Reis Mrvanilla: met gezin rondje SF in meivakantie

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42090
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Mrvanilla: met gezin rondje SF in meivakantie

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zaten er in 2004 (zie hier) dus geen recente ervaring. Het was toen al redelijk basic, dat zal niet veel anders zijn nu. De locatie is inderdaad prima. Je zou kunnen checken of er nog een cabin of Stoneman Room vrij komt in Curry Village, maar die zijn ook niet goedkoop.

En mocht er in Bishop een lange rij staan bij Erick Schat's: in Mammoth Lakes is er ook een.

Marianne
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Mrvanilla: met gezin rondje SF in meivakantie

Bericht door Mrvanilla »

Twintig jaar geleden alweer! Ik wacht even af of er nog wat vrijkomt, zo niet dan laat ik het denk ik wel staan. Thanks!
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 877
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis Mrvanilla: met gezin rondje SF in meivakantie

Bericht door Tantelotje »

Wij verbleveni n 2022 in juli 2 achten in de Lodge.
Er zijn zeker hotels waar je meer kamer krijgt voor 300 per nacht (Palazzo in LV bijvoorbeeld :wink: ) maar ik herken me zeker niet in de opmerkingen dat het half uit elkaar valt of iets dergelijks. Prima ruime kamers met een groot balkon, goed bed, goeie douche en schoon.
Oranjeboom
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Mrvanilla: met gezin rondje SF in meivakantie

Bericht door Oranjeboom »

Ja ik bedoelde inderdaad die bakkerij. Ik wist de naam niet meer maar we vonden het een leuke lunchstop en lekker.
Oranjeboom
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Mrvanilla: met gezin rondje SF in meivakantie

Bericht door Oranjeboom »

In columbia state historic park hebben wij trouwens ook leuk overnacht in een historisch hotel in de dorpstraat.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Mrvanilla: met gezin rondje SF in meivakantie

Bericht door Mrvanilla »

Tantelotje schreef:
14 feb 2024, 18:23
ik herken me zeker niet in de opmerkingen dat het half uit elkaar valt of iets dergelijks.
Top! Dan laten we het zo staan. We gaan het zien, de locatie maakt enorm veel goed voor ons in ieder geval. Heerlijk om wakker te worden en een ochtendwandeling te kunnen doen voor dag en douw (en alle toeristen).

De route zoals 'ie nu gaat 'em waarschijnlijk worden, dus rest ons niet veel meer dan nog enkele weken wachten om te mogen gaan. Allen dank voor het meedenken!
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer