Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
BjornSnelders
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2023, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door BjornSnelders »

Dank je wel, Fruita staat op de 'proberen te pakken krijgen' lijst! :thumbup:
in GC hebben we een Cabin in Bright Angel Lodge (aan de Rim) voor €160, volgens mij een goede prijs.

Als Zion te warm is, is Bryce North dat dan ook niet? Of is daar meer schaduw en daardoor beter?

Het word een aangepaste route 1 :D Ben nog wat aan het puzzelen, merk dat het al snel vrij lastig is om de route nog logisch te laten zijn.
Twijfel nog hard over LA. Liever zou ik bv Sequoia aan de route toevoegen na San Francisco. Of juist afzakken richting Salvation Mountain (daar ben ik zelf wel door geboeid sinds Into the wild).

Begin en eind van de route is me redelijk helder. Het middenstuk dus nog niet.
Mocht je tips hebben voor een net wat alternatievere route, graag! :wink:
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1211
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door paulr »

Bright Angel voor 160 is prima !
Bryce ligt véél hoger dan Zion, scheelt zo een paar garden. Daarnaast is er op North best veel schaduw, op Watchman wat minder.
Als je meer van natuur dan steden bent is Sequoia natuurlijk mooi. Als het alleen om de bomen gaat, dan raad ik eerder Mariposa Grove aan. Sequoia toevoegen kost best wel wat extra tijd natuurlijk. Het is allemaal net wat ruiger en minder toeristisch en druk vergeleken met Yosemite vind ik...
BjornSnelders
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2023, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door BjornSnelders »

Even hardop denken: Zou het mogelijk zijn om s'ochtends vanuit omgeving Santa Barbera naar Palm Springs te rijden, en als 'stop' de Warner Brothers tour te doen?

Ik zou dan 2 overnachtingen in Palm Springs (of alternatief/omgeving) overwegen i.p.v. LA, maar zo toch een kleine glimp van Holywood mee hopen te pikken. :wink:

Santa Barbera - Hollywood - Palm Springs
Palm springs (voor bezoek Salvation Mountain, Joshua Tree NP, Pioneertown)
Palm Springs - Kingman
Kingman - Grand Canyon

UTV rental in de Imperial Sand Dunes zou ook tof zijn en dan meteen Salvation Mountain / Slab City bezoeken.
Pioneertown & Joshuatree zouden ook opties zijn.
paulr schreef:
07 jan 2024, 18:31
Sequoia toevoegen kost best wel wat extra tijd natuurlijk. Het is allemaal net wat ruiger en minder toeristisch en druk vergeleken met Yosemite vind ik...
Mij trekt dat juist wel. Maar ben bang dat ik het niet genoeg tijd kan geven en de route daarna niet helemaal mooi logisch zal zijn. Dus ik overweeg de opties. Anders zal het dan voor een volgende trip zijn :wink:


Heel erg bedankt voor jullie tips en het meedenken. Helpt enorm! Fijn plannen maken zo :thumbup:
Laatst gewijzigd door BjornSnelders op 09 jan 2024, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door Martin & Marianne »

BjornSnelders schreef:
06 jan 2024, 17:27
De link naar de Yurt bij Goblin Valley geeft bij mij een error: "The Amazon CloudFront distribution is configured to block access from your country."
De oplossing is een VPN verbinding.
Wat raden jullie aan mbt Zion? Overnachting in het park of in Springdale?
En mocht een campsite te boeken zijn, welke is aan te raden om te proberen te pakken te krijgen?
(mijn vrouw is bang dat het te warm gaat zijn in de zomer, heeft ze daar gelijk in? :wink: )
Ik denk dat kamperen inderdaad wel erg warm zal zijn. Wij vinden Springdale erg leuk maar je krijgt wel te maken met wachttijden bij de shuttlebus in het park. Dat vermijd je als je in de Zion Lodge overnacht. Wij zaten daar in 2017, zie ons verslag daarvoor - ook voor Sequoia.
Waarom Palm Springs?
Warmer Bros is wellicht wel te doen onderweg maar ruim is het niet.

Marianne
BjornSnelders
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2023, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door BjornSnelders »

Palm Springs vanwege de ligging net na LA eigenlijk. Wellicht handig als locatie om Salvation Mountain, Joshuatree NP, pioneertown te bezoeken. Lees veel negatieve dingen over LA op dit forum ook, vandaar dat ik naar leuke alternatieven aan het zoek ben. Maar dan moet de route nog kloppen. 😊

Het was even een idee om dan een tussenstop te houden in Hollywood, maar wanneer het lastiger blijkt om die tour nog te doen dan ga ik daar nog even verder over nadenken. Racen en stressen om het te halen is ook niet fijn natuurlijk.

Ik heb je verslag gelezen van sequoia, spreekt me erg aan. Kamperen lijkt me daar ook top.

Ik heb trouwens inmiddels Zion lodge geboekt, de mogelijkheid om in het park nog even rust te vinden en tijd uit te sparen is wel een mooie. We kunnen dan altijd nog voor diner naar Springdale. 😉
BjornSnelders
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2023, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door BjornSnelders »

Zouden jullie eens kunnen kijken naar deze route aanpassing?
Stel dat we besluiten om geen overnachting in LA te doen. Die nachten kunnen we misschien inzetten met extra nacht op Highway 1?
Daarnaast zou het zo misschien kans geven om Salvation Mountain te bezoeken en de sculpturen in Anza-Borrego (Galleta Meadows) te bekijken.

Palm Springs staat er ivm de ligging (bij Joshuatree en voor de dagtrip zoals hieronder beschreven). Mag ook een andere plek zijn, zijn er dan suggesties?
En volgens mij ontkomen we niet echt aan LA :wink: is er iets dat we dan toch mee kunnen pakken op de route bijvoorbeeld?

De langere reisdag is met wat stops op bv. Route 66 nog wel te doen lijkt me? Als die route in 2 gedeeld zou worden zijn dat volgens mij relatief 'saaiere' dagen, klopt dat? Dan doe ik ze liever in 1 lange dag als dat een leuke dag extra Highway 1 oplevert. Hoor graag jullie bevindingen :thumbup:


--- Dit ligt al vast en is geboekt ---
Brussel - Las Vegas
Las Vegas - Death Valley
Death Valley - Bridgeport (Virginia Creek Settlement)
Bridgeport - via Bodie & Tioga pass - Yosemite NP
Yosemite NP
Yosemite NP
Yosemite NP - San Francisco
San Francisco
San Francisco - Highway 1 #1

--- Hier heb ik nog wat vragen bij ---
Highway 1 #1 - Highway 1 #2 (Extra nacht op een zelfde plaats of route in 3 delen?)
Highway 1 #2 - Highway 1 #3
Highway 1 #3 - Palm Springs of alternatief (Hoe deze route te doen? Via LA of alternatief? Joshuatree in de avond?)
Palm Springs (Dagtrip naar Fonts Point, Galleta Meadows, Salvation Mountain)
Palm Springs - Grand Canyon (Langere reisdag, overnachting in Bright Angel Lodge)

--- Dit ligt al vast en is geboekt ---
Grand Canyon - Monument Valley
Monument Valley - Capitol Reef
Capitol Reef
Capitol Reef - Bryce Canyon
Bryce Canyon - Zion
Zion
Zion - St. George (Yant Flat & Snow Canyon SP)
St. George - Valley of fire - Las Vegas
Las Vegas - Brussel


Toch blijf ik ook twijfelen om het tussenstuk te vervangen door Kings Canyon/Sequoia. Lijkt dat veel op Yosemite? Dat zou mijn voorkeur hebben, maar de kinderen (11&14) vinden de kust leuk (ik heb zelf niet zoveel met kust/strand :P ). We zijn natuurlijk samen op reis en variatie is voor hen sowieso wel goed. Hoe zouden jullie adviseren om de route dan te laten lopen met die optie?

Alvast super bedankt om mee te denken en voor jullie tips! :clap:
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door Martin & Marianne »

Lastig hoor. Sequoia en met name Kings Canyon lijken wel op Yosemite maar zijn toch wel weer anders. En rustiger. Voor de sequoia's gaat er niets boven Sequoia NP, en met name de Congress Trail vind ik. Kijk eens in ons 2006- en 2013-verslag om van beide een idee te krijgen.
Voor de kust zou ik normaal gesproken de nachten verdelen, tenzij je bijvoorbeeld rond Monterey veel wilt doen. Kijk daarvoor eens in ons 2019-verslag; wij hadden toen 1 nacht Monterey en 2 nachten Big Sur. Zuidelijker dan Big Sur zijn we toen niet geweest.
Wil je de gangbare zaken doen dan is een nacht Monterey en en nacht Pismo Beach een mooie verdeling. Even afgezien dan van een eventuele afsluiting.
De kust is wel iets anders dan zee en strand; wij hebben daar eigenlijk nooit het strand bezocht of gezwommen; daarvoor is het te koud. Wil je dat doen dan moet je zuidelijker gaan zitten.
Als je naar Seki gaat zou ik vanuit SF naar Grant Grove Village rijden. Kijk eens of daar of in Cedar Grove nog accommodatie te vinden is. Ik zou 1 nacht Cedar grove en twee nachten Grant grove mooi vinden. Of de laatste nacht in Three Rivers.

Ik zou ook eerder kiezen voor een lange rijdag van PS naar de GC en een extra dag ergens anders, maar dat hangt natuurlijk ook weer van de plannen bij de GC af. Daar blijft dan alleen de avond en ochtend over, en misschien nog een deel van de middag.

Marianne
Coren
Amerika-ontdekker
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 jan 2019, 11:40
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door Coren »

Wij zijn in 2019 met de kinderen richting SF gegaan. Supermooie reis en de kinderen (toen 10 en 9) vonden het ook erg mooi. Ik heb er toen zelf voor gekozen het een stuk rustiger aan te doen (3 nachten SF en 3 nachten LV, 2 nachten Yosemite en Page, zijn niet verder oost geweest). Ik vond het verademend om af en toe ergens wat langer te zitten.

Re: Las Vegas, bij ons onvergetelijk en moet er dit jaar weer in. Je eerste dag daar (aankomst 17:30u op Harry Reid) ga je echt niets meer doen verwacht ik. En als je van GC af komt dan kom je ook niet al te vroeg aan. Ik zou persoonlijk kiezen (als steden belangrijk zijn) om een dag extra daar te doen. Maar in de planning zoals die nu is wordt dat lastig :-)

Verder superleuke route (ken zelf HW1 en LA niet, keuzes moeten maken...) en ons zijn vooral (naast SF) Bryce en Zion bijgebleven.
Fietsen over de Golden Gate brug, naar een honkbalwedstrijd geweest in SF.
Las Vegas: frisdranken proeven, NYNY rollercoaster, Circus Circus met de kinderen, Cirque du Soleil
Gebruikersavatar
Fiesta68
Amerikakenner
Berichten: 506
Lid geworden op: 23 aug 2010, 12:31
Partner van: KingKong65
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: Gent

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door Fiesta68 »

12 zo Lake Tahoe - Tonopah
13 ma Tonopah - ET Highway - Cathedral Gorge SP
14 di Cathedral Gorge SP - St. George
Wij hebben in juni 2023 oa een deel van de route gedaan.
ET Highway was goed voor 1 keer, Tonopah ben je snel door (niet de moeite om daar te overnachten).
Cathedral Gorge SP daarentegen, da's echt een aanrader, als je er niet ver van bent, zeker doen.
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
BjornSnelders
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2023, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door BjornSnelders »

Door andere verplichtingen heeft even geduurd voor we weer verder konden met het plannen. Alle voorlopige hotels waren al wel geboekt (met de mogelijkheid om te annuleren). Nu kan ik beginnen met de details.

Gemiddelde kosten voor de overnachtingen zijn nu €147 met 4 personen. Is dat oké of moet dat beter kunnen?
Scherm­afbeelding 2024-03-04 om 22.33.11.png

Kamperen zal de kosten natuurlijk ook drukken. Ik had nog geprobeerd om een campground in Yosemite te pakken te krijgen, maar vanuit Napels op een klein schermpje wilde dat niet echt lukken helaas. Watchman in Zion, Bryce & ook Fruita is wel nog gelukt. Die houd ik in gedachten, maar de kans is ook aanwezig dat we kiezen voor de huidige hotels. Dan hebben we ook vaak een zwembad en ontbijt. Al is kamperen wel weer erg leuk!

Om die keuze eenvoudiger te maken: wat zouden we ong. kwijt zijn aan kampeermateriaal ter plaatse? Ik ga er vanuit dat dat voor 4 personen ook wel het aardige kost.


De accomodaties en evt ook de route kunnen nog wel wat gewijzigd worden. Hebben jullie nog op/aanmerkingen of tips?


Edit: Oh, ik vergeet nog te zeggen: De dag van La Quinta naar Kingman is mijn dochter jarig. Ik wilde eigenlijk een langere reisdag (direct naar Grand Canyon plannen) maar dat is lijkt me voor haar minder leuk. Misschien hebben jullie leuke tips voor onderweg? Of een super goede suggestie om het toch anders in te delen, daar staan we ook voor open :wink:
BjornSnelders
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2023, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door BjornSnelders »

Fiesta68 schreef:
02 feb 2024, 15:36
Cathedral Gorge SP daarentegen, da's echt een aanrader, als je er niet ver van bent, zeker doen.
Zou je er voor omrijden? Zo'n 1-1,5 uur? Mij lijkt het voor fotografie ook interessant. En waarschijnlijk ook minder druk?
Coren schreef:
19 jan 2024, 13:24
Re: Las Vegas, bij ons onvergetelijk en moet er dit jaar weer in. Je eerste dag daar (aankomst 17:30u op Harry Reid) ga je echt niets meer doen verwacht ik. En als je van GC af komt dan kom je ook niet al te vroeg aan. Ik zou persoonlijk kiezen (als steden belangrijk zijn) om een dag extra daar te doen. Maar in de planning zoals die nu is wordt dat lastig :-)

Las Vegas: frisdranken proeven, NYNY rollercoaster, Circus Circus met de kinderen, Cirque du Soleil
De eerste avond gaan we nog even het uitzicht vanaf de Eiffeltoren bekijken, daarna maar snel naar bed :D Aan het eind van de reis komen we in de ochtend aan vanuit St. George (niet vanuit GC). Ik verwacht dat we dan genoeg LV hebben gezien/beleefd.
Die frisdranken gaan ze leuk vinden! Voor Cinque du Soleil (Ka) hebben we tickets voor onze laatste avond, leuke afsluiter!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind de prijzen van de accommodaties heel redelijk. Maar niet altijd de beste locaties. La Posada Pintada is in Bluff? Is er niets in Mexican Hat zoals de San Juan Inn? Dan zit je toch weer iets dichter bij MV. Of kijk eens naar Gouldings. Het kampeeridee hebben jullie dus laten varen?
De Cathedral Valley Inn zegt me niets, in dat in Hanksville? Dan rij je wel veel heen en weer met twee nachten. Is er niets in Torrey voor 1 of 2 nachten? Wij vonden de cabin bij Thousand Lakes RV park niet gek (zie hier voor onze ervaring).

Wij twijfelen ook nog aan Cathedral Gorge, het is toch een aardige omweg. En voor het mooiste licht is een overnachting daar wel aan te raden denk ik. Hier de ervaring van forumlid Sep.

Marianne
BjornSnelders
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2023, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door BjornSnelders »

Bedankt voor je reactie Marianne!

Volgens mij zitten we qua ligging met de 'belangrijkste locaties' wel vrij goed, toch?
Yosemite: Camp Curry, Zion: Zion Lodge, GrandCanyon: Bright Angel Lodge, Bryce: Bryce View Lodge, Deathvalley: The Ranch inside the park

Cathedral Valley Inn ligt in Caineville. Fijne ligging voor o.a. Cathedral Valley Loop, Moonscape Overlook, Swing Arm City en de Bentonite Hills. Een aantal van deze plekken wil ik in de ochtend fotograferen.
We proberen later deze maand de yurt te pakken te krijgen. Dat vond ik echt een hele leuke tip! :thumbup: Vanuit daar willen we dan Goblin Valley en Little White Horse Canyon bezoeken.

Ik las over La Posada Pintada dat het een erg fijne plek is, met goed ontbijt. Dat het daar ietsjes verder ligt vind ik niet zo erg.
Maar San Juan Inn heeft ook nog plek zo te zien. Ook gunstige ligging voor Valley of the Gods & Goosenecks! Ik heb 'm vastgelegd, kunnen we altijd nog beslissen. :thumbup: Gouldings (en ook the view) is wat mij betreft echt te duur, dat vind ik het persoonlijk niet waard.

Ik twijfel wel nog steeds over de plekken langs de kust. Motel6 Marina geboekt omdat die heel goedkoop was en ik dat toch meer als 'slaap-tussenstop' zie. Maar twijfel nog wel of we in plaats van Lompoc niet verder door moeten rijden. Of juist eerder en tóch een overnachting in LA? Mocht je tips hebben... :wink:

Kamperen is nog steeds een optie. Ik heb plaatsen gereserveerd voor Watchman, Fruita Campground en in Bryce. Yosemite is helaas niet gelukt, maar ik kijk regelmatig of er niet iets vrij komt. Ik was zelf graag naar Sequoia gegaan en daar gaan kamperen, maar vrouw en kinderen vinden de kustroute wel heel leuk.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door Martin & Marianne »

Ik herinner me nu dat motel in Caineville. Zo'n motel waarvan je denkt: wie gaat nu daar in the middle of nowhere zitten. :lol: Maar voor jullie plannen prima natuurlijk. :thumbup:
Als je wel gaat kamperen dan is dat in Monument Valley natuurlijk prachtig. Misschien wel warm? Zie hier en hier voor onze ervaring daar.
Verder prima locaties inderdaad, het ging me alleen om deze twee. En ja, aan de kust is het lastig/duur. Ik vind het geen probleem om daar wat verder van de kust te zitten. Misschien is Santa Maria nog een mogelijkheid? Ik zou niet verder doorrijden, dat geeft je weinig tijd voor Hwy 1 (ik ga ervan uit dat de weg weer open is als jullie gaan). Vaak wordt Pismo Beach of San Luis Obispo aangeraden maar dat zal de accommodatie duurder zijn. In 2019 zaten wij in Borg's Oceanfront Motel in Pacific Grove, dat was toen nog betaalbaar. En mooie ligging. Maar Marina ligt maar 20 minuten daarvandaan.

Ik zie nu pas je vragen over het kamperen. Wij proberen zoveel mogelijk zelf mee te nemen (zeker ons koepeltentje), maar ter plekke aanschaffen is goed te doen; je hebt het er al vaak in 2 nachten uit. Kijk eens op de site van de Walmart om een idee te krijgen. Twee koepeltentjes, 4 eenvoudige slaapzakken, matjes of twee queens luchtbedden is al voldoende. Wij koken meestal niet zelf, maar een koelbox schaf je sowieso al aan denk ik. Misschien een barbecue aanschaffen? Als je zelf spullen hebt kun je met 4 personen toch aardig wat meenemen.

Marianne
Jasail
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jan 2024, 16:50
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door Jasail »

Jullie rondje ziet er erg goed uit! Mag ik vragen welke cabin jullie bij de Bright Angel Lodge geboekt hebben? Dat leek ons ook een hele mooie plek, maar we zagen alleen cabins met 1 bed en we zijn met z'n 3en. We hebben nu Yavapai lodge geboekt, maar misschien hebben we ergens overheen gekeken.
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1235
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door IngridUSA »

Als je een yurt leuk vind is een Conestoga Wagon misschien ook wel wat voor jullie in Torrey:
Bekijk Broken Spur Inn & Steakhouse op Booking.com! https://www.booking.com/Share-it3StB
En voor Santa Maria is dit wellicht iets:
Bekijk Best Western Plus Big America op Booking.com! https://www.booking.com/Share-N6nu1o

Netjes geprijsd, inclusief ontbijt en zwembad en met goede reviews. Beiden geboekt gehad voor onze reis in 2020, maar helaas ging die reis uiteraard niet door. Als ik weer die kant op ga zou ik ze zeker alsnog weer boeken. Ben er nog steeds enthousiast over.
Gebruikersavatar
Fiesta68
Amerikakenner
Berichten: 506
Lid geworden op: 23 aug 2010, 12:31
Partner van: KingKong65
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: Gent

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door Fiesta68 »

Zou je er voor omrijden? Zo'n 1-1,5 uur? Mij lijkt het voor fotografie ook interessant. En waarschijnlijk ook minder druk?
Of wij er zover zouden voor omrijden... mss wel, met hetgeen we ervaren hebben toch.
We hebben enorm genoten, héél mooi en we hebben met moeite 10 mensen tegen gekomen, dus héél rustig.

Wij gaan in mei ook enkele plaatsen doen van jullie route en kwamen ook uit op "La Posada Pintada in Bluff" , vinden het omrijden ook niet zo erg.
Bekijk Broken Spur Inn & Steakhouse op Booking.com! https://www.booking.com/Share-it3StB
Daar hebben we in 2019 verbleven en keren nu terug, dus aan te raden.

Veel succes nog met de voorpret.

Grtjs
F68
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
Dieuw
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 sep 2023, 16:12
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door Dieuw »

Jasail schreef:
07 mar 2024, 00:16
Jullie rondje ziet er erg goed uit! Mag ik vragen welke cabin jullie bij de Bright Angel Lodge geboekt hebben? Dat leek ons ook een hele mooie plek, maar we zagen alleen cabins met 1 bed en we zijn met z'n 3en. We hebben nu Yavapai lodge geboekt, maar misschien hebben we ergens overheen gekeken.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar… wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen. Ik las dat er bijna alleen maar lodges zijn met 1 tweepersoonsbed. En je niet zeker weet of er 2 tweepersoonsbedden zijn.

Dieuwertje
BjornSnelders
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2023, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door BjornSnelders »

Jasail schreef:
07 mar 2024, 00:16
Jullie rondje ziet er erg goed uit! Mag ik vragen welke cabin jullie bij de Bright Angel Lodge geboekt hebben? Dat leek ons ook een hele mooie plek, maar we zagen alleen cabins met 1 bed en we zijn met z'n 3en. We hebben nu Yavapai lodge geboekt, maar misschien hebben we ergens overheen gekeken.
Er is een 3 persoons Cabin, die had ik in eerste instantie geboekt. Ik wilde een foto voor je opzoeken maar kon niets vinden in mijn account. Heb contact opgenomen en het blijkt dat toen ik de dag wisselde (we hadden een andere aankomstdatum) ze ons een kamer hebben gegeven in de Lodge en niet meer in een Cabin. Kan daar echter niets over vinden op de website. Maar dat is met 2 (queen) bedden.
IngridUSA schreef:
07 mar 2024, 07:20
Als je een yurt leuk vind is een Conestoga Wagon misschien ook wel wat voor jullie in Torrey:
Bekijk Broken Spur Inn & Steakhouse op Booking.com! https://www.booking.com/Share-it3StB
Oeh super leuk idd! Bedankt voor de tip, leuke afwisseling tussen de motel/hotel kamers :wink:

Martin & Marianne schreef:
05 mar 2024, 18:24
Vaak wordt Pismo Beach of San Luis Obispo aangeraden maar dat zal de accommodatie duurder zijn. In 2019 zaten wij in Borg's Oceanfront Motel in Pacific Grove, dat was toen nog betaalbaar. En mooie ligging. Maar Marina ligt maar 20 minuten daarvandaan.
In Pacific Grove zag ik ook 'Bide-A-Wee Inn'. Locatie is wel mooi inderdaad!
BjornSnelders
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2023, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Reis BjornSnelders: rondje vanuit Las Vegas - Alternatieven

Bericht door BjornSnelders »

Ik heb de kustroute nog eens bekeken en zag dat op de dag wanneer wij er zijn ook de 'California Mid-State Fair' is. Heeft iemand daar ervaring mee? Kon het via de search niet vinden. Het ziet er wel erg tof uit. Dan zou een accommodatie in de omgeving van San Luis Obispo wel beter zijn denk ik, dan kunnen we daar tot de avond blijven (het programma is nog niet bekend, wie weet zijn er toffe concerten).
Ik vond daar Vino Inn & Suites (https://www.booking.com/Share-miU588w), welke ook vlakbij Firestone Walker brouwerij is.


De 22e is mijn dochter jarig (ze wordt 15!). Dat is de dag dat we vanuit Joshua Tree richting Kingman gaan. Het voelt een beetje als een 'reisdag' maar we gaan er sowieso iets leuks van maken. Uiteraard slingers en ballonnen in de auto en haar playlist op. Ze is een grote dierenvriend, dus Oatman met de ezels zal ze al te gek vinden. Misschien een grote milkshake bij Mr D'z. Dat soort dingen. :wink:

Zijn er misschien nog leuke tips om te doen die dag?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer