Reis MMulder13: camperreis 2024 met kleine kinderen.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MMulder13
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 aug 2023, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis MMulder13: camperreis 2024 met kleine kinderen.

Bericht door MMulder13 »

Hello!

In 2018 hebben wij samen een camperreis van Las Vegas naar Los Angeles gemaakt in +/- 17 dagen. Dat was supergaaf en ons plan is om komend jaar met onze twee dochters (dan bijna 5 jaar en 1.5 jaar) dit nogmaals te gaan doen, maar dan langer met een wat andere route.

A. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen met een camperreis met jonge kinderen. Ons voornemen is om voor ons alle vier een eigen stoel in het vliegtuig te boeken en om voor de kleinste een autostoeltje mee te nemen. Een buggy hebben we niet en dat scheelt ook weer een aankoop in de VS.

B. Qua route hebben we nu onderstaande in gedachten. Suggesties zeer welkom!

C. Qua camper willen we eentje van Road Bear huren, dat is ons in 2018 goed bevallen Wat betreft campings is er (uiteraard) de optie om deze via de organisatie te laten boeken (+/- 3k). Los van dat dit natuurlijk geld kost, scheelt dit wellicht een hoop werk en stress. Echter dat is maar een aanname, dus benieuwd naar ervaringen van anderen.

Klik hier voor routebeschrijving.

Veel dank alvast voor het meedenken. :thumbup:
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4980
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door hemmie »

Houd er rekening mee dat in California en een paar andere staten kinderen onder de 2 jaar achterwaarts vervoerd moeten worden, iets wat meestal niet kan met nederlandse autostoeltjes. Let er ook op dat je de autostoelen moet vast kunnen zetten in de camper.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42186
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo, welkom op het forum!
Wat bedoel je met de campings via de organisatie te laten boeken? Via een reisorganisatie? Dat zal niet alleen geld kosten voor het boeken maar ik neem aan dat zij dan alleen commerciële campings gaan boeken en niet de campings in de parken. Dat zou ik dus zeker niet doen; het mooie van een camperreis is juist dat je voor weinig geld midden in de parken kunt overnachten. Het kost je wat tijd maar ik zou zeker alles zelf gaan boeken.

Wat de route betreft: als je geen early bird hebt vind ik Big Sur best wel ver voor die eerste dag. Het geeft je ook weinig tijd om onderweg nog iets te zien. Monterey is leuk voor een overnachting en om bijvoorbeeld een bezoek te brengen aan het aquarium of te fietsen langs de 17-miles drive.

Joshua Tree zou wat mij betreft ook wel met 1 nacht kunnen; het is een klein park, en met een middag/avond en een ochtend (voor de koelere en mooiste uren) kun je al veel doen.
Voor de kinderen zal de grand Canyon niet heel speciaal zijn; daar ou je wel een nacht minder kunnen doen.
Verder zou ik niet kiezen voor zowel Canyon de Chelly als Mesa Verde. Een van beide lijkt me voldoende. Voor Mesa Verde geldt dat het mooi is om een tour met een ranger te doen, maar dat is niet erg geschikt voor kleine kinderen.
Voor Moab eb Capuit Reef zou ik dan wat meer tijd uittrekken. Da geef je ok de gelegenheid om tussen Moab en Capitol reef nog naar Goblin Valley te gaan. De camping in Capitol Reef is heerlijk om meerdere dagen te verblijven - kijk eens in ons 2019-verslag daarvoor.
Voor Bryce zou 1 nacht voldoende kunnen zijn, terwijl Zion dan wel weer een extra dag kan gebruiken, zeker als je daarna helemaal naar DV wilt. Mag dat in die periode met een camper?

Het grootste probleem zit op het laatst; Yosemite in het Memorial Day weekend. Dat is het drukste weekend in het park. Ik zou dat hoe dan ook proberen te vermijden. Nog een probleem daar: het kan best zijn dat de Tioga Pass nog niet open is; dat betekent omrijden via de Sonroa Pass (de CA108) of via de CA88.

Marianne
MMulder13
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 aug 2023, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door MMulder13 »

Dank voor reageren!

- Monterey had ik eerst in plaats van Big Sur. In 2018 ook geweest en toen o.a. erg goed gegeten. Gaan we even over nadenken.

- Een hele dag Joshua is vanwege de reisdag daarna naar Sedona, dat is de langste camperreisdag tijdens de reis en daarvoor hebben we ook drie reisdagen gehad. Alternatief is een plek tussen Joshua en Sedona. Suggesties?

- In Bryce zouden we wel weer de Fairyland looptrail willen lopen, was eerder erg gaaf. Alleen dat gaat ons nu wel een dag kosten, vandaar. Zion waarschijnlijk wel meer te doen met vooral onze oudste.

- dat punt van laatste weekend mei had ik nog niet scherp. Zou je dan überhaupt niet naar Yosemite gaan?

- Qua boeken van campings gaf TravelHome deze optie aan. Ga even verder informeren naar soort campings waar het dan om gaat

- Road Bear staat reizen door DV in o.a. juni niet toe, mei moet geen probleem zijn

En ik ga jullie reisverslag zeker even lezen!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42186
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

MMulder13 schreef:
30 aug 2023, 22:07
at punt van laatste weekend mei had ik nog niet scherp. Zou je dan überhaupt niet naar Yosemite gaan?
Ik zou dan inderdaad serieus overwegen om Yosemite niet te doen. Wij waren er in 2019 in het Labor day weekend, en we niet de vallei in geweest, maar de file naar de vallei was niet echt leuk (zie hier).
Het zal ook bijzonder lastig zijn om een camping in de vallei te reserveren (dat is sowieso al erg lastig), en als je niet in de vallei staat, sta je dus in de file, en is het maar de vraag of je de camper ergens kunt parkeren.
Yosemite heeft een aantal jaren gewerkt met een reserveringssysteem. Dat was dit jaar niet het geval, wat heeft geleid tot extreme drukte - ook buiten de weekenden. Mocht er volgend jaar wel weer met een reserveringssysteem gewerkt worden en je hebt geen camping in het park, dan moet je een entry permit hebben; ook dat zal lastig zijn in het Memorial Day weekend.
Als je aan de genoemde periode vastzit kun je overwegen om de dagen San Francisco op het laatst te doen, dat scheelt alweer. Of ga een dag langer (en dus eerder) zodat je de drukke dingen de eerste dagen kunt doen. voor de kinderen zal Yosemite sowieso leuker zijn dan CdC of Mesa Verde.

Over entry permits gesproken: die heb je zeker voor Arches nodig, tenzij je in het park overnacht.

Marianne
MMulder13
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 aug 2023, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door MMulder13 »

Martin & Marianne schreef:
30 aug 2023, 22:43
MMulder13 schreef:
30 aug 2023, 22:07
at punt van laatste weekend mei had ik nog niet scherp. Zou je dan überhaupt niet naar Yosemite gaan?
Ik zou dan inderdaad serieus overwegen om Yosemite niet te doen. Wij waren er in 2019 in het Labor day weekend, en we niet de vallei in geweest, maar de file naar de vallei was niet echt leuk (zie hier).
Het zal ook bijzonder lastig zijn om een camping in de vallei te reserveren (dat is sowieso al erg lastig), en als je niet in de vallei staat, sta je dus in de file, en is het maar de vraag of je de camper ergens kunt parkeren.
Yosemite heeft een aantal jaren gewerkt met een reserveringssysteem. Dat was dit jaar niet het geval, wat heeft geleid tot extreme drukte - ook buiten de weekenden. Mocht er volgend jaar wel weer met een reserveringssysteem gewerkt worden en je hebt geen camping in het park, dan moet je een entry permit hebben; ook dat zal lastig zijn in het Memorial Day weekend.
Als je aan de genoemde periode vastzit kun je overwegen om de dagen San Francisco op het laatst te doen, dat scheelt alweer. Of ga een dag langer (en dus eerder) zodat je de drukke dingen de eerste dagen kunt doen. voor de kinderen zal Yosemite sowieso leuker zijn dan CdC of Mesa Verde.

Over entry permits gesproken: die heb je zeker voor Arches nodig, tenzij je in het park overnacht.

Marianne
Yosemite kan je toch gewoon in met de US Park pass? Of niet in geval van Memorial day?

Deze periode heeft wel de voorkeur, maar welllicht een week vervroegen kan ook. Punt is dat dan het open zijn van de Tioga pass weer onwaarschijnlijker wordt
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1250
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door paulr »

Yosemite overslaan is natuurlijk ook een beetje vreemd als je wél SF doet, de kust en de rest van deze mooie reis. Ik zou op 2 paarden wedden en 2 routes maken:
- 1: direct na SF naar Yosemite en vervolgens terug naar de kust. Dat kost je op de hele reis ca 6-8 uur extra rijden en wat mijlen. Je zou dan op de terugweg evt wél via de Tioga pas weer terug naar SF kunnen rijden.
- 2: gewoon de geplande route (met de tips van Marianne erin) en dan gewoon de drukte voor lief nemen. Maar dat uiteraard alleen doen als je campings in de vallei hebt kunnen reserveren. Voor Yosemite geldt natuurlijk ook gewoon: vol=vol, dus als je eenmaal je plekje hebt hoef je die dagen niet meer door de vallei te rijden en ga je gewoon lekker wandelen. De rest van de bezoekers staan in de file op zoek naar een parkeerplek, dus van die mensen heb je geen last.
Ik zou dus dan voor de eerste dagen reserveren én (waarschijnlijk in een latere sessie) voor optie 2 de campings reserveren. Lukt je dat dan annuleer je de eerste nachten en doe je route 2.
Je dient dan alleen wel ook wat (schaduw)nachten op de andere campings te reserveren zodat zowel route 1 als 2 mogelijk is.
Ik kan mij niet voorstellen dat Travelhome campings in de parken kan/wil reserveren.Boek dus gewoon je camper bij hen (of check ook Tioga, Victoria Camper Holidays of andere aanbieders) en boek gewoon alleen de camper bij hen.
Camping die je MOET reserveren vooraf zijn: Yosemite (uiteraard), een van de campings in Sedona (populair in die tijd omdat het dan nog niet te heet is), Mather GC (afhankelijk van lengte camper), 1 nacht Devils Garden/Arches, 1-2 nachten een camping in Moab (ik raad sun outdoor aan) (ook voor Moab geldt dat juist april, mei en september populair zijn ivm warmte in juli/aug), Fruita CR en Watchman (Zion). Andere campings hebben iets minder haast. Genoemde campings direct boeken zodra ze boekbaar zijn...
Oja, wij hebben zowel Roadbear als Cruise America campers gehad de laatste jaren: hebben nauwelijks verschil ervaren, dus zou eerlijk gezegd gewoon voor de prijs gaan.... Heb ook altijd gelezen dat RB ''beter'' zou zijn, maar heb dat niet ervaren.
veel plezier met voorbereiden !
Paul
Laatst gewijzigd door paulr op 31 aug 2023, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42186
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

MMulder13 schreef:
30 aug 2023, 23:11
Yosemite kan je toch gewoon in met de US Park pass? Of niet in geval van Memorial day?
Zoals ik aangaf heeft Yosemite een paar jaar gewerkt met een reserveringssysteem. Dat betekende dat je in de drukke maanden het park niet in mocht zonder - beperkt beschikbare - reservering. Daarnaast had je nog de parkpas nodig.
Arches werkt ook met een reservering hoewel die iets anders werkt. Kijk daarvoor eens op www.nps.gov/arch.

Het is nu nog niet bekend of Yosemite dat systeem weer in zal voeren maar het zou me niets verbazen als ze op de een of andere manier de drukte zullen proberen te beperken.
Zie ook hier: https://www.nps.gov/yose/planyourvisit/reservations.htm

Het gaat overigens niet zozeer om Memorial Day zelf (dan gaat iedereen al weer naar huis) maar met name om het weekend ervoor dat het druk zal zijn.

Marianne
MMulder13
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 aug 2023, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door MMulder13 »

Veel dank beiden, ga even verder puzzelen!
mirjamenjasper
Amerika-ontdekker
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 jul 2011, 10:30
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: randstad

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door mirjamenjasper »

Hey,

wat een tof plan! wij hebben in 2018 rond gereisd met onze kids van toen net 2 en bijna 5.

wat ons goed is bevallen,

een deryan tentje mee nemen. (kon de jongste in haar tentje op ons bed achter gordijntjes in slaap vallen en als wij naar bed gingen legden we haar in haar tentje op de grond, kon ze ook nergens uit vallen oid.

We zijn ongeveer als eerste in de usa naar de ikea gereden om zo'n goedkope ikea kinderstoel te kopen waar je de poten van af kunt halen.
Daar hebben we de hele vakantie heel veel profijt van gehad tijdens het eten/aan tafel zitten ed.

Wij hebben in de wallmart voor beide een kinderstoel gekocht. Van te voren even uit gezocht welke we ongeveer wilde hebben. We hadden extra spanbanden mee genomen om ze in de camper goed te kunnen bevestigen.

Voor de oudste deden we in ieder np mee met het junior ranger programma. In het visitor center vroegen we een opdrachten boekje wat we konden invullen met de oudste, en als je dat boekje dan weer inleverde kreeg hij een button van dat park.

Wat betreft de route zou ik aanraden, (maar das natuurlijk verschillend voor iedereen:) om het veeeel rustiger aan te doen. Wij hebben gemerkt dat het voor de kids ook heeeel belangrijk was om af en toe een rustig dagje te hebben, een dagje naar een speeltuin/kinderboerderij, lekker keuvelen/zwemmen op de camping. Dus ik zou zeggen, laat yosemite zitten, en plak al die overige dagen tussen in je route om ook wat te kunnen vertragen, kijken wat er spontaan op je pad komt, een wasje draaien, tekening maken... nou ja, dat dus:) Uiteindelijk genoten wij daar veel meer van dan alles gezien te ''moeten'' hebben.
MMulder13
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 aug 2023, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door MMulder13 »

:-) Dank voor de tips!

Je opmerking over meer vertragen triggered wel. ‘Alles per se moeten zien’ hebben we zeker niet. In Yosemite zijn we samen al eerder geweest en als we daar nu uiteindelijk toch niet komen is dat zeker geen ramp. We gaan uit van het optimistische scenario, er komt wel weer een volgende keer.

Dat junior ranger programma klinkt top!
Laatst gewijzigd door markro op 02 sep 2023, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd; een direct bovenstaand bericht in z'n geheel quoten is niet nodig.
MMulder13
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 aug 2023, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door MMulder13 »

In de tussentijd verder gegaan met de voorbereidingen van de reis. Deze is inmiddels geboekt!

Ten opzichte van onze initiële route hebben we meerdere aanpassingen gedaan, vooral om het aantal (lange) reisdagen wat te beperken. Daarom o.a. geen Arches meer, maar goed er blijft voldoende over. Eerste campings zijn geboekt. Vanmiddag om 16.00 ging Zion open, maar dat was drama. Zoeken we dus maar even eentje buiten het park.Proberen her en der verder wat open te laten om gaandeweg de reis te bepalen waar we precies stoppen.

Nog een concrete vraag: Wat is een geschikte optie enigszins in de buurt van SF wanneer je van Yosemite komt?

Hieronder het huidige schema

Afbeelding
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42186
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind een volle dag voor Joshua Tree, Monument Valley en Valley of Fire wat veel. Zeker in Valley of Fire is het dan al te hert om veel te kunnen doen. Het is niet voor niets dat veel trails daar van mei tot september gesloten zijn. En wat zijn de plannen bij Monument Valley?

Ik zou Bryce toevoegen, daar heb je tijd voor als je MV inkort.

Voor Zion is de camping in Springdale ook prima. En je kunt ook naar South kijken. Die is twee weken voor aankomst te reserveren.

Hou er rekening mee dat de Tioga Pass waarschijnlijk nog gesloten zal zijn.

Marianne
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door Elendan »

Als de Tioga pas gesloten is zou ik Sequoia toevoegen voor je naar Yosemite gaat. Je hebt nog twee nachten over als je het advies van Marianne opvolgt.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42186
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

@MMulder13 Ik weet niet of je nog meeleest?
Voor Yosemite moet je op 15 januari reserveren. Oefen alvast op 15 december, dan heb je een idee hoe snel het gaat.
Ik weet niet of de route nog gewijzigd is maar misschien is het niet gek om een extra overnachting in Zion te doen. Dan kun je dat park op je gemak bekijken. Voor de kinderen zal dat ook leuker zijn dan een volle dag Monument Valley of Valley of Fire.
Voor Zion is de camping in Springdale goed gelegen. En je kunt nog kijken of je een plekje op South kunt reserveren.

En hou er rekening mee dat je in dit schema waarschijnlijk flink moet omrijden om in Yosemite te komen.
Ik zou zeker wat in Sequoia reserveren als back up.

Marianne
judylou
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2011, 09:05

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door judylou »

Wij hebben deze reis ook met jonge kids gemaakt en is heel
Goed bevallen. Beter zelfs dan nu ze 10
En 13 zijn😅. Wij hadden in nl een kinderstoel gekocht die met beugels aan de tafel schroeft. Op iedere picknicktafel van de camping draaide we die vast aan de tafel. Autostoelen hebben we bij aankomst in de Walmart gekocht en met extra spanbanden goed vastgemaakt. We zorgde dat we een ochtend programma hadden en gingen rijden tijdens het middagslaapje van de kids zo konden we wat meters maken. Dit vond ik ideaal. Het fijne van de camper is dat de kids hun vaste slaapplek houden en dat je niet steeds alles hoeft in te pakken. Wij wisselde koa campings af met Staatspark campings zodat de kids ook regelmatig konden zwemmen in een zwembad na de lange reis.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42186
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

@MMulder13 is al een tijd niet meer ingelogd geweest. Lees je nog mee?

Voor Yosemite geldt nu inderdaad een reserveringssysteem. Je moet op 5 januari een reservering zien te bemachtigen!
Als dat lukt, of je hebt een camping in het park (misschien Wawona als plan B?) dan zal een bezoek veel aantrekkelijker - want minder druk -zijn dan zonder die reservering. Maar je moet dus wel voor een reservering zorgen!
Zie voor meer informatie www.nps.gov/yose.

Marianne
MMulder13
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 aug 2023, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door MMulder13 »

Martin & Marianne schreef:
02 jan 2024, 10:15
@MMulder13 is al een tijd niet meer ingelogd geweest. Lees je nog mee?

Voor Yosemite geldt nu inderdaad een reserveringssysteem. Je moet op 5 januari een reservering zien te bemachtigen!
Als dat lukt, of je hebt een camping in het park (misschien Wawona als plan B?) dan zal een bezoek veel aantrekkelijker - want minder druk -zijn dan zonder die reservering. Maar je moet dus wel voor een reservering zorgen!
Zie voor meer informatie www.nps.gov/yose.

Marianne
Inmiddels wel weer. Vakantie is leuk, maar sommige andere dingen zijn net iets belangrijker.

Het is gelukt om drie overnachtingen te boeken op de Upper Pines Campground in Yosemite, dus dat valt weer mee. De campings / locaties die we van te voren wilden vastleggen hebben we in de tussentijd geboekt. Moet het overzichtje even opschonen, dan zal ik deze weer plaatsen.
judylou schreef:
02 jan 2024, 09:40
Wij hebben deze reis ook met jonge kids gemaakt en is heel
Goed bevallen. Beter zelfs dan nu ze 10
En 13 zijn😅. Wij hadden in nl een kinderstoel gekocht die met beugels aan de tafel schroeft. Op iedere picknicktafel van de camping draaide we die vast aan de tafel. Autostoelen hebben we bij aankomst in de Walmart gekocht en met extra spanbanden goed vastgemaakt. We zorgde dat we een ochtend programma hadden en gingen rijden tijdens het middagslaapje van de kids zo konden we wat meters maken. Dit vond ik ideaal. Het fijne van de camper is dat de kids hun vaste slaapplek houden en dat je niet steeds alles hoeft in te pakken. Wij wisselde koa campings af met Staatspark campings zodat de kids ook regelmatig konden zwemmen in een zwembad na de lange reis.
Leuk om te lezen! Je hebt niet toevallig een foto van de vastgeschroefde kinderstoel? Ga mij de komende weken verder inlezen in 'autostoeltjes in een camper' :-)

Precies ook een van de redenen waarom wij voor de camper hebben gekozen, naast dat het ons eerder met z'n tweeën erg goed bevallen is. Moet er niet aan denken om steeds weer spullen van en naar een hotelkamer te slepen.
MMulder13
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 aug 2023, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door MMulder13 »

Inmiddels geeft onderstaand overzicht de huidige status weer:

Afbeelding
MMulder13
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 aug 2023, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Mulder: Camperreis 2024 met kleine kinderen

Bericht door MMulder13 »

Mogelijk gaan we in het eerste deel nog wat aanpassingen doen nu highway 1 tot +/- de zomer nog afgesloten lijkt te zijn.

Suggesties uiteraard zeer welkom
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer