Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Owensound
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 aug 2019, 17:37
Aantal x V.S. bezocht: 6

Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Owensound »

Hoi Amerika-fans!

Ik wil graag dit jaar in september met mijn vriend naar het Westen van Amerika en ben bezig om een rondje te plannen.
We zijn nog niet gebonden aan exacte data en hoeveelheid dagen.(beste na 4 september ivm Memorial Day drukte) Rond de drie weken is de planning. Ik wil in ieder geval Yellowstone zien, daar ben ik nog niet geweest. Daar (en in sommige andere parken) willen we kamperen, vanwege het steeds kouder wordende weer wil ik zo snel mogelijk naar Yellowstone en daarna de rest van het rondje doen.
Ik ben eerder al eens in het zuidwesten geweest: Las Vegas- Death Valley - Zion - Bryce - Grand Canyon - Yosemite - Sequoia- Monterey - LA - San Francisco. Dat was prachtig! ik ben vooral gevallen voor Utah met haar rode gesteentes, canyons, badlands, hoodos etc en wil daar meer van zien.

Dit is een concept rondje, niet waar we overnachten maar van plekken die ik graag wil zien. De richting/start van het rondje ligt aan welke airport we beginnen.

Zion 2 nachten
Bryce 2 nachten
Coyote Buttes – Buckskin Gulch – White Pocked 1 nacht
Antelope Canyon 1 nacht
Keuze: Glen Canyon/ Leprechaun Canyon (wat is hier in de buurt) – Crack Canyon – Little Wild Horse Canyon. Ligt ook aan dirt road begaanbaarheid – 1 nacht
Monument valley – 1 nacht
Needles overlook
Moab en arches 2 nachten
Canyonlands NP 1 nacht
Flaming gorge – 1 nacht
Grand teton – 2 nachten
Yellowstone – 4 nachten
Grand teton – 1 nacht
= 19 nachten
Nog 3 nachten om terug naar airport te komen

Ik heb hierbij een aantal vragen:
1. Kijkend naar dit rondje, welk vliegveld raden jullie aan? Denver of Las Vegas? Ik dacht zelf het te laten afhangen van de beste prijs voor vlucht en autohuur. Als we voor Denver gaan wil ik graag Rocky Mountain NP en Boulder meepakken. (+2 nachten)
2. Ik zou graag onderweg 2-3 canyons bezoeken maar ik heb in reisverslagen gelezen dat sommigen via een dirt road te bereiken zijn. Dat vinden we een beetje spannend. Bestaan er canyons op de route waar je niet over een dirt road hoeft? Zo niet, welke canyons raden jullie die het best begaanbaar zijn? (minste hoogte diepte/kuilen en andere obstakels op de weg hebben)
3. Eigenlijk staat er teveel in dit lijstje. Ik denk dat sommige bezienswaardigheden misschien wel een beetje op elkaar lijken? Welke zouden jullie skippen?
4. Mijn vriend is fan van UFO's/aliens. Omgeving Roswell doen we niet aan, te ver uit de route. Zijn er in Utah ook plekken die hiermee te maken hebben? Zijn andere interesse gaat uit naar dinosaurussen. Ik heb gelezen over Dinosaur land Vernal – Dinosaur national monument of Potash road vlakbij Moab. Ik vind het nog lastig te zien wat het verschil is tussen deze plekken, wat daar is te zien. Een plek waar voetafdrukken zijn zou hij helemaal gaaf vinden. Iemand nog een tip op onze route?

Verder wou ik nog kwijt dat ik al vanaf mijn zestiende (nu net dertig!) al regelmatig rondsnuffel op dit forum en met plezier reisverslagen lees maar dit is mijn eerste 'echte post' en dat vind ik erg leuk! En Marianne mocht je dit lezen... jullie reisverslagen, wauw! :thumbup:

Groeten,
Denise
thebruins
Amerikakenner
Berichten: 524
Lid geworden op: 07 jun 2005, 17:21
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door thebruins »

Ik zou voor Little Wild Horse Canyon gaan. Leprechaun Canyon is ook leuk, maar LWH is veel langer en als je de loop loopt, is het gewoon een hele middag genieten van de omgeving. Plus dat je Goblin Valley SP zou kunnen meepikken.
Verder ben ik wel benieuwd wat je plannen zijn bij bijvoorbeeld Flaming Gorge.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door paulr »

Hoi,
plak eens wat routes onder elkaar en bekijk de ''rondjes'' dan op Google Maps...
Ik denk dat voor ''slechts 19 dagen'' het een hele uitdaging zal worden om zowel Moab, Yellowstone als ook Zion/Bryce in te passen eerlijk gezegd.
Als je dan óók nog vanaf Denver wilt vertrekken met RMNP wordt het een haastklus denk ik...
Ik zou heen vliegen naar Salt Lake City en zo snel mogelijk naar het noorden ivm het weer. Dus eerste week Yellowstone en GT. Dan via Flaming Gorge naar Moab. Vervolgens kun je via Monument Valley naar Coyotes Buttes, Zion, Bryce en Capitol Reef en terug vliegen van SLC.
Je kan ook eerst CR, Bryce en dan Zion doen en terugvliegen vanaf LAS.
Heen SLC en terug LAS hoeft niet duurder te zijn dan een retourtje. Soms heb je drop off kosten auto, maar niet altijd. Ook kunnen de kosten voor de auto per luchthaven flink verschillen (immers op basisi van vraag en aanbod). Wel de moeite waard om te checken. Voordeel kan ook zijn dat zowel SLC en LAS directe vluchten hebben en Denver niet.
Succes en vooral plezier met de puzzel !
Owensound
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 aug 2019, 17:37
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Owensound »

thebruins schreef:
13 jan 2023, 09:32
Ik zou voor Little Wild Horse Canyon gaan. Leprechaun Canyon is ook leuk, maar LWH is veel langer en als je de loop loopt, is het gewoon een hele middag genieten van de omgeving. Plus dat je Goblin Valley SP zou kunnen meepikken.
Verder ben ik wel benieuwd wat je plannen zijn bij bijvoorbeeld Flaming Gorge.
Bedankt voor je reactie! Is Little Wild Horse Canyon ook een beetje via een 'normale' weg te bereiken?
Op dit moment heb ik nog geen plannen in Flaming Gorge, de wandelingen die ik zou willen doen moet ik van alle locaties nog uitzoeken. In ieder geval zou ik foto's van de Green river tussen de bergen maken. Het leek mij ook een goede stop qua ligging tussen Yellowstone en de locaties in Utah zowel omgeving Denver. (maar ik denk eerder dat we Denver en omgeving skippen. Utah en Yellowstone hebben voorrang!)
Owensound
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 aug 2019, 17:37
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Owensound »

paulr schreef:
13 jan 2023, 11:53
Hoi,
plak eens wat routes onder elkaar en bekijk de ''rondjes'' dan op Google Maps...
Ik denk dat voor ''slechts 19 dagen'' het een hele uitdaging zal worden om zowel Moab, Yellowstone als ook Zion/Bryce in te passen eerlijk gezegd.
Als je dan óók nog vanaf Denver wilt vertrekken met RMNP wordt het een haastklus denk ik...
Ik zou heen vliegen naar Salt Lake City en zo snel mogelijk naar het noorden ivm het weer. Dus eerste week Yellowstone en GT. Dan via Flaming Gorge naar Moab. Vervolgens kun je via Monument Valley naar Coyotes Buttes, Zion, Bryce en Capitol Reef en terug vliegen van SLC.
Je kan ook eerst CR, Bryce en dan Zion doen en terugvliegen vanaf LAS.
Heen SLC en terug LAS hoeft niet duurder te zijn dan een retourtje. Soms heb je drop off kosten auto, maar niet altijd. Ook kunnen de kosten voor de auto per luchthaven flink verschillen (immers op basisi van vraag en aanbod). Wel de moeite waard om te checken. Voordeel kan ook zijn dat zowel SLC en LAS directe vluchten hebben en Denver niet.
Succes en vooral plezier met de puzzel !
Hoi Paul, bedankt voor je reactie. Die rondjes zijn inderdaad mijn volgende stap. leuk klusje voor het weekend :) Ik ga ook alle vlucht opties i.c.m autohuur checken.
" Ik zou heen vliegen naar Salt Lake City en zo snel mogelijk naar het noorden ivm het weer. Dus eerste week Yellowstone en GT. Dan via Flaming Gorge naar Moab. Vervolgens kun je via Monument Valley naar Coyotes Buttes, Zion, Bryce en Capitol Reef en terug vliegen van SLC."
Hier heb ik zeker wat aan!
thebruins
Amerikakenner
Berichten: 524
Lid geworden op: 07 jun 2005, 17:21
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door thebruins »

Little Wild Horse Canyon ook een beetje via een 'normale' weg te bereiken?
Ja, de weg erheen is geasfalteerd, zie ook Google Maps ;)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41976
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Martin & Marianne »

Little Wild Horse Canyon is inderdaad goed te bereiken en leuk om te doen. Zie ons 2019-verslag daarvoor, en ook voor wat andere parken uit jullie routevoorstel. Wij waren er toen ook in september. Het is niet gek om zo snel mogelijk naar Yellowstone te gaan.

In 3 weken zou je zoiets kunnen doen:
dag 1 naar Salt Lake City
dag 2 Salt Lake City - Jackson
dag 3 Jackson - Yellowstone
dag 4 Yellowstone
dag 5 Yellowstone
dag 6 Yellowstone
dag 7 Yellowstone - Grand Teton
dag 8 Grand Teton - Flaming Gorge
dag 9 Flaming Gorge - Moab
dag 10 Moab
dag 11 Moab
dag 12 Moab - Monument Valley
dag 13 Monument Valley - Capitol Reef
dag 14 Capitol Reef
dag 15 Capitol Reef - Bryce
dag 16 Bryce - Page
dag 17 Page
dag 18 Page - Zion
dag 19 Zion
dag 20 Zion - Las Vegas
dag 21 Las Vegas

Ik denk wel dat een rondje Las Vegas goedkoper is; je zou dan ergens een dag minder moeten doen. Je hebt dan een extra rijdag, van LV naar SLC.

Marianne
Owensound
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 aug 2019, 17:37
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Owensound »

Hartelijk dank voor jullie reacties, ik heb er veel aan! Inmiddels hebben we de vliegtickets en autohuur geboekt. Helaas konden we pas op zijn vroegst vanaf 11 september vanwege het werk van mijn vriend. Het is toch een rondje Las Vegas geworden omdat dit heel veel scheelde vooral in autohuurkosten maar ook de vlucht. We gaan nu van 12 sep- 05 oktober.
Ik heb een vervolg vraagje over Yellowstone maar omdat het een ander onderwerp is moet ik dan een nieuw topic aanmaken? Ik stel hem hieronder en hoor graag of ik iets moet veranderen.

Het liefst zouden we -om de kosten te drukken EN de ervaring- een aantal nachten in Yellowstone kamperen. We zijn geen ervaren kampeerders en ik denk dat het erg koud gaat worden, zag al dat het vaak vriest in de nacht in september. Hopelijk helpt een dikke slaapzak en deken.

Ik zat te kijken naar de kampeerplekken en zag dat via Yellowstone NP lodges alleen Madison beschikbaar is. Canyon was te reserveren maar is al vol. Via recreation.gov is alleen Lewis Lake een optie, kan vanaf maart gereserveerd worden. Indian creek is na 10/9 gesloten voor het seizoen. Voor de andere campings is het nog niet duidelijk of en wanneer ze open gaan vanwege de flood van juni 2022.

Het liefste zou ik 2 nachten aan de westkant kamperen (bijvoorbeeld Madison of omgeving Old Faithful) en dan 2 nachten aan de oostkant (Canyon of Tower Falls) data is +-1 dag: 15-19 september

Ik zit er nu aan te denken om alvast te reserveren wat beschikbaar is. Dus twee nachten Madison en dan 2 nachten niet kamperen maar Old Faithfull in. Dan hebben we in ieder geval iets en kan ik blijven checken voor andere campgrounds. (en misschien is 2 nachten tov 4 nachten kamperen wel fijner in de kou en onze onervarenheid)
een aantal vragen: 1. Wat zouden jullie doen? 2. Wat is de ervaring voor het vrijkomen van campground Canyon die al vol is geboekt? In welke periode zou je dan steeds de site checken? (andere campings via Yellowstoen NP lodges zijn closed for the season) 3. Enige ervaring met hoe lang het duurt van het vrijmaken van campings als er een flood is geweest? dat ligt natuurlijk aan de omstandigheden maar is het aannemelijk dat campings 1,3 jaar gesloten blijven?

Alvast dank!
tanteto
Amerikafan
Berichten: 242
Lid geworden op: 07 aug 2019, 20:51
Locatie: Bull City

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door tanteto »

Memorial Day is altijd eind mei. Labor Day dit jaar is 4 september, ik denk dat je dat bedoelt?
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41976
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben in 2017 twee nachten op Canyon gestaan en twee nachten Old Faithful Inn. Die combinatie is ons goed bevallen. Het kan daar in september inderdaad al flink koud zijn maar met een goede slaapzak hoeft dat geen probleem te zijn. Alleen het opstaan is dan wel een dingetje... :wink:
Veel campings zijn inderdaad al gesloten in september. Ik zou nu alvast iets boeken. De campings via de NP lodges zijn tot 30 dagen voor aankomst gratis te annuleren dus wellicht is dat dan ook de periode waarin er iets vrij komt.

Je kunt al je vragen over je reis in dit topic houden. Dat is voor jullie gemakkelijk maar ook handig voor de forumleden om de context te kennen.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 20 jan 2023, 07:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Owensound
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 aug 2019, 17:37
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Owensound »

Dankjewel Marianne!

Voordat ik nu iets vastleg... Ik heb nog 1 nachtje over :)
Waar zou jij in bovenstaand schema nog 1 nachtje aanplakken?

Ik zat te denken aan Grand Teton want nu heb ik 2x een halve dag volgens bovenstaand schema. Op dag 3 ben je denk ik kapot van de rit vanuit SLC dus die tel ik niet mee. Dan blijft een halve dag op 8+9 over. Maar ik zie ook dat Grand Teton niet heel groot is en de prijzen liggen hoog. Misschien is er een andere plek in Utah waar ik nu iets te kort zit?

Aan de andere kant ben ik nu in Yellowstone, Moab, Page/Zion in het weekend. Als ik op dag 4 nog een nachtje extra Grand Teton zou doen dan ben ik in al die parken 1 dag minder in het weekend. Al weet ik niet of dat vanaf half september zo'n ramp is.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41976
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Martin & Marianne »

Je gaat nu uit van 1 dag om van Las Vegas naar Salt Lake City te rijden? Daar zou je nog een extra stop kunnen maken, bijvoorbeeld in St George. Je kunt dan een bezoek brengen aan Snow Canyon en het Kolob deel van Zion. Of doe een extra dag op het laatst. Meer tijd voor Zion kan of doe een overnachting bij Valley of Fire. Gaan jullie in de andere parken ook kamperen?

Marianne
Owensound
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 aug 2019, 17:37
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Owensound »

Hi,
Ja we gaan in 1 dag van Vegas naar SLC rijden. Hebben ons al voorgenomen die eerste twee dagen even door te komen maar daarna te kunnen genieten en minder in de auto te zitten bij Grand Teton en Yellowstone! Ik twijfelde over de tijd in Grand Teton maar als dat voldoende tijd is dan heeft het denk ik toch mijn voorkeur om de extra dag ergens na Yellowstone te doen. Ik ga er nog even over nadenken want Snow canyon ziet er ook mooi uit.

Het plan is om tussen de 33-40% van de nachten kamperen. Ik moet nog uitzoeken waar allemaal maar ik heb in ieder geval opgezocht in welke parken de temperatuur 's nachts op onze data's het beste te doen zijn. Dat zijn vgm Moab, Monument Valley, Capitol Reef, Page en Zion. (de een warmer dan de ander). Een andere reden om in het park te kamperen is wanneer de rijtijd naar de walks /visitor centers vanuit nabijgelegen plaatsjes langer is. Naast Zion in Springdale slapen beviel mij bijvoorbeeld prima met de bus. En een laatste is natuurlijk als de camping gewoon een dikke aanrader is. Ik probeer dat een beetje uit alle bestaande topics te halen.
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6123
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Old Faithful »

De door Marianne geopperde opties zijn zeker het overwegen waard.
Als je een extra dag in Grand Teton N.P. wilt zonder dure overnachting, zou je die dag in Grand Teton N.P. kunnen blijven en aan het einde van de dag al een eind richting Flaming Gorge N.R.A. kunnen rijden voor de overnachting. Pinedale is dan een mogelijkheid.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Owensound
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 aug 2019, 17:37
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Owensound »

Thanks Old Faithful.

Ik heb het eerste deel van ons reisschema aangepast omdat we pas om 20:15 in Las Vegas landen en de volgende dag het natuurschoon willen bewonderen leek het mij handiger om de eerste nacht door te rijden en in Valley Of Fire te doen:

12 sep Dag 1 Vliegdag naar Las Vegas (avond aankomst) – North Shore Inn Valley of Fire
13 sep dag 2 VoF- St George ( Snow Canyon en Kolob deel Zion)
OF
13 sep dag 2 VoF - Salt Lake City
.. sep dag 3 Salt Lake City – Grand Teton NP
16 sep dag 4 Jackson – Yellowstone old faithful inn
17 sep dag 5 Yellowstone old faithful inn
18 sep dag 6 Yellowstone madison campground (voorkeur tower fall of canyon als deze vrijkomen)
19 sep dag 7 Yellowstone Madison campground (voorkeur tower fall of canyon als deze vrijkomen)
20 sep dag 8 Yellowstone - Grand Teton (optie om in Pinedale te slapen en vanuit daar Grand Teton en Flaming Gorge te bezoeken)
21 sep dag 9 Grand Teton - Flaming Gorge

Ik twijfel nog over het stukje voor Yellowstone. Als we in Valley Of Fire slapen, is het dan wel zo handig om 1 uur verderop bij st George te slapen om Snow Canyon en Kolob deel Zion te bezoeken? Valley of Fire, Kolob deel Zion en Snow Canyon op 1 dag is wel weer teveel denk ik? (al kom ik op de terugweg ook nog in die richting)

Als het op 1 dag past zou ik toch dat extra dagje omgeving Grand Teton kunnen doen. Ik dacht aan bijvoorbeeld Sleepy J Cabins of Afton 1 nacht, en de volgende nacht wel in Jackson zelf. Wat is logica? 16-20 september Yellowstone staan vast en wil ik ook niet vervroegen ivm weekend.
Dan is na Yellowstone Pinedale een goede optie, halve dag grand Teton en 2x een halve dag Flaming Gorge.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41976
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Martin & Marianne »

Als je om 20.15 uur aankomt in Las Vegas is het voor je gevoel al 4 uur 's nachts. Heb je dan nog zin om in het donker naar Valley of Fire te rijden?
De overnachting in St George lijkt dan inderdaad niet zo handig; je zou natuurlijk wat verder kunnen rijden.

Voor Yellowstone maakt het denk ik niet veel uit of je er in het weekend bent of niet; belangrijker is de beschikbaarheid van de accommodaties.
In Grand Teton overnachten is ook een mogelijkheid; bijvoorbeeld in Colter Bay.

Marianne
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door paulr »

20.15 aankomen is zoals Marianne schrijft al flink in de nacht, maar je hebt dan ook een vlucht meteen tussenlanding. Dat betekent dat je er al een forse reisdag op hebt zitten. Wij hebben dit een paar keer naar Denver gedaan en dan vervolgens nog doorrijden naar de skigebieden (ook ca 2 uur rijden) en dat deden we alleen “uit nood” omdat we maar een dag of 11 daar waren. Ik zou toch eerder wat dichter bij de luchthaven overnachten en dan de volgende dag vroeg gaan rijden (je bent toch vroeg wakker, jetlag). Ook dan kun je om een uurtje of 9-10 in VoF zijn…
Owensound
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 aug 2019, 17:37
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Owensound »

Dank beiden!
Na wat afwegingen heb ik het toch weer omgegooid. Eerste nacht Excalibur, lekker dichtbij de luchthaven en ook nog op de strip.
De volgende dag naar st George en onderweg langs Valley of Fire.

Eerste week is nu geboekt, van de week verder met het gedeelte na Yellowstone.
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door Tipsy_1 »

laat aankomende in Vegas en de volgende ochtend meteen door naar Valley of Fire hebben wij ook al een paar keer gedaan. Je hebt al Excalibur geboekt maar als je misschien een niet-casino hotel zoekt (vlotter inchecken!) kan ik ook wel de Best Western in North Las Vegas aanraden. Die ligt langs de interstate en nog steeds erg dicht bij de airport. Zo ben je de volgende morgen super vlot en vroeg al op weg richting de rode rotsen :-)
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Owensound: +- 23 dagen Utah en Yellowstone

Bericht door paulr »

Of Mardi Grass in Vegas, niet op de Strip, maar Excalibur is ook nog een eind(je) lopen over een minder interessant deel naar bijv Paris of Bellagio. Net zulke eenvoudige kamers als Excalibur, maar schoon, en….kost bijna niks ! En inderdaad direct je sleutel krijgen, parkeren voor je kamer en de volgende dag zo op weg….
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer