Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1549
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Bericht door jill1234 »

Cobert schreef:
31 jan 2024, 12:24
Met een camper naar Bodie? Is dat te doen?
Enkele reis 3 mijl op ongeasfalteerde weg; in 2022 hebben wij ergens in Nebraska per ongeluk 20 mijl op dirt road gereden; iets met geen bereik en alleen gedownloade google maps kaarten. Die straat heette Avenue... dus wij dachten: dat asfalt zal zo wel komen :lol:
Maargoed, dat hebben we overleefd, en de camper ook, dus die 3 mijl durven we ook wel aan dit keer. In 2019 niet gedurfd, maar nu meer ervaring met camper rijden, dus we gaan er voor.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Cobert
Amerikafan
Berichten: 157
Lid geworden op: 10 apr 2021, 14:40
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Bericht door Cobert »

Dan houd ik het in gedachten. Niet voor de reis van dit jaar, maar er liggen al nieuw plannen voor 2026 :thumbup:
Ik volg hier verder even, want ik zie overeenkomsten in de planning :)
Coby

Camperreis Canada 2010 (British Columbia, Vancouver Island)
Camperreis USA: 2014, 2016, 2018, 2022, 2024
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1549
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Bericht door jill1234 »

We zijn weer eventjes verder en ondertussen borrelen nog meer ideeën omhoog; man kan langer vrij krijgen volgend jaar en toen dachten we: is het een idee om voorafgaand aan de camperreis zoals die in dit topic staat een weekje Texas toe te voegen. Uitleg:
oudste wil heel graag naar Fort Worth en de plek (+ museum) waar Kennedy vermoord is. Jongste is enorme pretpark fan en wil graag naar Six Flags Fiesta in San Antonio. Toen dachten we: stel we vliegen op Houston, blijven daar anderhalve dag, dan naar San Antonio waar we een dag Six Flags bezoeken en dan rijden naar Fort worth/Dallas. Daar auto inleveren en vliegen naar waar we de camper ophalen (LA/San Diego/Reno/Las Vegas/ SF....)
Is dit een heel raar idee? Mogen jullie best zeggen hoor :lol: . Texas trekt ons niet (vanwege de ziedende hitte in de zomer) om een keer lang heen te gaan, vandaar dit hersenspinsel.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2165
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Bericht door jojostravelusa »

Het is een idee en wij vinden niet heel snel iets raar hoor :wink: . Wij hebben niet veel problemen met hitte, dus dat zou ons niet tegenhouden, maar niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.
Ik zou er een rondje van maken en als je toch in Houston bent dan zou ik ook Johnson Space Center meenemen. Vinden de kids misschien ook wel interessant. Daar ben je zo een groot deel van de dag bezig. Dan nog een dagje stad, dus misschien 2 dagen of 2,5 i.p.v. 1,5? En op weg van San Antonio naar Dallas kom je langs Austin. Dat zou ik dan ook even aantikken :lol:
Het zou dan Houston, San Antonio, Austin, Fort Worth, Dallas, Houston worden.
Je kunt ook een keer in de meivakantie alleen Texas doen. Wel warm, maar niet zo extreem als in de zomer denk ik. En Texas heeft veel moois, dus verdient echt wel een bezoek.
Wij gaan volgende week woensdag van LA naar Miami en nemen een flink stuk Texas mee. In 2018 hebben we met de wegbrenger ook een stuk gedaan, o.a. Fort Worth en het Sixth Floor Museum. Dat verslag zou je kunnen bekijken en half mei ongeveer onze ervaringen van deze vakantie.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1549
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Bericht door jill1234 »

Dank je! Zal jullie verslag eens lezen!
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1549
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: 3e keer Zuidwest: tips en ideeën gevraagd.

Bericht door jill1234 »

Vinden het Texas idee toch wat te gortig; idee is nu om via Dallas naar het westen te vliegen en 2 nachten in Dallas te blijven voor Fort Worth en het 6th floor museum (Kennedy). In plaats van Six Flags Fiesta heeft zoon een ander pretpark in LA uitgekozen.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer