Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marieke557
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2023, 11:05
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door Marieke557 »

Hoi Allemaal,

Zo'n 15 jaar geleden hebben mijn man en ik al eens een rondreis gemaakt door West-Amerika, dit keer willen we graag met onze 2 zoons (tegen die tijd 13 en 10 jaar oud) in de meivakantie een dergelijke reis maken en hebben we een iets andere route gekozen.

We hebben de tickets geboekt en inmiddels druk bezig met de voorbereidingen. We hebben inmiddels globaal een route uitgestippeld (Hopelijk is de Highway 1 dan weer volledig open), maar zouden graag tips ontvangen van andere (ervaren) reizigers. Wie weet hebben jullie nog goeie tips of ideeën, die we goed kunnen gebruiken. We gaan 17 dagen incl. vliegreis. De route zoals we nu hadden bedacht is:

Dag 1 (26 april): in de middag aankomst San Francisco
Dag 2 (27 april): San Francisco
Dag 3 (28 april): San Francisco -> in de middag richting Monterey
Dag 4 (29 april): Monterey
Dag 5 (30 april): Pismo Beach
Dag 6 (1 mei): San Diego
Dag 7 (2 mei): San Diego
Dag 8 (3 mei): San Diego
Dag 9 (4 mei): vanuit San Diego via Joshua Tree naar Las Vegas
Dag 10 (5 mei): Las Vegas
Dag 11 (6 mei): Las Vegas
Dag 12 (7 mei): vanuit Las Vegas via Death Valley naar Bakersfield
Dag 13 (8 mei): vanuit Bakersfield via Sequoia naar Oakhurst
Dag 14 (9 mei): Oakhurst - Yosemite
Dag 15 (10 mei): Yosemite - einde middag richting San Fransciso
Dag 16 (11 mei): San Fransisco in de middag terugreis
Dag 17: (12 mei): aankomst Nederland

LA slaan we bewust over, vonden wij een vorige keer erg tegenvallen, daarbij willen de jongens graag naar Seaworld, vandaar de keuze voor San Diego.

Qua activiteiten hebben we nu o.a. in gedachten:
SF: hop-on/hop off bus, Fietstocht Golden gate, event. boottocht (Alcatraz bezoeken we niet, hebben wij met z'n 2'en al een keer gedaan)
Monterey: een walvissentocht lijkt ons heel graag, iemand ervaring met een goede aanbieder hier? Verder het rijden van de 17 mile drive.
San Diego: 1 dag Seaworld, overige dagen nog geen idee? Zijn er absolute dingen die we hier moeten zien?

Is Joshua Tree een aanrader om te bezoeken als we de route San Diego naar Las Vegas willen afleggen?
Las Vegas: uiteraard de Strip bezoeken, misschien nog naar Hoover Dam. Is het aan te raden om een city pass o.i.d. voor Las Vegas aan te schaffen?

Death Valley: aantal hotspots bezoeken
Sequoia en Yosemite: met name wandelen

Mochten jullie nog goede ideeën hebben m.b.t. de route (is het een beetje haalbaar/logisch/andere suggesties?) en/of activiteiten/bezienswaardigheden hoor ik het heel graag!

Dank alvast voor jullie hulp!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42163
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Marieke, welkom op het forum!
Zou je de route eens in de van/naar vorm uit willen schrijven? Het is nu niet duidelijk wat je reisdagen zijn. Heb je nu bijvoorbeeld een volle dag Monterey?

Dus zo:

Dag 1 naar San Francisco
Dag 2 San Francisco - San Francisco
Dag 3 San Francisco - Monterey
Dag 4 Monterey - Monterey
Dag 5 Monterey - Pismo Beach

Je tijd voor Sequoia en Yosemite lijkt me wel heel erg beperkt. Heb je naar de reistijd gekeken van Bakersfield via Sequoia naar Oakhurst?

Marianne
Marieke557
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2023, 11:05
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door Marieke557 »

Hoi Marianne,

Dank je wel!

Hierbij uitgeschreven met reisdagen

Dag 1 (26 april): in de middag aankomst San Francisco
Dag 2 (27 april): San Francisco - San Francisco
Dag 3 (28 april): San Francisco -> in de middag richting Monterey
Dag 4 (29 april): Monterey - Montery
Dag 5 (30 april): Montery - Pismo Beach
Dag 6 (1 mei): Pismo Beach - San Diego
Dag 7 (2 mei): San Diego - San Diego
Dag 8 (3 mei): San Diego- San Diego
Dag 9 (4 mei): San Diego via Joshua Tree - Las Vegas
Dag 10 (5 mei): Las Vegas - Las Vegas
Dag 11 (6 mei): Las Vegas - Las Vegas
Dag 12 (7 mei): Las Vegas via Death Valley - Bakersfield
Dag 13 (8 mei): Bakersfield -> Sequoia (1 u 54 min.) -> Oakhurst (2 u 30 min)
Dag 14 (9 mei): Oakhurst - Yosemite (26 min)
Dag 15 (10 mei): Yosemite - einde middag richting San Fransciso
Dag 16 (11 mei): San Fransisco in de middag terugreis
Dag 17: (12 mei): aankomst Nederland


Voor Sequoia hebben we inderdaad niet heel lang de tijd een klein dagje (bij 's ochtends vroeg vertrekken iets van 10.00 - 18.00 uur schat ik in)
Yosemite hebben we iets minder dan 2 volle dagen. De 2e dag vertrekken we denk ik zo rond 15.00/16.00 uur richting SF (is een schatting nu, maar misschien ben ik te optimistisch ;))

Fijn dat je even mee wil denken :)
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1645
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door BonnyR »

In plaats van de hop on - bus in SF kun je ook meende ik dagkaarten kopen voor het OV . Erg leuk, de cable car zat daar ook bij en we zijn ook met zo'n oude bus geweest. Verder veel lopend gedaan.

Geen idee wat je kunt met een city pass in Las Vegas, maar dat moet je bekijken of je de aangeboden activiteiten de moeite waard vind. Er zijn via social deal ook heel vaak aanbiedingen voor een helikopter vlucht boven Las Vegas of tickets voor het reuzenrad. e.a.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42163
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt overwegen om SF op het laatst te doen. De laatste dag ben je gewend aan het tijdverschil en dan is de avondtour bij Alcatraz een mooie optie. De dag van aankomt kun je dan in de buurt van het vliegveld overnachten en vroeg naar Monterey vertrekken.
Als je ook al gaat fietsen weet ik niet of de hop on hop off bus nog veel toevoegt. En inderdaad, je kunt heel veel lopend doen.

De tijd voor Sequoia lijkt wel ruim zo maar ik denk dat je dan niet de route door Sequoia en Kings Canyon pakt. Een overnachting in het park zou wel mooi zijn.
Ook de tijd voor Yosemite lijkt wat optimistisch ingeschat. Van Oakhurst naar de vallei is het 1,5 uur rijden, geen 26 minuten.
Ik zou ook een overnachting in Death valley niet gek vinden. Misschien een nacht minder in Las Vegas en aan het eind van de tweede dag al naar Death Valley rijden? Het park is op zijn mooist een het eind van de dag en vroeg in de ochtend.

Marianne
Marieke557
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2023, 11:05
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door Marieke557 »

@Martin & Marianne dank voor je tips!

Voor Sequoia heb ik via Maps de route naar het Foothills visitor Center aangehouden, zodat je vandaaruit een ronde naar boven kan maken richting Grant grove Village. Heb jij ervaring met die route? Of zou je dan een ander gedeelte van Sequoia aanraden?

We gaan ook nog even kijken naar Yosemite misschien is het dan handig om de overnachtingen daar te splitsen, dus 1 in Oakhurst en de ander nog iets verder naar boven. Heb jij toevallig goede ervaring met een betaalbare accomodatie meer in de omgeving van Yosemite Valley? De prijzen van een aantal accomodaties in het park zijn echt bizar!

Verder twijfelen we nog over de route van San Diego naar Las Vegas, we hadden nu bedacht om dit via Joshua Tree te doen, maar gezien de afstand alleen al naar Las Vegas, is het misschien beter om toch de kortere route te doen en niet naar Joshua Tree te gaan of is dat park echt een aanrader?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42163
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door Martin & Marianne »

Als alternatief voor iets in Yosemite Village kun je kijken naar El Portal. Maar dat zal ook niet heel goedkoop zijn. Voor die ene nacht en met zo weinig tijd zou ik ligging toch wel belangrijk vinden, ondanks de kosten.

Vanuit het Foothills visitor center via Grant Grove Village naar Oakhurst is volgens GoogleMaps 3.30 uur rijden, niet 2.30.
Ik denk niet dat je tijd gaat besteden in de foothills. De General Sherman Tree lijkt mij wel een must. Heb je naar de kaart op www.nps.gov/seki gekeken? Alternatieve routes zijn er eigenlijk niet.
Je kunt voor een bezoek aan het park eens naar ons 2013-verslag en 2017-verslag kijken.

Je kunt je zo'n 3 uur reistijd besparen door Sequoia en Kings Canyon over te slaan en in Yosemite de Mariposa Grove te bezoeken.
Ik zou ook een alternatieve route maken voor het geval de Tioga Pass of Sonora Pass open is. Je rijdt dan na Death Valley via Lee Vining naar Yosemite.

Ik vind Joshua Tree heel aardig maar ook dit wordt wel een lange rijdag. Reken op minimaal 2 uur extra - zonder wandelingen - als je via de Park Boulevard rijdt.

Marianne
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1237
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door paulr »

Gekke vraag wellicht, maar weet je zeker dat je naar Las Vegas wilt. Flinke rit voor 2 dagen daar. En dan terug via Death Valley in 1 x naar Bakersfield: dat wordt een flinke dag… LV naar Furnace Creek is al bijna 3 uur. Van Furnace Creek naar Bakersfield ook 5! Lijkt me geen goed idee als je ook nog wat stops wilt maken….
Er zitten verschillende aanbieders in Monterey en het maakt denk ik niet veel uit wie je kiest. Ga wel in de ochtend, dan is de zee rustiger en zie je doorgaans meer. Ik zou de keuze van welke aanbieder je kiest laten afhangen of je een grote, hoge boot wilt of een snelle zodiac (rubberbootjes).
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42163
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door Martin & Marianne »

Las Vegas overslaan is voor heel veel mensen geen optie! :wink: Maar een halve dag minder zou ik zeker overwegen zodat je een overnachting in Death valley hebt. Dat breekt die lange rit en je ziet het park tijdens de mooiste uren. Furnace Creek is erg mooi om te overnachten maar je kunt ook naar Stovepipe Wells kijken. Wij zaten daar in 2013, ook in mei. Kijk eens naar dat verslag.
Ik vind de Alabama Hills ook de omweg waard, ook leuk voor de kinderen om daar even te klauteren. Als je in een keer van Las Vegas naar Bakersfield gaat heb je helemaal geen tijd voor zoiets.

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door IngridZw »

Marieke557 schreef:
27 sep 2023, 11:52
San Diego: 1 dag Seaworld, overige dagen nog geen idee? Zijn er absolute dingen die we hier moeten zien


In San Diego is veel te zien en ze zijn absoluut de moeite waard. Denk bijv aan Balboa Park, USS Midway, Old Town SD(vooral s’avonds erg gezellig) Seaport Village etc. En je hebt er mooie stranden.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Marieke557
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2023, 11:05
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door Marieke557 »

IngridZw schreef:
02 okt 2023, 16:31
USS Midway,
Hier heb ik inderdaad goede verhalen over gehoord, dus zet ik op ons lijstje! Is in San Diego zo'n hop on/hop off bus aan te raden of kun je beter zelf naar de locaties gaan met OV of eigen vervoer?
Marieke557
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2023, 11:05
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door Marieke557 »

paulr schreef:
01 okt 2023, 16:10

Er zitten verschillende aanbieders in Monterey en het maakt denk ik niet veel uit wie je kiest. Ga wel in de ochtend, dan is de zee rustiger en zie je doorgaans meer. Ik zou de keuze van welke aanbieder je kiest laten afhangen of je een grote, hoge boot wilt of een snelle zodiac (rubberbootjes).
Zelf had ik tot nu toe alleen de grotere boten gezien, maar die kleine zodiac bootjes zien er ook wel gaaf uit. Wel heftig misschien voor je maag ;). Heb jij ervaring met die kleine bootjes? Lijkt me wel fijner dat het niet zo massaal is en je misschien dichterbij kan komen of maakt dat geen verschil met een grotere boot?
Marieke557
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2023, 11:05
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door Marieke557 »

Martin & Marianne schreef:
02 okt 2023, 07:55
Las Vegas overslaan is voor heel veel mensen geen optie! :wink: Maar een halve dag minder zou ik zeker overwegen zodat je een overnachting in Death valley hebt. Dat breekt die lange rit en je ziet het park tijdens de mooiste uren. Furnace Creek is erg mooi om te overnachten maar je kunt ook naar Stovepipe Wells kijken. Wij zaten daar in 2013, ook in mei. Kijk eens naar dat verslag.
Ik vind de Alabama Hills ook de omweg waard, ook leuk voor de kinderen om daar even te klauteren. Als je in een keer van Las Vegas naar Bakersfield gaat heb je helemaal geen tijd voor zoiets.

Marianne
Las Vegas vonden wij de vorige keer echt geweldig om te bezoeken en lijkt ons voor de kinderen ook een hele belevenis vandaar dat we dat idd wel graag willen bezoeken. Denk wel dat we misschien concessies moeten gaan doen m.b.t. de route, dus misschien Death Valley skippen en rechtstreeks richting Bakersfield/Seqouia gaan gezien de afstand of wel naar de Death Valley gaan en inderdaad een overnachting nog boeken in die omgeving. In dat laatste geval moeten we Sequoia overslaan en die dag richting Yosemite te gaan :think: :think:

De Tioga pass zou in dat geval inderdaad handiger zijn, maar ik vermoed dat deze nog gesloten is in de periode dat wij er zijn. Ik heb teruggezocht en in de meeste gevallen gaat deze op z'n vroegst pas rond eind mei open. We zouden hem als optie achter de hand kunnen houden, maar ik vermoed dat deze dan helaas nog gesloten is.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2189
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door jojostravelusa »

Iets boven Monterey ligt Moss Landing. Daar hebben wij een keer een geweldige whale watch tour gedaan met Sanctuary Cruises. Dat was met een vrij kleine boot, maar wel een gewone boot. Inmiddels hebben we ook een paar ervaringen met zodiacs en die zijn ook heel leuk. Je kunt natuurlijk niet heen en weer lopen, maar je zit wel weer dicht op het water, wat in sommige gevallen een voordeel kan zijn. We hebben het gedaan met superglad water en met hoge golven. Bij de ene blijf je droog, bij de andere word je doorweekt :lol: Voor allebei is wat te zeggen. Wij hebben geen last van zeeziekte, dus of het een beter voor je maag is dan het ander kan ik niet zeggen.
Wat wel meestal het geval is, is dat de oceaan in de ochtend rustiger is dan in de middag.

https://www.sanctuarycruises.com/.
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1256
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door IngridUSA »

Zeker voor de kleinere ribboat/zodiac gaan! De kinderen vinden dit ook echt veel leuker. Je hebt ook over het algemeen minder last van zeeziekte (en van die hele meute die op een grotere boot vooraan wil staan).
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42163
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door Martin & Marianne »

Marieke557 schreef:
06 okt 2023, 13:42
De Tioga pass zou in dat geval inderdaad handiger zijn, maar ik vermoed dat deze nog gesloten is in de periode dat wij er zijn. Ik heb teruggezocht en in de meeste gevallen gaat deze op z'n vroegst pas rond eind mei open. We zouden hem als optie achter de hand kunnen houden, maar ik vermoed dat deze dan helaas nog gesloten is.
Het is echt onmogelijk te voorspellen, maarer is een kans dat hij open is. En de kans dat de Sonora Pass open is, is groter.
Marieke557 schreef:
06 okt 2023, 13:42
Denk wel dat we misschien concessies moeten gaan doen m.b.t. de route, dus misschien Death Valley skippen en rechtstreeks richting Bakersfield/Seqouia gaan gezien de afstand of wel naar de Death Valley gaan en inderdaad een overnachting nog boeken in die omgeving. In dat laatste geval moeten we Sequoia overslaan en die dag richting Yosemite te gaan

Het lijkt mij jammer om DV over te slaan. Wat vond je van mijn suggestie om de tweede dag LV aan het eind van de dag naar DV te gaan? Dan heb je toch nog twee volle dagen Las Vegas, en je zie DV tijdens de mooiste uren.
Wil je wel DV overslaan dan zou ik verder rijden dan Bakersfield; je kunt dan tot Three Rivers rijden of iets in Sequoia zelf.

Marianne
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1237
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door paulr »

Ook wij idd zowel wat grotere boten (Monterey) als Zodiac (Vancouver Island)gedaan. Voor beiden is wat te zeggen inderdaad. Boten mogen sowieso maar op een bepaalde afstand komen, ongeacht welk soort boot. Grotere boot, wat hoger en daardoor wellicht wat beter zicht. Zodiac, wat sportiever én sneller, dat kan handig zijn als er verplaatsingen zijn waardoor je wellicht langer in de buurt van de walvissen bent. Komende zomer gaan wij bij Anacortes (op aanraden van @jojostravelusa ) een zodiac doen, maar ik overweeg ook een dagje met een een kayak te doen: dat lijkt me wel spektakel als je dan eens in de buurt van orca's komt :-)
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2189
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door jojostravelusa »

Wij hadden bij Friday Harbour een zodiactour geboekt, maar die werd kort van tevoren omgezet naar een gewone boot i.v.m. noodreparaties aan de zodiac die een paar dagen zouden duren. We hebben toen aan het eind van de vakantie nog een zodiactour gedaan bij Vancouver met Vancouver Whale Watch. We zijn beide keren ongelooflijk nat geworden. De eerste keer van de regen en de tweede keer van de golven. De pakken bij Vancouver Whale Watch zijn wel waterafstotend, maar niet waterdicht en dat hebben we gemerkt :lol: . Maar ze hebben erg hun best gedaan om er een mooie dag van te maken.
Ook bij Campbell River op Vancouver Island hebben we een zodiac tour gedaan en toen zijn we vrijwel droog gebleven evenals op Newfoundland. Het kan dus wel :wink:
https://www.sanjuansafaris.com/
https://vancouverwhalewatch.com/

Campbell River:
https://www.eagleeyeadventures.com/

Newfoundland:
https://trinityecotours.com/
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door IngridZw »

Marieke557 schreef:
06 okt 2023, 13:18
IngridZw schreef:
02 okt 2023, 16:31
USS Midway,
Hier heb ik inderdaad goede verhalen over gehoord, dus zet ik op ons lijstje! Is in San Diego zo'n hop on/hop off bus aan te raden of kun je beter zelf naar de locaties gaan met OV of eigen vervoer?
Ze hebben in SD een Old Town Trolly hop on/hop off, maar die vonden wij behoorlijk aan de prijs. Zelf hebben we de auto geparkeerd in de buurt van de USS Midway. Genoeg parkeerplaatsen daar. Je loopt dan ook zo via de boulevard naar Seaport Village en verder de binnenstad in. Bij Balboa Park (waar ook de Zoo is) zijn ook grote parkeer terreinen waar je de auto makkelijk kwijt kunt. Zelfde geldt voor Old Town SD.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Marieke557
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 sep 2023, 11:05
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Marieke557: van SF-SF (meivakantie) graag tips over route en activiteiten.

Bericht door Marieke557 »

IngridZw schreef:
07 okt 2023, 23:47
Ze hebben in SD een Old Town Trolly hop on/hop off, maar die vonden wij behoorlijk aan de prijs.
Ja daarom twijfelde ik zelf ook of het de moeite waard is. Misschien in combi met zo'n kaart waarbij je dan ook de USS Midway kan bezoeken, maar dan alsnog maar even kijken of je het niet beter zelf kan doen en los tickets boeken voor USS midway.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer