Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MatthioP
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2023, 19:50

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door MatthioP »

We hebben het begin een beetje herwerkt en zitten nu met 2 keuzes waarbij de 1ste route het doel is om Sequoia park te bezoeken en de 2de route doel is om wat meer tijd te hebben voor de kust. We twijfelen tussen beide, de 2de route is misschien wat te veel tijd voor de kust, terwijl de 1 ste route misschien wat drukker is.

ROUTE 1:
Dag 1 23-jul-24 Amsterdam - SF
Dag 2 24-jul-24 SF
Dag 3 25-jul-24 SF - Campplaats Big Sur (3u20 rijden)
Dag 4 26-jul-24 Big Sur - Slates Hot Springs - Sequoia National Park (Eindpunt) (5u30 rijden)
Dag 5 27-jul-24 Sequoia National Park visit - Sequoia National Park - Yosemite (3u45 rijden)
Dag 6 28-jul-24 Yosemite national park

ROUTE 2:
Dag 1 23-jul-24 Amsterdam - SF
Dag 2 24-jul-24 SF
Dag 3 25-jul-24 SF - ophalen camper 14u30 - carmel by the sea (2u45 rijden)
Dag 4 26-jul-24 carmel by the sea - San simeon campground (3u15 rijden)
Dag 5 27-jul-24 San simeon campground - Yosemite (4u45 rijden)
Dag 6 28-jul-24 Yosemite national park


Verder vragen we ons af of we niet beter Yosemite - Bishop - Las Vegas doen in de plaats van Yosemite - Mammoth Lakes - Las Vegas.
Op die manier is de route naar Las Vegas iets rustiger.
MatthioP
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2023, 19:50

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door MatthioP »

Het einde hebben we ook beetje aangepast zodat we meer tijd krijgen ergens anders, we denken dat dit wel haalbaar zou zijn. Klopt dat?

Dag 27 Yellowstone west - Tremonton
Dag 28 Tremonton - Salt Lake City - camper inleveren voor 11u
Dag 29 SLC - Amsterdam
Dag 30 terug thuis
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42140
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door Martin & Marianne »

De keuze tussen kust of Sequoia moeten jullie zelf maken. Beide opties kunnen in principe hoewel ik me afvraag of de rit naar Big Sur realistisch is. Je moet die dag ook nog boodschappen doen en je wilt onderweg ook nog wel iets doen neem ik aan.
En kijk eens hoe je naar Sequoia wilt rijden en welke camping je daar wilt nemen. Gebruik het adres van een van de campings in de routeplanner en hou er rekening mee dat met ee grote camper de route via de ca198 niet geschikt is. De reistijd naar Yosemite lijkt mij wat te optimistisch. Zeker in Sequoia en Yosemite en aan de kust moet je flink wat extra reistijd rekenen ten opzichte van de tijden van Google Maps. Je houdt dus weinig tot geen tijd over voor Sequoia. Wil je daar naartoe vergeet dan de kust.
Ik vind de tweede optie beter maar ik denk dat je goed moet kijken waar jullie prioriteiten liggen. En probeer vooral niet alles te willen zien. Wil je wel de kust doen en ergens sequoia's zien kijk dan of je elders iets kunt schrappen. Ik had je al een alternatief gegeven voor Moab. Is dat niet iets? Of doe een dag minder Grand Canyon of Page.
Wil je daar niets veranderen dan zou ik wellicht tot aan Monterey of hooguit Big Sur rijden en dan naast de twee nachten in Yosemite Valley nog een nacht Wawona doen zodat je in Yosemite sequoia's kunt zien en ook iets meer tijd hebt voor het park (het blijft wel weinig). Kijk op tijd hoe je het reserveren van een camping daar in zijn werk gaat! En oefen een maand van te voren en misschien de maand daarvoor ook nog.

Mammoth Lakes vervangen door Bishop kan maar dat betekent nog iets minder tijd voor Yosemite en de Tioga Road. Je kunt ook voor Lee Vining kiezen. Dan heb je ook nog de gelegenheid om er kijkje te nemen bij Mono Lake. Lijkt me mooi regen zonsondergang.

Wat het laatste stuk betreft zie ik alleen maar dat je Idaho Falls hebt gewijzigd in Tremonton. Ik weet niet zo goed wat het idee daar is. En wat bedoel je met Yellowstone west? Bedoel je de plaats West Yellowstone of iets in het westen van het park?

Marianne
MatthioP
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2023, 19:50

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door MatthioP »

We hebben jullie te weinig uitleg gegeven bij deze wijzigingen om mee te zijn.
Die CA198 hadden we geen rekening mee gehouden dat daar geen camper kan passeren, die kan sowieso niet dus. Van San Simeon Creek Campground naar Yosemite hebben we 30% bijgeteld op de google maps berekening.

We hebben gekeken naar Capitol Reef (jullie gingen nadien via Jackson) en ons verdiept in de parken in Moab, qua reisdagen zou dat niet veel verschil maken. En dan spreekt Moab toch iets meer aan. Bedankt voor de suggestie.

Het einde hebben we van Idaho Falls verzet naar Tremonton omdat we dan een stuk dichter bij SLC zijn en een dag winnen. In verband met West Yellowstone bedoelen we het westen van het park zodat we snel op de I-15 kunnen zijn.

Die dag van Grand Canyon willen we nog verzetten naar waar het meeste nood is als we dan voorlopig even uitgaan van onderstaande route. Ook even uitgaand van onderstaande route, zijn er nog dingen die niet lukken? Dag 12?

Dag 1 Amsterdam - SF
Dag 2 SF
Dag 3 SF - ophalen camper 14u30 - carmel by the sea
Dag 4 carmel by the sea - San simeon campground
Dag 5 San simeon campground - Yosemite
Dag 6 Yosemite national park
Dag 7 Yosemite national park
Dag 8 Yosemite national park - Mammoth lakes
Dag 9 Mammoth lakes - Las Vegas
Dag 10 Las Vegas - Zion National park (Springdale) ( 1 uur tijdverschil )
Dag 11 Zion National park
Dag 12 Zion national park - Mout Carmol Highway - Bryce national park
Dag 13 Bryce Canyon - page (1 uur tijdverschil)
Dag 14 Page
Dag 15 Page -Grand Canyon
Dag 16 Grand Canyon
Dag 17 Grand Canyon - Monument Valley (1 uur tijdverschil)
Dag 18 Monument Valley - Moab
Dag 19 Moab
Dag 20 Moab - Vernal
Dag 21 Vernal - Grand teton national park
Dag 22 Grand teton national park
Dag 23 Grand teton national park - Yellowstone
Dag 24 Yellowstone
Dag 25 Yellowstone
Dag 26 Yellowstone - Yellowstone west
Dag 27 Yellowstone west - tremonton
Dag 28 Tremonton - afzetten camper voor 11u - SLC
Dag 29 terugvlucht
Dag 30 SLC- Amsterdam
MatthioP
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2023, 19:50

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door MatthioP »

Een klein foutje:
Het moet San Simeon campground naar Wawona zijn.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42140
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt je berichten kort na plaatsing nog aanpassen.

Wat die reistijd naar Yosemite betrof; ik bedoelde daar vanuit Sequoia.

De route ziet er zo goed uit maar zoals gezegd is de tijd voor de GC en Page ruim vergeleken met de tijd voor Moab. Aan de andere kant is het in de zomer te heet om veel te doen rond Moab. Kijk eens hoe je het wilt invullen allemaal.

Ik weet niet of San Simeon nog veel toevoegt. Je zou ook naar Big Sur kunnen gaan zodat je meer tijd hebt voor Monterey en de omgeving Big Sur.

Sequoia en Kings Canyon zijn ook zonder de 198 te doen natuurlijk. Dan rij je via de 180 het park in en uit.
Maar ik denk dat het te veel wordt om het mee te nemen want het is een park dat echt wel de nodige tijd verdient.

Ik zie bij MV staan dat je naar Gouldings kijkt. Probeer ook eens The View (zie ons 2019-verslag voor onze ervaring).

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door IngridZw »

Sequoia vonden we een prachtig uniek park dus Ik zou wel naar toe gaan. Via de 180 is dat mogelijk met de camper zodat je vandaaruit de route kunt nemen richting de General Sherman. Maar dan zou ik de extra dag in Grand Canyon schrappen zodat je die bij Seki kunt zetten. De Grand Canyon is natuurlijk ook indrukwekkend maar onze ervaring is dat je er wel veel sneller op uitgekeken bent. En dan bedoel ik met name de uitzichten.
In Sequoia is een wandeling naar de Topokah watervallen (parkeren bij Lodgepole Campground) ook heel leuk.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
MatthioP
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2023, 19:50

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door MatthioP »

We hebben nog zitten puzzelen over de route. We hebben besloten om Moab toch te houden zoals het is nu, onder andere wegens het warme weer.
We hebben 1 dag toegevoegd bij Sequoia. Hopelijk is dit deel (zie vet deel) nu haalbaar? Dag 4 en 6 zou een 6u rijden zijn of iets meer.

Dag 1 23/jul/24 Amsterdam - SF
Dag 2 24/jul/24 SF
Dag 3 25/jul/24 SF - Big Sur
Dag 4 26/jul/24 Big Sur - Slates Hot Springs - Sequoia National Park (Eindpunt)
Dag 5 27/jul/24 Sequoia National Park visit
Dag 6 28/jul/24 Sequoia National Park - Yosemite

Dag 7 29/jul/24 Yosemite national park
Dag 8 30/jul/24 Yosemite national park
Dag 9 31/jul/24 Yosemite national park - Mammoth lakes
Dag 10 1/aug/24 Mammoth lakes - Las Vegas
Dag 11 2/aug/24 Las Vegas - Zion National park (Springdale)( +1u bijtellen tijdverschil )
Dag 12 3/aug/24 Zion National park
Dag 13 4/aug/24 Zion national park - Mout Carmol Highway - Bryce national park
Dag 14 5/aug/24 Bryce Canyon - page ( -1 u aftrekken tijdverschil)
Dag 15 6/aug/24 Page
Dag 16 7/aug/24 Page -Grand Canyon
Dag 17 8/aug/24 Grand Canyon
Dag 18 9/aug/24 Grand Canyon - Monument Valley (+1u bijtellen tijdverschil)
Dag 19 10/aug/24 Monument Valley - Moab
Dag 20 11/aug/24 Moab
Dag 21 12/aug/24 Moab - Vernal
Dag 22 13/aug/24 Vernal - Grand teton national park
Dag 23 14/aug/24 Grand teton national park
Dag 24 15/aug/24 Grand teton national park - Yellowstone
Dag 25 16/aug/24 Yellowstone
Dag 26 17/aug/24 Yellowstone
Dag 27 18/aug/24 Yellowstone
Dag 28 19/aug/24 Yellowstone - Tremonton
Dag 29 20/aug/24 Tremonton - Camper inleveren in SLC
Dag 30 21/aug/24 Terugvlucht

Op dag 4 zouden we meteen Sequoia inrijden tot vb logdepole campground of op die dag vroeger stoppen in vb grant grove village of zelf Seqouia RV park?

Op dag 10 zou het dan de volgende route zijn, die gaat niet door death valley en duurt ongeveer 7u? https://www.google.com/maps/dir/Las+Veg ... &entry=ttu
MatthioP
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2023, 19:50

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door MatthioP »

Voor de campgrounds kijken we naar de volgende:
Zouden jullie variëren tussen de ene keer basic campgrounds en campgrounds die wat luxeuzer zijn, met full hook up en dump stations enz? Of hoe plannen jullie dit?

Big Sur Campground: Pfeiffer Big sur State Park
Sequoia National Park Sequoia RV park of dichter in in grant grove village?
Yosemite 1 van de 3 pines campgrounds
Mammoth lakes Coldwater campground of Silver lake campground?
Las Vegas Sam’s Town KAO campgrounds
Zion National park Watchman campground
Bryce national park Ruby’s Inn RV campground
page Wahweap campground
Grand Canyon Mather campground
Monument Valley Gouldings RV of The View
Moab Sun Outdoors campground of Portal RV campground ( de laatste heeft wat meer faciliteiten, als er vanwege de hitte
niet veel mogelijk is is deze misschien wel beter)
Vernal voorlopig nog geen idee
Grand teton national park Gros ventre campground of Colter Bay campground (deze laatste ligt een uur verder vanuit de richting dat we komen)
Yellowstone 1 aan elke zijde van het park, dus Madison campground en Slough Creek campground en dan 1 dag fisher bridge
campground vanwege de full hook up. Zou dit het ideal geval zijn, ervan uitgaande dat we dit kunnen boeken?
Tremonton nog geen idee, iets bij Bear lake misschien?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42140
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door Martin & Marianne »

Je weet dat je de meeste campings in Yellowstone nu al kunt boeken? En dat Fishing Bridge behoorlijk duur is? Ik weet niets van campers maar als die voorzieningen niet nodig zijn zou ik iets anders kiezen. Hoe ga je die 4 nachten verdelen?

Van Mammoth Lakes naar Las Vegas rij je inderdaad boven Death Valley langs. Ik weet niet hoe je bij 7 uur komt?
Is Silver Lake bij Mammoth Lakes? Ik dacht bij June Lake. Hoe dan ook, lijkt me prima. Convict Lake ben ik ook wel eens tegengekomen.
Lee Vining kan ook. Heb je nog plannen daar in de omgeving? Misschien heb je iets aan ons 2019-verslag voor Mammoth Lakes en Lee Vining.

Wat zijn de plannen bij Page en de Grand Cayon?

Marianne
thebruins
Amerikakenner
Berichten: 538
Lid geworden op: 07 jun 2005, 17:21
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door thebruins »

In Vernal is camperen in het Dinosaur NM een aanrader. De campground ligt er mooi bij aan de rivier waar je lekker in kunt afkoelen, in het Utah gedeelte kun je hoop dinosaur botten etc... zien en aan de Colorado kant van het NM heb je prachtige uitzichten. En als je tijd over hebt, kun je er ook nog wel een leuke hike doen.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1234
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door paulr »

Voor Yellowstone zou ik kiezen voor 1 of 2 Madison, 1 of 2 Canyon en wellicht Lake. Deze zou ik nu direct reserveren. 6 maanden voor aankomst kun je dan evt de andere campings (slough, pebble) reserveren, maar dan heb je nu in ieder geval wat en kan je 1 van de gereserveerde annuleren. Ik zou in Yellowstone niet voor full hookup kiezen, duur en nergens voor nodig. In Moab sowieso 1 nacht Devils Garden en de 2e nacht Sun Outdoor (centrum). Voor de rest is de verdeling tussen eenvoudig en iets meer faciliteiten prima zo te zien....
MatthioP
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2023, 19:50

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door MatthioP »

Bedankt voor de goede tips! We zullen direct kijken om te reserveren in Yellowstone. Momenteel nog geen planning hiervoor.
Martin & Marianne schreef:
22 aug 2023, 07:36
Je weet dat je de meeste campings in Yellowstone nu al kunt boeken? En dat Fishing Bridge behoorlijk duur is? Ik weet niets van campers maar als die voorzieningen niet nodig zijn zou ik iets anders kiezen. Hoe ga je die 4 nachten verdelen?

Van Mammoth Lakes naar Las Vegas rij je inderdaad boven Death Valley langs. Ik weet niet hoe je bij 7 uur komt?
Is Silver Lake bij Mammoth Lakes? Ik dacht bij June Lake. Hoe dan ook, lijkt me prima. Convict Lake ben ik ook wel eens tegengekomen.
Lee Vining kan ook. Heb je nog plannen daar in de omgeving? Misschien heb je iets aan ons 2019-verslag voor Mammoth Lakes en Lee Vining.

Wat zijn de plannen bij Page en de Grand Cayon?

Marianne
De 7 uur komt van de google reistijd met nog wat extra tijd erbij en eventuele stops onderweg.

We hebben niet direct grote plannen in de omgeving van Mammoth lakes, behalve gaan zwemmen. We zullen het verslag bekijken.

Bij Page zouden we Horseshoe band doen, Lower antelope canyon, de Glenn Canyon Dam met ook een tour binnenin (die zou ongeveer 1u duren als ik het goed heb). The Wave schijnt ook heel speciaal te zijn, maar moeilijk om een plaatsje te bemachtigen.
Bij de Grand Canyon zouden we desert view road met de uitzichtpunten doen, een helikoptervlucht en een wandeling, de South Kaibab Trail.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42140
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door Martin & Marianne »

Met jullie plannen bij de GC en Page is bij beide 2 nachten wel mooi, hoewel het wellicht ook met een nacht minder zou kunnen.
Ik neem aan dat je niet de hele SKT gaat doen? :wink: Vertrek heel vroeg, het is anders veel te warm. Wij deden het met zonsopkomst (tot aan Cedar Ridge), dat was erg mooi.
De Glen Canyon Dam met toer is erg interessant. Kost inderdaad ongeveer een uur denk ik.
Mocht je inloten voor de Wave, bedenk dan goed hoe je dat wilt doen; met een camper naar de trailhead kan een uitdaging zijn. Of onmogelijk. Het zal ook heel erg heet zijn.

Marianne
MatthioP
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2023, 19:50

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door MatthioP »

Nee, het zal niet heel de SKT zijn. Ik had gelezen dat je kan kiezen wanneer terugkeert. Hoelang denk je zo dat we nodig hebben tot aan vb Cedar Ridge en terug? Of misschien beter, hoe zou je het met 1 overnachting plannen?

In verband met rijden met de camper naar de trailhead, dat wisten we niet. Ik lees net een topic van 2022 over hoe slecht de weg is.
MatthioP
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2023, 19:50

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door MatthioP »

paulr schreef:
22 aug 2023, 19:36
Voor Yellowstone zou ik kiezen voor 1 of 2 Madison, 1 of 2 Canyon en wellicht Lake. Deze zou ik nu direct reserveren. 6 maanden voor aankomst kun je dan evt de andere campings (slough, pebble) reserveren, maar dan heb je nu in ieder geval wat en kan je 1 van de gereserveerde annuleren. Ik zou in Yellowstone niet voor full hookup kiezen, duur en nergens voor nodig. In Moab sowieso 1 nacht Devils Garden en de 2e nacht Sun Outdoor (centrum). Voor de rest is de verdeling tussen eenvoudig en iets meer faciliteiten prima zo te zien....
Gezien de route die we nemen zou het dan best eerste nacht Lewis Lake, dan 2 nachten canyon en dan 1 nacht madison.
Nadien kan dan 1 nacht van canyon vervangen worden door slough creek.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42140
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door Martin & Marianne »

Voor de South Kaibab Trail en andere wandelingen zou je eens naar mijn wandelsite kunnen kijken. En zie hier voor onze ervaring met de SKT.
De helikopterlucht zal iets meer tijd kosten want je moet naar Tusayan rijden en op tijd aanwezig zijn. Wij deden de SKT heel vroeg in de ochtend zodat het nog niet te warm was. De helikoptervlucht zou je dan kunnen doen als je van Page komt. Die vlucht maakt het wat lastig plannen, wat da betreft zijn 2 nachten wel zo handig. Dan kun je de ene ochtend de vlucht doen en de andere ochtend de wandeling. De eerste middag kun je dan met de bus de stops richting Hermts Rest doen. Het is dan wel redelijk ruim; je hebt de dag dat je naar Monument Valley gaat ook nog voor een groot deel tijd voor de GC.

Wat betreft Lewis Lake: ik ken de camping niet maar wij vonden het geen mooi meer. Je bent ook nog dicht bij Grand Teton. Ik zou iets verder doorrijden, bijvoorbeeld naar Grant. Daar zit je vlakbij West Thumb en dat is leuk om tegen de avond of in de ochtend te bekijken. Of rij tot aan Bridge Bay.

Marianne
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1234
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door paulr »

Lewis Lake en omgeving zou ik inderdaad niet doen. Veel bos, weinig uitzicht en de omgeving niet erg interessant. Ik zou dan 2 nachten Madison doen, daarvandaan zijn OF regio, maar ook Norris en Mammoth goed bereikbaar. 1 nacht Canyon vervangen door Slough of Pebbles tzt is een goed idee. Slough is niet geschikt voor grote(re) campers….
MatthioP
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2023, 19:50

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door MatthioP »

Oke dus eerder naar Pebbles dan.

De camping voor dag 28 en 29 is moeilijk te kiezen. We zouden Vanuit Madison campground vertrekken op dag 28, helemaal tot aan SLC rijden is net te ver om handig te zijn. Vandaar dachten we aan een campground die een eindje voor SLC ligt. De omgeving van Tremonton leek wel mooi. Voorlopig kijken we naar Aspen Grove RV park. De omgeving van Bear lake (bear lake state park) schijnt ook mooi te zijn, dat ligt dan wel wat uit de route.
Hebben jullie tips voor deze regio?
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1234
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis MatthioP: camperreis San Francisco - Salt Lake City zomer 2024.

Bericht door paulr »

Ja, ik zou voor pebbles gaan inderdaad. Afgelopen juni wilden wij dat ook doen, maar nog gesloten ivm de vele werkzaamheden daar. Wel langs gereden en ligt prima voor Lamar Valley. Komend jaar in de herkansing :)
Je kan natuurlijk op de laatste dag Yellowstone nog 2-3 uurtjes de goede richting op gaan ipv die laatste nacht Madison te doen. Of zowel op de heenweg als de terugweg via GT te rijden en vanaf GT naar SLC rijden…. Kun je ook mooi de 2 verschillende wegen door GT doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer