Reis kstolk90: camperrondreis van 4 weken april/mei 2024 vanaf San Francisco.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42133
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis kstolk90: camperrondreis van 4 weken april/mei 2024 vanaf San Francisco.

Bericht door Martin & Marianne »

kstolk90 schreef:
01 dec 2023, 16:41
We hebben nu 2 nachten Mathercampground geboekt, met het idee om in ieder geval 1 dag de shuttle te nemen en de dag dat we weer vertrekken richting Page kunnen we eventueel nog bij wat mooie punten stoppen waar we die dag ervoor niet aan toe zijn gekomen.
Even ter verduidelijking; je kunt met de shuttlebus Grand Canyon Village doen en je kunt naar Hermits Rest, maar de uitzichtpunten aan de oostkant - de Deset view Drive ten oosten van Yaki Point - zijn alleen met eigen vervoer bereikbaar. Dus die doe je sowieso niet die eerste dag.
Zie bijvoorbeeld hier voor de routes van de shuttlebussen.

Marianne
Daan!
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 feb 2016, 17:22
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis kstolk90: camperrondreis van 4 weken april/mei 2024 vanaf San Francisco.

Bericht door Daan! »

kstolk90 schreef:
01 dec 2023, 16:41
@Daan! Bedankt voor de tips! Spanband gaan we nu zeker meenemen. En wat is jullie afweging om niet zelf een autostoeltje mee te nemen? mn man vindt het ook een hoop gesjouw, maarja. Inderdaad anders op die 2 ritjes geen kinderstoel, wat ik vooral voor onze kleine van 1.5 niet zo veilig vindt. Ons zoontje van 4 kan ook wel in een gewone gordel.
Wat is trouwens verder jullie reisschema? misschien komen we elkaar nog tegen;)
Ja ik vind het ook een behoorlijk gesleep, wij nemen ook nog buggy's mee. Wordt wel erg veel allemaal. Maargoed, je kan er altijd voor kiezen om het zitje van de jongste mee te nemen toch?
Ik zat inderdaad al te kijken of we jullie nog zouden treffen, maar denk dat jullie wat eerder zijn dan wij?
Wij beginnen in San francisco (29-4) dan via de kust richting San diego (9-5) > Sedona (18-5) > Las vegas (24-5) > zion/bryce/north rim > Moab (7-6) > SLC> Colorado > eindigen in Denver (30-6).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer