Ik vraag mij af hoe erg het zou zijn om na landen meteen naar Cheyenne te rijden... ik slaap zelf vrij aardig in het vliegtuig (anywhere basically) en ben een avondmens. Stukje rijden (auto) zou me niet tegen staan, vorige keer ben ik in SF ook met de auto nog op pad geweest (boodschappen doen, eerste view van de Golden Gate Bridge, eten downtown). Dat scheelt ons dan een dag + wat ga ik anders doen op onze eerste reisdag van Denver naar Cheyenne als ik toch RMNP oversla?
Old Faithful Lodge heb ik 2 nachten vastgelegd, er is nu niks meer dan in mijn prijs range valt precies op tijd dus. Als ik een dag zou winnen in Denver/Cheyenne zou het wel Mammoth Springs eerst worden, dan Old Faithful, dan Lake... En vervolgens zou ik een dag meer Moab hebben.
Ik waardeer jullie tips enorm, ik plan nu vanuit de gedachte dat ik dit deel van de VS pas weer over pak 'em beet 5 jaar kan bezoeken (zeker met de huidige prijzen!). Dan is de keuze om Badlands en RMNP over te slaan een moeilijke maar in mijn ogen redelijke keuze (en misschien heb ik dit mis): Badlands geeft me een soort Death Valley vibe/sfeer en daar zijn we vorige keer met moeite door heen gereden (als in: de foto's zijn leuk maar het park zelf trok ons niet). Daarnaast willen we nog een keer richting Vancouver/Canada (misschien Canada van oost naar west of een rondreis west-Canada) en dan zitten we in een vergelijkbaar landschap. Misschien vloeken in de kerk?
20 dagen was al een aardige strijdMartin & Marianne schreef: ↑15 aug 2023, 07:54Het mooiste zou natuurlijk zijn als je nog 1 of 2 dagen langer zou kunnen gaan. Is dat echt geen optie?
Ja en laat ons nou eens ontzettend goed zijn in keuzes maken (en aangezien sarcasme meestal wat slecht doorkomt op het internet: dit was zeer sarcastisch bedoeld)Old Faithful schreef: ↑15 aug 2023, 01:39De keuze - en die is altijd moeilijk - is natuurlijk aan jullie.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Dank je wel!