Reis Gast: campings gezocht langs onze route.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gast

Re: Reis KimKrn: campings gezocht langs onze route.

Bericht door Gast »

mtl schreef:
30 jan 2024, 11:42
@KimKrn Wat je ook doet, het gaat een mooie reis worden.
Bedankt voor je berichtje. Dat denken en hopen wij ook!
Gast

Re: Reis KimKrn: campings gezocht langs onze route.

Bericht door Gast »

Nog even een laatste reactie voor de mensen die misschien ook twijfelen over een campingpakket, hierbij nog een reactie vanuit Travelhome:

"Toevallig zag ik het bericht ook voorbij komen en mijn handen beginnen dan altijd te jeuken, maar mogen we niet zomaar hierop reageren, maar dat is inderdaad echt onzin. Onze campingagent boekt namelijk zoveel als mogelijk en op basis van beschikbaarheid ook echt campings in nationale parken, dus zeker niet alleen commerciële campings. Zij maken een mooie afwisseling en kijken ook echt naar de mooiste plekjes! Je mag er dus echt op vertrouwen dat zij het zo goed en best mogelijk voor jullie boeken.

Zelf laat ik de campingagent ook altijd mijn campings boeken, voorheen ook zelf gedaan, maar het scheelt veel tijd en zij doen het echt goed. Hopelijk dat ik je hiermee toch gerust kan stellen en mocht je vragen hebben, dan hoor ik het heel graag. Daar zijn we voor!"

Bij Travelhome werken mensen die zelf ook veel reizen hebben gemaakt en nog gaan maken, dus zeker spreken uit ervaring en die ook graag delen (met fotos en verslagen). Ik denk dan ook dat er een te negatief beeld wordt geschetst hier van 'reisorganisaties'.

Verder iedereen nogmaals bedankt voor al jullie adviezen! Ik heb er zeker wel naar geluisterd en daardoor ook getwijfeld. Ik heb alleen ook andere adviezen meegenomen, die niet op dit forum gegeven zijn, en daarom toch gekozen voor het campingpakket. Voor jullie misschien een verkeerde keuze, maar voor ons helemaal de juiste.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42085
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis KimKrn: campings gezocht langs onze route.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik denk dat Travelhome het dan beter doet dan andere reisorganisaties die we hier wel voorbij hebben zien komen, en waar voornamelijk gebruik werd gemaakt van KOA-campings.
Om ons beeld bij te stellen zou het heel fijn zijn als je tzt laat weten welke campings het geworden zijn!

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1558
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis KimKrn: campings gezocht langs onze route.

Bericht door jill1234 »

Ik ben heel benieuwd naar de campings die geboekt worden; hopelijk worden we allemaal blij verrast hier. 2 jaar geleden hebben vrienden van ons een campingpakket laten boeken daar en die waren echt niet tevreden; veel te ver overal vandaan. Maar misschien is het nu anders!
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Reis KimKrn: campings gezocht langs onze route.

Bericht door hemmie »

Het gaat natuurlijk om die "op basis van beschikbaarheid". Voor de campings die binnen een paar minuten na vrijgeven vol zijn vermoed ik dat het een gevalletje niet beschikbaar wordt. Zonde natuurlijk, die campings zijn niet voor niets zo snel vol.
Terug in Texas!
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1223
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis KimKrn: campings gezocht langs onze route.

Bericht door paulr »

Ik zie zo al een aantal campings in de route die kansloos zullen zijn als je zelf niet klaar zit: Watchman,Fruita, Devils garden.
Voor Yellowstone is het zo te zien sowieso te laat: alleen nog een paar nachten Canyon boekbaar in de eerste week september…
Het is tekenend dat er werkelijk nergens op het web een lijst met campings circuleert die mogelijk in een camping pakket zitten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer