Reis marie_v_l: rondreis zomer '23.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4979
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Reis marie_v_l: rondreis zomer '23.

Bericht door hemmie »

Volgens mij doen veel mensen voor een 2e reis een rondje waarbij je o.a. de Black Hills in South-Dakota en Yellowstone meepakt. Met 4 weken kun je ook nog een stuk van Colorado meepakken, of misschien Glacier NP. Als je zoekt op dit forum zul je veel van dat soort routes kunnen vinden voor inspiratie.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis marie_v_l: rondreis zomer '23.

Bericht door josea »

Of als je graag wat kust erbij wilt hebben: een rondreis door Noord-Californië, Oregon en Washington.
Rondje vanaf Seattle of one-way San Francisco naar Seattle of andersom.
Minder rode rotsen, wel veel mooie watervallen, grote bomen, bergen en regenwoud.
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis marie_v_l: rondreis zomer '23.

Bericht door IngridZw »

Na onze 1ste reis naar Amerika was onze volgende reis een rondje Denver met globaal RMNP, South Dakota, Yellowstone, Grand Teton, Moab, een stukje Colorado en alle bezienswaardigheden ertussen. Ik was ook wel een beetje bevreesd of deze 2de reis net zo mooi zou zijn als de 1ste of het zelfs zou kunnen evenaren. Achteraf gezien had ik mij daar geen zorgen over hoeven te maken want het was in één woord fantastisch en heel gevarieerd in natuur. Bergen, watervallen, meren. rode rotsen, geisers, schitterende routes etc. Plus de leuke westernstadjes op de route waar de mannen nog cowboyhoeden dragen :D
Mocht een 2de reis in de planning zijn dan zou ik je in ieder geval zo'n soortgelijke reis aanbevelen.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer