Reis Robinv: zomer 2024 SF naar Las Vegas.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Robinv
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mar 2011, 10:41
Aantal x V.S. bezocht: 6

Reis Robinv: zomer 2024 SF naar Las Vegas.

Bericht door Robinv »

Hallo,

Na eventjes puzzelen ben ik op een route uitgekomen die ik, samen met mijn man en dochters van 9 en 11 jaar wil rijden met de auto. We slapen in hotels.

Bewust gekozen voor one way. Wil deze keer niet naar Yosemite en Death Valley. Hebben jullie nog tips of goede ideeën tav de route?

1. Start - Vliegen naar San Francisco
2. San Francisco
3. San Francisco - Monterey
4. Monterey - Morro Bay
5. Morro Bay - Santa Barbara
6. Santa Barbara - Los Angeles
7. Los Angeles
8. Los Angeles
9. Los Angeles - San Diego
10. San Diego
11. San Diego - Palm Springs
12. Palm Springs - Kingman
13. Kingman - Williams
14. Williams - Monument Valley
15. Monument Valley - Capitol Reef
16. Capitol Reef - Bryce
17. Bryce - Zion
18. Zion
19. Zion - Las Vegas
20. Las Vegas
21. Las Vegas
22. Las Vegas - thuis

Groetjes, Robin.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42119
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Zomer 2024 SF naar Las Vegas

Bericht door Martin & Marianne »

Mooie route!
Je zou eventueel iets kunnen schuiven, bijvoorbeeld geen stop in Santa Barbara, maar een extra dag San Diego, en geen Williams maar een extra overnachting Capitol Reef. Dat geeft je iets meer rustmomenten. De extra overnachting geeft je tijd voor Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon. En voor de Lower Calf Creek Falls op weg naar Bryce.
Of is Williams bedoeld voor de Grand Canyon? In dat geval zou ik daar een overnachting doen, en niet in Williams.

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Robinv: zomer 2024 SF naar Las Vegas.

Bericht door IngridZw »

Route ziet er goed uit. Het is natuurlijk een keuze maar ik zou ook de overnachting in Santa Barbara verplaatsen naar San Diego. Hele mooie stad en je hebt er veel bezienswaardigheden en mooie stranden zowel aan de kust richting de stad als in SD zelf.
In Santa Barbara kan je ook prima een tijdje doorbrengen als je op weg bent naar LA. Dat hebben wij ook gedaan.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Corv
Amerikakenner
Berichten: 663
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Reis Robinv: zomer 2024 SF naar Las Vegas.

Bericht door Corv »

@Robinv
Ik zou als je via Williams reist met kinderen een bezoekje brengen aan Bearizona. Weet zeker dat zij dat geweldig zullen vinden na een tijdje in de auto zitten.
Robinv
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mar 2011, 10:41
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Robinv: zomer 2024 SF naar Las Vegas.

Bericht door Robinv »

Bedankt voor de tips! Hier kan ik zeker wat mee. Santa Barbara ga ik skippen voor een extra dag San Diego.

Williams heb ik gedaan omdat we langs de Grand Canyon af willen rijden en dan naar Monument Valley. Zelf heb ik de GC al vaker gezien maar de kinderen nog niet. Ik dacht dat de reisdag anders te lang werd. Maar goede tips dus ik ga er eens mee stoeien.

Groetjes Robin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer