Illinois. | Chicago, Illinois
| 2024-03-08 | Chicago, Illinois | Elkhart, Indiana
| 2024-03-08 | Elkhart, Indiana | Terre Haute, Indiana
| 2024-03-09 | Terre Haute, Indiana | Vinita, Oklahoma
| 2024-03-10 | Vinita, Oklahoma | Amarillo, Texas
| 2024-03-10 | Amarillo, Texas | Canyon, Texas
| 2024-03-11 | Canyon, Texas | Santa Fe, New Mexico
| 2024-03-11 | Santa Fe, New Mexico | Albuquerque, New Mexico
| 2024-03-12 | Winslow, Arizona | Williams, Arizona
| 2024-03-13 | Williams, Arizona | Grand Canyon, Arizona
| 2024-03-13 | Grand Canyon, Arizona | Page, Arizona
| 2024-03-14 | Page, Arizona | Kane County, Utah
| 2024-03-15 | Kane County, Utah | Springdale, Utah
| 2024-03-16 | Springdale, Utah | Moapa Valley, Nevada
| 2024-03-16 | Moapa Valley, Nevada | Las Vegas, Nevada
| 2024-03-17 | Las Vegas, Nevada | Las Vegas, Nevada
| 2024-03-18 | Las Vegas, Nevada | Boulder City, Nevada
| 2024-03-18 | Boulder City, Nevada | Northridge, LA
| 2024-03-19 | Northridge, LA | Agoura Hills, California
| 2024-03-20 | Burbank, LA, California | Burbank, LA, California
| 2024-03-21 | Burbank, LA, California | Burbank, LA, California

Per dag uitgeschreven ziet het er zo uit:
6-mrt naar Chicago
7-mrt Chicago - Chicago
8-mrt Chicago - Elkhart
9-mrt Elkhart - Terre Haute
10-mrt Terre Haute - Amarillo
11-mrt Amarillo - Albuquerque
12-mrt Albuquerque - Williams
13-mrt Williams - Page
14-mrt Page - Kane Country
15-mrt Kane Country - Springdale
16-mrt Springdale - Las Vegas
17-mrt Las Vegas - Las Vegas
18-mrt Las Vegas - Northridge
19-mrt Northridge - Northridge
20-mrt Northridge - LA
21-mrt LA

Sven, Jose en Dennis
Laatst gewijzigd door svenbosman op 17 feb 2024, 15:47, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Wegbreng camper Roadbear

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Sven, welkom op het forum!
Je vraag hoort niet thuis in het vervoersubforum, ik zal een moderator vragen het te verplaatsen naar het juiste subforum.
Het is duidelijker om een schema per dag te maken (in de van-naar vorm), nu heb je op meerdere regels dezelfde dag staan.
Is de route al definitief? Is er al iets vastgelegd qua campings of uitstapjes zoals Antelope Canyon?

Per dag uitgeschreven ziet het er zo uit:
6-mrt naar Chicago
7-mrt Chicago - Chicago
8-mrt Chicago - Elkhart
9-mrt Elkhart - Terre Haute
10-mrt Terre Haute - Amarillo
11-mrt Amarillo - Albuquerque
12-mrt Albuquerque - Williams
13-mrt Williams - Page
14-mrt Page - Kane Country
15-mrt Kane Country - Springdale
16-mrt Springdale - Las Vegas
17-mrt Las Vegas - Las Vegas
18-mrt Las Vegas - Northridge
19-mrt Northridge - Northridge
20-mrt Northridge - LA
21-mrt LA

Er zitten lange dagen tussen maar dat weten jullie natuurlijk ook wel. Over het eerste stuk kan ik niet zeggen, dat zal met name een kwestie voor doorrijden zijn. Tussen Albuquerque en de Grand Canyon kun je een bezoek brengen aan Petrified Forest NP. De omweg via Williams zou ik vergeten, wat zijn de plannen daar. waarom niet in het park overnachten? Kijk eens of er nog plaats is op Mather Campground (via recreation.gov). En anders Trailer Village of Ten-X.
Wat bedoel je met Kane Country?
En wil je bij Zion in Springdale staan? Niet in het park? Ik denk dat Watchman vol is maar campground South is 2 weken voor aankomst te reserveren, dat kun je proberen.
Tussen Zion en Las Vegas is Valley of Fire erg de moeite waard; ik zou daar ook gaan kamperen als dat nog lukt, en dan een nacht Las Vegas minder doen. Zo vroeg in het jaar zou ik via Death Valley rijden als je naar LA gaat.

Marianne
Iseut
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 jul 2017, 17:40
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Wegbreng camper Roadbear

Bericht door Iseut »

Dag Sven,

Wij vertrekken 4 maart vanuit Elkhart met een wegbrenger naar Las Vegas. Wij hebben het in 2018 ook gedaan, maar dan net als jullie naar LA.

Wij leveren 20-3 in Vegas in en houden er een iets rustiger tempo op na dan jullie. Vorige keer is ons gebleken dat 600 km op een dag met een camper voor ons wel de absolute max is. Ik mik erop om de afstanden steeds zo rond de 350 km te houden.

Het valt mij op dat jullie de eerste dag al meteen een behoorlijk stuk op de planning hebben staan. Ik denk dat je er rekening mee moet houden dat het uitleveren van campers best een tijd kan duren. Meestal gaat het op volgorde van boeken. Jullie zijn wat laat met plannen, dus wellicht hebben jullie ook laat geboekt. Dan kan dat een serieus vertragende factor zijn. En je moet ook nog de eerste boodschappen doen, de camper inrichten, etc.

Verder is het op veel plekken (bijvoorbeeld in Texas) spring break, dus extra druk in de parken en op de campings. Als je op een camping in een state park (bv Palo Duro/Caprock Canyons bij Amarillo) wil staan of in een National park (Grand Canyon, Zion), dan konden die zomaar al vol geboekt zijn in deze periode.

In Indiana en Illinois is het daarentegen nog buiten het seizoen en dat betekent dat lang niet alle campings open zijn.

Voor het vinden van campings aan je route vind ik www.rvparky.com een heel fijne site: routeplanner en campinggids in 1.

Veel plezier in ieder geval!

Gr. Iseut
svenbosman
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 nov 2023, 10:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wegbreng camper Roadbear

Bericht door svenbosman »

Hoi Marianne,

Dank voor je uitgebreide antwoord en het opnieuw uitschrijven!
Het is altijd lastig om het juiste forum te vinden als je nieuw bent hier, heel veel keuze namelijk.
We hebben tot en met Page alles al vastgelegd en we zijn er van bewust dat de eerste paar dagen even doorrijden is, we zijn ook met twee goeie chauffeurs die graag rijden en gewend zijn aan grote afstanden.
Dit hebben we bewust gedaan om het daarna wat rustiger aan te doen.
We gaan de Krater bezoeken en willen ook de Antelope Canyon bezoeken. Die laatste moeten we nog vastleggen.
Wbt Petrified Forest dat is een goede tip! Die gaan we zeker even bekijken om eventueel mee te nemen in de plannen.
Ten-X kon ik niet boeken. laatst daarom iets lager bij een KOA in Williamsburg, we zitten niet echt in het stadje maar een KOA die dezelfde naam draagt. Kane Country is een afgeleven plekje op de weg van Page naar Kanab en dan iets daarboven, daar kun je vrij kamperen.
We nemen je aanbeveling mee om via Death Valley te gaan en Valley of Fire stond al op de planning om er door heen te rijden. Wellicht planning iets omgooien.
Dank!
Sven
svenbosman
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 nov 2023, 10:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wegbreng camper Roadbear

Bericht door svenbosman »

Iseut schreef:
17 feb 2024, 13:55
Dag Sven,

Wij vertrekken 4 maart vanuit Elkhart met een wegbrenger naar Las Vegas. Wij hebben het in 2018 ook gedaan, maar dan net als jullie naar LA.

Wij leveren 20-3 in Vegas in en houden er een iets rustiger tempo op na dan jullie. Vorige keer is ons gebleken dat 600 km op een dag met een camper voor ons wel de absolute max is. Ik mik erop om de afstanden steeds zo rond de 350 km te houden.

Het valt mij op dat jullie de eerste dag al meteen een behoorlijk stuk op de planning hebben staan. Ik denk dat je er rekening mee moet houden dat het uitleveren van campers best een tijd kan duren. Meestal gaat het op volgorde van boeken. Jullie zijn wat laat met plannen, dus wellicht hebben jullie ook laat geboekt. Dan kan dat een serieus vertragende factor zijn. En je moet ook nog de eerste boodschappen doen, de camper inrichten, etc.

Verder is het op veel plekken (bijvoorbeeld in Texas) spring break, dus extra druk in de parken en op de campings. Als je op een camping in een state park (bv Palo Duro/Caprock Canyons bij Amarillo) wil staan of in een National park (Grand Canyon, Zion), dan konden die zomaar al vol geboekt zijn in deze periode.

In Indiana en Illinois is het daarentegen nog buiten het seizoen en dat betekent dat lang niet alle campings open zijn.

Voor het vinden van campings aan je route vind ik www.rvparky.com een heel fijne site: routeplanner en campinggids in 1.

Veel plezier in ieder geval!

Gr. Iseut
Thx Iseut,
Klopt de eerste dagen is doorbikkelen maar ook daar hebben we zin in. We hebben erg vroeg gebeoekt dus hoop vlug aan de beurt te zijn. Omdat het toch laat kan worden hebben we bewust Terre Haut gekozen, dat is wel een flink stuk maar niet zo veel als de twee dagen erna.
Plannen hebben we een tijd geleden al gedaan, meeste campings liggen vast. Het ging ons vooral om wat info langs de route om te voorkomen dat we iets missen en daar achteraf sijt van hebben.
We zijn er ons ook wel van bewust dat we niet alles kunnen zien natuurlijk, voor de komende jaren moet er ook nog wat te pkannen bijven natuurlijk :-)

Thx
Sven
PS: Springbreak viel gunstig hadden we al gekeken.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Wegbreng camper Roadbear

Bericht door Martin & Marianne »

svenbosman schreef:
17 feb 2024, 14:47
Ten-X kon ik niet boeken. laatst daarom iets lager bij een KOA in Williamsburg, we zitten niet echt in het stadje maar een KOA die dezelfde naam draagt
Maar waarom niet in Grand Canyon NP zelf? Nu moet je onnodig heen en weer rijden. En veel duurder.
Het is ook wel fijn om in het park de shuttlebus te kunnen gebruiken.
Wat bedoel je met de krater?
In plats van Kane Country zou je ook kunnen kiezen voor 2 nachten Zion; dat geeft je ook iets meer rust in de route. En Zion kost wel de nodige tijd om te bezoeken. Mocht je onderweg van Page naar Zion nog tijd hebben kijk dan eens naar de wandeling naar de Toadstook Hoodoo (zie hier voor de ligging en hier voor onze ervaring).

Marianne
Corv
Amerikakenner
Berichten: 661
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Wegbreng camper Roadbear

Bericht door Corv »

@svenbosman
Nice, ik vertek donderdag, ook Roadbear naar Las Vegas. Ik neem aan dat je al een camping hebt voor je eerste nacht? Ik heb een paar keer eerder een wegbrengcamper gedaan, het is een uurtje of 3 naar Elkhart en voor je op weg bent is het al tegen de middag. Als je nog eerst je eerste boodschappen wilt doen rij je in het donker, iets om rekening mee te houden. Crawfordsville KOA Journey is open en is een uurtje of 1.5 voor Terra Haute. Misschien een idee om deze als alternatief te hebben. Veel plezier!
svenbosman
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 nov 2023, 10:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wegbreng camper Roadbear

Bericht door svenbosman »

Martin & Marianne schreef:
17 feb 2024, 15:13
Maar waarom niet in Grand Canyon NP zelf? Nu moet je onnodig heen en weer rijden. En veel duurder.
Omdat we de 64 omhoog willen rijden en dan bij al die mooie uitzicht punten uitkomen. En vanuit daar door naar Page.
Wel iets om maar wel een keuze.

En met de Krater bedoel ik de de BarringerKrater vlak voor Winslow
https://maps.app.goo.gl/DeSgCjgmv25HQVRv7
We gaan Zion nog eens onder de loep nemen.
Dank voor de tips weer.
Sven
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door Martin & Marianne »

Om de 64 te rijden hoe je toch niet in Williams te overnachten? Overnachten in het park heeft als voordeel dat je een zonsopkomst/-ondergang aan de rim kunt meemaken, dat is juist zo prachtig. En de uitzichtpunten die je onderweg kunt bezoeken liggen aan de 64 ten oosten van Grand Canyon Village, op weg naar Page, en dus niet tussen Williams en de GC.
Overigens is de 180 ook een mooie route. Ik zou vanuit Winslow en Flagstaff via de snelste route naar het park rijden en dan in het park overnachten.

Marianne
Iseut
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 jul 2017, 17:40
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door Iseut »

Helemaal met Marianne eens dat Mather in de GC echt heerlijk is. Je loopt zo naar de rim. Wij stonden er eerder 3 nachten, maar zijn dan ook fervente wandelaars. Voor de meesten zullen 1 of 2 nachten voldoende zijn. Zonde om dat in te ruilen voor de KOA in Williams.

Bij Amarillo is Palo Duro SP mooi. Dit keer staan we op Caprock Canyons SP iets verder weg, schijnt ook leuk te zijn met een eigen kudde bizons. Petrified Forest zijn we wel een paar uurtjes zoet geweest. Flagstaff en Sedona zijn ook leuk, maar dat past denk ik niet in de planning.

Tussen Santa Fe en Albuquerque hebben wij de Turquoise Trail op het lijstje, een van de scenic byways in de regio.

Gr. Iseut
svenbosman
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 nov 2023, 10:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door svenbosman »

Goede idee om zo te rijden… Deze route is voor ons de eerste keer en er zit al heel veel puzzelwerk in
Zijn er tips om te overnachten in de grand canyon als ik het goed lees ga ik zoeken op Mather en ook bij de valley of fire ?
En ik had gelezen dat als je in las Vegas komt soms voordeliger is in een hotel ? Of zoeken jullie een rv plek aan de rand van Vegas en dan met een Uber naar de stip?
Vegas word een dagtrip puur om het gezien te hebben
En vooral De Sphere.
Tips zijn echt welkom aangezien dit onze eerste keer is
Thx!!!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door Martin & Marianne »

Mather is al genoemd inderdaad. En ik had ook al naar recreation.gov verwezen voor het reserveren. wacht daar niet te lang mee, voor campers zijn de plaatsen snel weg. Als Mather vol is dan kun je naar Trailer ViIlage kijken, dat ligt er naast, maar is duurder en minder mooi.

Gebruik voor de parken altijd de NPS-sites als uitgangspunt, daar vind je niet alleen kaarten van het park en informatie over wandelingen etc maar ook over campings. Voor de Grand Canyon zie www.nps.gov/grca. Voor andere parken: grca vervangen door de eerste 4 letter van het park of de eerste 2 letters van beide woorden als de naam van het park uit twee woorden bestaat. Dus www.nps.gov/zion, www.nps.gov/deva etc.

Valley of Fire is een state park. Reserveren kan via https://parks.nv.gov/parks/valley-of-fire.

Marianne
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door Martin & Marianne »

Iseut schreef:
17 feb 2024, 16:54
Helemaal met Marianne eens dat Mather in de GC echt heerlijk is. Je loopt zo naar de rim. Wij stonden er eerder 3 nachten, maar zijn dan ook fervente wandelaars.
Haha, ik herinner me dat wij zelfs met de auto naar de douches gingen, zo groot was Mather. :wink:
Het kan een aardig eind zijn naar de rim, afhankelijk van in welke loop je zit.

En ja, zeker een wandeling maken. Als het niet te ijzig is dan is een deel van de South Kaibab Trail een aanrader.

Marianne
Iseut
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 jul 2017, 17:40
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door Iseut »

Martin & Marianne schreef:
17 feb 2024, 17:32
Het kan een aardig eind zijn naar de rim, afhankelijk van in welke loop je zit.
Dat is zo, ik denk dat wij vrij centraal zaten en vinden iets ook al snel op “loopafstand” :lol:
Corv
Amerikakenner
Berichten: 661
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door Corv »

svenbosman schreef:
17 feb 2024, 17:03

En ik had gelezen dat als je in las Vegas komt soms voordeliger is in een hotel ? Of zoeken jullie een rv plek aan de rand van Vegas en dan met een Uber naar de stip?
Als Las Vegas een dagtrip is dan kun je niet dichterbij de strip staan dan Circus Circus rv park. $59.00 ex.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2165
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door jojostravelusa »

Wij hebben in 2018 een El Monte wegbrenger van Middlebury naar Las Vegas gebracht en in 2020 een poging gedaan, maar dat werd een heel ander verhaal dan de bedoeling was :lol:
Valley of Fire is heerlijk in het voorjaar. In Las Vegas staan wij bij voorkeur op Oasis. Niet zo handig v.w.b. de strip, maar een fijne camping als je een premium plek kiest. Wij huren een auto als we daar zijn en kunnen dan rustig de stad in zonder de camper als blok aan het been te hebben, hoewel we nooit anders dan met een camper zouden willen reizen.
Palo Duro Canyon SP is heel mooi en een bijzondere ervaring na uren over de Plains gereden te hebben. Caprock Canyons hebben we ook gedaan en Petrified Forest gaat dit voorjaar in de herhaling.
Misschien heb je wat aan onze verhalen.
https://usa-chicago-lasvegas-losangeles ... gspot.com/
https://usa-chicago-lasvegas-losangeles ... gspot.com/
svenbosman
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 nov 2023, 10:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door svenbosman »

Martin & Marianne schreef:
17 feb 2024, 17:28
Mather is al genoemd inderdaad. En ik had ook al naar recreation.gov verwezen voor het reserveren. wacht daar niet te lang mee, voor campers zijn de plaatsen snel weg. Als Mather vol is dan kun je naar Trailer ViIlage kijken, dat ligt er naast, maar is duurder en minder mooi.

Gebruik voor de parken altijd de NPS-sites als uitgangspunt, daar vind je niet alleen kaarten van het park en informatie over wandelingen etc maar ook over campings. Voor de Grand Canyon zie www.nps.gov/grca. Voor andere parken: grca vervangen door de eerste 4 letter van het park of de eerste 2 letters van beide woorden als de naam van het park uit twee woorden bestaat. Dus www.nps.gov/zion, www.nps.gov/deva etc.

Valley of Fire is een state park. Reserveren kan via https://parks.nv.gov/parks/valley-of-fire.

Marianne
We hebben Mather gereserveerd, volgens mij een van de laatste plekken :-)
Williamsburg hebben we gecancelled.

Dank voor het advies
Sven
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door Martin & Marianne »

Goede keus, daar krijg je geen spijt van!
(Williamsburg is ook wel erg ver uit de richting :wink:)

Marianne
svenbosman
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 nov 2023, 10:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door svenbosman »

We zijn weer een weekje verder, nog 10 dagen tot vertrek.
Weten jullie hoe het zit met Tolwegen en de camper? Ik las iets van een transponder?
Is dit handig omdat we door zoveel verschillende staten gaan.
Of zit dit in een RoadBear Camper al ingebouwd?

Verder vroegen we ons af nu we ZION skippen en alleen maar de Gran Canyon bezoeken rendabel is om een US Park pass / American Beautifull pass aan te schaffen?

Sven
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis svenbosman: wegbreng camper Roadbear

Bericht door Martin & Marianne »

Je hebt je route dus aangepast? Zonder de nieuwe route te kennen kunnen wij er niets van zeggen natuurlijk of de pas uit kan. Waarom zou je niet naar Zion gaan? En ga je naar Pertrified Forest? En naar Death Valley?
Kijk eens op de NPS-sites wat de entreekosten zijn, dan kun je het zelf uitrekenen.

In het westen zul je geen tolwegen tegenkomen, hoe het op de rest van de route is weet ik niet, maar ik denk dat je het makkelijk kunt vermijden. Stel je navigatie in op tolwegen vermijden.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer