Reis Maurijn: Dallas & Houston - tips gevraagd!

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Maurijn
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 sep 2017, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reis Maurijn: Dallas & Houston - tips gevraagd!

Bericht door Maurijn »

Hoi allemaal,

Volgende maand ga ik samen met 4 vrienden (22 - 30 jaar) voor 9 dagen naar Dallas & Houston. Belangrijkste doel is het bezoeken van een aantal basketbalwedstrijden. Maar we willen natuurlijk ook zoveel mogelijk uit de reis halen. Ik heb al wat e.a. van het forum kunnen halen, maar misschien zijn er nog mensen die feedback of tips hebben op het beoogde programma. Of natuurlijk goede ideeën hebben qua activiteiten, restaurants of bars.

Op dit moment is het programma als volgt:

Vrijdag 24 februari
Vliegen van Amsterdam naar Dallas.

Zaterdag 25 februari
Fort Worth Stockyards bezoeken, eten bij Cooper's Old Time Pit BBQ, Stockyards Rodeo bezoeken & naar Billy Bob's in de avond.

Zondag 26 februari
In de ochtend naar het Sixth Floor Museum, daarna naar LA Lakers @ Dallas Mavericks in het American Airlines Arena. Avondeten in Pecan Lodge en daarna op stap.

Maandag 27 februari
In de ochtend naar het Dallas Cowboys Stadion en in de middag naar de mall NorthPark Center.

Dinsdag 28 februari
Rijden naar Houston. Nog geen specifieke stop op het oog onderweg. In de avond naar Denver Nuggets @ Houston Rockets.

Woensdag 1 maart
NASA Space center bezoeken en in de avond naar Memphis Grizzlies @ Houston Rockets.

Donderdag 2maart
Brazos Bend State Park bezoeken en in de middag naar The Gallaria Mall. Begin van de avond naar een college basketball wedstrijd in Houston.

Vrijdag 3 maart
Nog geen plannen.

Zaterdag 4 maart
Terugrijden naar Dallas om de auto in te leveren en einde middag te vliegen.

Zondag 5 maart
Aankomst Schiphol.

Alvast bedankt voor de feedback en hopelijk heeft een van jullie nog suggesties voor onze reis!

Groetjes Maurijn
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Reis Maurijn: Dallas & Houston - tips gevraagd!

Bericht door Tipsy_1 »

ik volg graag mee want wij gaan in april een week die kant op. Misschien haal je nog wat info uit de antwoorden die ik in mijn topic kreeg. viewtopic.php?f=36&t=78589

Wij plannen tussen Dallas en Houston een stop hier: https://www.txprisonmuseum.org/
Maurijn
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 sep 2017, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Maurijn: Dallas & Houston - tips gevraagd!

Bericht door Maurijn »

@Tipsy_1, yes ik zag jouw topic ook al voorbij komen. Leuk om mee te lezen!
jojo17
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:13

Re: Reis Maurijn: Dallas & Houston - tips gevraagd!

Bericht door jojo17 »

Veel plezier!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer