Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Roning
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Roning »

Ik heb gekeken waar we graag heen zouden willen en vervolgens gekeken of de afstanden haalbaar zijn. Qua tijd steeds 1 tot 2 uur erbij opgeteld. Meestal is het goed haalbaar. Alleen SF/Yosemite naar Las Vegas en Las Vegas naar Palm/Springs/LA is lang. Dus tips nog steeds welkom.

Nee ik zou GC ook niet langer willen doen maar omdat jij de tip gaf dat het zo mooi overnachten is in GC is misschien langere tijd daar handig?

Ik baal inmiddels van die vlucht naar San Francisco maar daar valt nu weinig meer aan te veranderen.
Dus feit is dat we op San Francisco aanvliegen en vanaf LAX vertrekken. Las Vegas moet in de route zitten. Dus alleen van SF naar LA vind ik geen optie.
Van San Francisco naar Las Vegas is natuurlijk veel te ver rijden en we willen graag Sequoia's zien. Aangezien Yosemite groter is en je daar nog helemaal naar de vallei moet rijden las ik dat Sequoia een beter toegankelijke optie is. Verder las ik veel dat het Yosemite 1 - 8 graden is rond die tijd. Dan gaan wij daar geen hele dag rondlopen. Maar zo te lezen is Sequoia dan ook niet echt een optie begrijp ik nu. Dus ik weet het even niet meer. :(
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42006
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Martin & Marianne »

Als je Sequoia opneemt in je route zet dan in GoogleMaps General Sherman Tree in de route, dan weet je zeker dat je door het park geleid wordt. En de afstanden per dag zijn heel erg afhankelijk van waar je overnacht, dus kijk daar ook eens naar.. Wil je in Three Rivers overnachten? Of in Grant Grove Village?

De sequoia's in Yosemite kun je bij de Mariposa Grove bekijken, je zult zien dat het qua afstand niet uitmaakt of je de route SF-LV via Wawona of via de General Sherman Tree laat lopen. Je hoeft voor de sequoia's neit helemaal naar de vallei te rijden. Ken je de kaart van het park op https://www.nps.gov/yose/planyourvisit/maps.htm?

Ik had het al gevraagd: waarop baseer je die temperatuur in Yosemite? Kijk eens op de NPS-site voor informatie over een bezoek in de lente (bijvoorbeeld hier: https://www.nps.gov/yose/planyourvisit/spring.htm).

Kijk voor zowel Yosemite als Sequoia in mei eens in ons 2013-verslag. Wij waren er wel wat later, maar je krijgt dan toch een idee van de omstandigheden en mogelijkheden daar.

Marianne
Roning
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Roning »

Ik las het ergens in een reisverslag van iemand dat het zo koud en guur was in april en toen heb ik op diverse weersites gekeken naar de gemiddelde temperatuur half/eind april.

Ik dacht te overnachten in Three rivers maar ben nu nergens meer zeker van :wink: .
Mariposa grove hadden we in eerste instantie in het programma staan maar toen dacht ik dat we als we toch Yosemite over ging slaan we beter naar Sequoia konden. Bedankt voor de kaart! ik ga daar eens naar kijken.

Mag ik jullie vragen hoe jij het stukje zou inrichten tussen de aankomst zaterdag 22 april in San Francisco en Las Vegas op woensdag 26 april? (aankomst eind van de dag in Las Vegas is prima).

Misschien moeten we wel vanaf San Francisco naar Los Angeles eerst. Dan vanaf LA naar Las Vegas. Zou dat wat zijn? Missen we alleen de Sequoia's voor kind nummer 2 :wink: Ik word langzaamaan een beetje gek van die route. Ik dacht dat het een makkie zou worden. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Mrvanilla »

Ik zou me over dat weer niet al te druk maken. In die periode kan het alle kanten op. Ik was dit jaar begin april in Yosemite. Een week voor onze aankomst sneeuwde het. Toen wij er waren was het in de ochtend rond het vriespunt, maar tegen de middag scheen de zon en was het een graad of 12. Ideaal wandelweer. We konden door de warme zon zelfs in een t-shirt wandelen.

Twee weken later viel er weer een pak sneeuw.

Een dagje rondlopen daar met 8 graden is nog steeds geen straf. En als je wat fikse wandelingen onderneemt krijg je het vanzelf warm. Dat geldt ook voor Sequoia overigens. Als je iets annuleerbaars boekt kun je altijd nog kijken (mocht het bijvoorbeeld enorm sneeuwen).

Ik zou Yosemite in ieder geval niet overslaan. Een van de mooiste gebieden van Amerika en je bent in de buurt...
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42006
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Martin & Marianne »

Je moet zelf de keuze maken. Yosemite lijkt me mooi in die periode. Je kunt alleen naar de Mariposa Grove gaan, maar ik zou ook de vallei bezoeken als je daar toch in de buurt bent. Sequoia is echter rustiger. En heeft grotere en meer sequoia's. Maar is vrijwel zeker kouder. Je kunt het van de accommodatie af laten hangen of van de mogelijke indeling/reistijden per dag.
Hieronder wat mogelijke indelingen:
image.png
image.png (28.21 KiB) 1382 keer bekeken

Als je in Three Rivers overnacht kun je op weg van SF naar Three Rivers al door het park rijden. Dat kost je 5.40 uur. Of je neemt een rechtstreekse route (dan heb ik in mijn reistijd meegenomen) en je bezoekt Sequoia vanuit Three Rivers.
Mooier lijkt mij om een overnachting in Kings Canyon te doen en dan in Three Rivers.
Roning schreef:
23 sep 2022, 13:53
Misschien moeten we wel vanaf San Francisco naar Los Angeles eerst. Dan vanaf LA naar Las Vegas. Zou dat wat zijn? Missen we alleen de Sequoia's voor kind nummer 2 :wink: Ik word langzaamaan een beetje gek van die route. Ik dacht dat het een makkie zou worden. :mrgreen:
Maar ik dacht dat je de vluchten niet meer aan kon passen? En dat je dus in LA eindigt?
En niet gek worden! Het wordt hoe dan ook een prachtige reis.

Marianne
Roning
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Roning »

Even overleg gehad hier en iedereen wil dan toch wel heel graag naar Yosemite. Al kunnen we alleen de Valley zien, daar wordt iedereen al gelukkig van. Beter iets dan niets :wink: . Bedankt voor je voorbeeld route Marianne!

Ik had ineens een ingeving qua route, het is out of the box maar het spreekt me wel aan. Mijn idee was om vanuit Yosemite eerst naar LA te rijden. Dat is immers dichterbij dan Las Vegas en dan hebben we Universal vast gedaan. We splitsen dan mooi de lange reis van Yosemite naar Las Vegas op. Uiteraard moeten we dan wel nog terug naar LA.

Om te kijken of kijken of het echt wat zou zijn heb ik toegevoegd aan mijn excel zodat ik afstanden en tijd kon vergelijken.
Schermafbeelding 2022-09-23 om 17.35.32.png

Ik vind het een serieus leuke optie! Helaas komen we dan precies in het weekend bij Vegas uit en ik heb vast gekeken wat het prijsverschil is en dan gaan we meer dan 1000 euro meer betalen voor ons hotel :cry:
Ik denk dus dat we toch bij de 1e route blijven, tenzij er iemand nog een briljante ingeving heeft? Misschien eerst rechtsom vanuit LA?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42006
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Martin & Marianne »

Met je nieuwe route zijn de afstanden wel beter verdeeld, maar je maakt wel meer kilometers. De keuze van begin- en eindpunt met jullie wensen maakt dat je twee keer een flinke afstand moet overbruggen; van Yosemite naar Las Vegas en van de Grand Canon naar LA. Daar is weinig aan te doen.
Het voordeel van de eerste optie is dat je waarschijnlijk een goedkope overnachting hebt tussen Yosemite en Las Vegas.

De enige manier om die lange afstanden te vermijden is om iets te laten vallen; in dit geval zou je dan alles ten oosten van Las Vegas kunnen laten vallen. Bijvoorbeeld zo:
22-apr naar SF
23-apr SF
24-apr SF - Yosemite
25-apr Yosemite
26-apr Yosemite - South Lake Tahoe
27-apr South Lake Tahoe
28-apr South Lake Tahoe - Lee Vining (naar Bodie)
29-apr Lee Vining - Lone Pine/Stovepipe Wells
30-apr Lone Pine - Las Vegas (via Death Valley)
1-mei Las Vegas
2-mei Las Vegas - Palm Springs (via Joshua Tree)
3-mei Palm Springs
4-mei Palm Springs - Los Angeles
5-mei Los Angeles
6-mei Los Angeles

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door IngridZw »

n de 1ste route heb je 2 lange ritten maar in totaal wel minder kilometers. De 1ste lange rit moet je dan maar voor lief nemen maar de 2de rit naar Palm Springs zou je met 100 km. kunnen inkorten door te overnachten in Williams. Is wel een leuk stadje.

Bij de 2de route kan je vanuit LA eerst naar Palm Springs rijden. Dat is een korte route zodat je dan aan 1 overnachting in PM ook genoeg hebt. Daarna het rondje en vanuit LV weer naar LA. Dan heb je volgens mij LV niet in het weekend maar dat zou je moeten bekijken.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Roning
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Roning »

Ja bij optie 1 zijn het inderdaad 2 lange reisdagen maar gelukkig vinden wij en de kids dat niet erg. Eerlijk gezegd zien we liever alles een beetje dan dat we maar een klein stukje zien maar dat is onze bewuste afweging. Veel mensen zullen ons misschien voor gek verklaren. Maar de kinderen zijn hier nog nooit geweest en we willen ze graag laten proeven aan het zuid-westen. Als ze dan iets zien wat ze graag langer hadden we ervaren gaan ze zelf nog maar een keer terug als ze groter zijn zeker :wink: . En wij gaan zeker nog eens terug!

Ik heb inderdaad nu de overnachting op Williams gezet. Na een dag lopen is het niet erg om nog even een uurtje in de auto te moeten en het scheelt de volgende dag weer :thumbup:

Ja zoals jij het zegt heb ik hem nu ook nog uitgewerkt maar ik durf het eigenlijk niet te gokken om vanuit Las Vegas direct door te rijden naar LAX. Stel dat er iets gebeurd en we het vliegtuig missen. We moeten tussen 13 en 14 op het vliegveld zijn en het is 5 uur rijden.
Dus moeten we eigenlijk nog een laatste dag LA boeken en die tijd hebben we eigenlijk niet. Bovendien zijn het inderdaad toch flink wat kilometers.
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door IngridZw »

Nee ik zou ook zeker niet zoveel kilometers rijden als je diezelfde dag moet vliegen. Ik bedoelde als je voor Palm Springs 1 nacht minder doet vanwege de korte rit vanuit LA scheelt dat een overnachting en ben je de laatste dag in LA. Maar ik begrijp dat de 2 nachten in PM echt een must zijn.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door PSVwally »

De laatste route vind i goed te doen. Wrs wel flink, zeker voor die van 4, maar qua afstanden do-able.
Overig LA: lees je goed in en vraag jezelf dan af wat je echt wil zien. Tel reistijd door files altijd x 2 of x 3. Ik moet zeggen…LA is niet onze stad….
Niet je stad,dat kan, maar reistijd keer 2 of 3 heb ik zelden meegemaakt. Probeer wel idd zoveel mogelijk 'daluren' te rijden. Dus na 10u en voor 16u en op vrijdag vanaf 14u. Maar de files zijn niet heviger dan hier. Rij elke dag maar eens tussen Tilburg en Eindhoven.....

Sequioa€Kings canyon is zeker ook een leuk park voor kinderen. Als de weg naar Kings Canyon open is dan.
Vergis je niet in de tijd van de Grand Canyon naar Palm Springs. Dat is weer een flinke rit.
Je geeft aan loever deeltjes te zien, wat ik ergens begrijp. Had ik vroeger ook. Alleen moet je je in mijn ogen afvragen of je de kids er zoveel plezier mee doet zoveel in de auto te zitten.

Ik zou misschien zelf wat langer in Vegas blijven en dan misschien niet (alles) op de strip en vanuit daar een dagtocht grand canyon, Zion en Valley of Fire doen. Dan zie je nog maar kleine beetjes, maar kan je het wat spreiden.
Roning
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Roning »

IngridZw schreef:
24 sep 2022, 20:27
Nee ik zou ook zeker niet zoveel kilometers rijden als je diezelfde dag moet vliegen. Ik bedoelde als je voor Palm Springs 1 nacht minder doet vanwege de korte rit vanuit LA scheelt dat een overnachting en ben je de laatste dag in LA. Maar ik begrijp dat de 2 nachten in PM echt een must zijn.
Nee zo heb ik hem inderdaad ook uitgewerkt, 1 dag minder PS. Maar het is toch wel wat kilometers en uren rijden verder op 1 of andere manier.
Dus ik twijfel. Ik denk dat we dan toch maar 1 dag doorbikkelen en 1 klap van Yosemite naar Las Vegas rijden.
Schermafbeelding 2022-09-25 om 10.11.42.png
Schermafbeelding 2022-09-25 om 10.11.42.png (63.71 KiB) 1194 keer bekeken
Roning
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Roning »

PSVwally schreef:
25 sep 2022, 03:09
Ik zou misschien zelf wat langer in Vegas blijven en dan misschien niet (alles) op de strip en vanuit daar een dagtocht grand canyon, Zion en Valley of Fire doen. Dan zie je nog maar kleine beetjes, maar kan je het wat spreiden.
Bedankt voor je tips. Jij zou dus kiezen voor de 2e optie? Maar dan de variatie daarop die ik in het bericht hierboven heb gezet denk ik? Dan zijn we niet in het weekend in Las Vegas.

We zullen sowieso naar en terug van Las Vegas moeten dus zijn hoe dan ook lange dagen. Ik zie nog niet zo goed hoe dat anders kan. Maar ik twijfel of je dan toch niet beter 2 hele langen reisdagen hebt dan 3 dagen van 5/6 uur, die dagen ben je eigenlijk ook kwijt.

Die dagtochten ga ik me nog even in verdiepen, dank je!
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door IngridZw »

Roning schreef:
25 sep 2022, 10:20
Maar ik twijfel of je dan toch niet beter 2 hele langen reisdagen hebt dan 3 dagen van 5/6 uur, die dagen ben je eigenlijk ook kwijt.
Ligt eraan. Als je op zo'n lange reisdag door een betrekkelijk saai gebied rijdt dan kun je soms beter gewoon maar doorrijden naar de volgende bestemming. In plaats van ergens onderweg te overnachten op een plek die weinig of niets toevoegt. Vooral als je krap in de dagen zit. Kan je die dag beter ergens anders besteden. Dat hebben wij ook weleens gedaan.
Ik zou persoonlijk geen dagtochten maken vanuit LV bv naar de Grand Canyon of Zion. Dan rij je ook veel kilometers heen en weer.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door PSVwally »

Ik normaal ook niet, maar als je bv een week in Vegas gaat zitten zou dat wel prima kunnen en ben je niet gebonden om ergens heen te gaan. Denk dat kinderen van die leeftijd nl ook een dag (paar dagen) zwembad wel apprecieren ipv elke dag autorijden en 'wandelen' en elke dag een ander hotel.
Roning
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Roning »

Even een update. Ik blijf maar puzzelen met de route. Achteraf gezien was een L vormige route handiger geweest, San Francisco via LA naar Las Vegas of andersom. Helaas hebben we tickets al gekocht en vliegen we aan op San Francisco en terug vanaf Los Angeles. We hebben dat puur vanwege de prijs gedaan. We komen aan in het weekend en vertrekken in het weekend dus naar of vanaf Las Vegas was duur. Ook nu als ik kijk om de tickets te wijzigen betaal ik 1500 euro meer om van of naar Las Vegas te vliegen, geen optie dus.
Is er nog een ander vliegveld op deze route dat eventueel een alternatief zou kunnen zijn?

Inge
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door IngridZw »

Er is nog een andere mogelijkheid en dat is vliegen op Phoenix. En dan na Las Vegas naar Los Angeles voor de terugvlucht. Je mist dan wel Yosemite en San Francisco maar je hebt wel meer tijd voor de parken in Utah. In Phoenix starten en terugvliegen vanaf San Francisco (of andersom) kan ook maar dan mis je LA. Beide routes zijn wel rustiger. Het ligt eraan wat jullie het meeste aanspreekt.
Ik kan me wel voorstellen dat je ook extra moet bijbetalen als je bijv. San Francisco/Los Angeles wijzigt in Phoenix. En de one-way fee die je betaalt voor de huurauto.
De 1ste optie zou er zo uit kunnen zien:
Dag 1 naar Phoenix
Dag 2 Phoenix- Sedona
Dag 3 Sedona - Grand Canyon
Dag 4 GC - Monument Valley
Dag 5 MV - Page
Dag 6 Page
Dag 7 Page - Bryce
Dag 8 Bryce - Zion
Dag 9 Zion
Dag 10 Zion - Las Vegas
Dag 11 Las Vegas
Dag 12 LV - Los Angeles
Dag 13 LA
Dag 14 LA
Dag 15 LA - huiswaarts
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Roning
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Roning »

Dank je voor het meedenken. Heb Phoenix even gecheckt maar is helaas ook veel duurder :sadcry:
En ook geen rechtstreekse vlucht en dat hebben we nu wel.

We hebben het er vanavond nog eens uitgebreid over gehad. Alle opties nog eens bekeken.
We blijven bij onze route zoals we deze nu hebben. Note to self, eerst route bedenken en dan pas tickets boeken 8)
Bryce en Death Valley hebben we geschrapt en de route is nu alsvolgt:

Dag 1: aankomst San Francisco
Dag 2: San Francisco
Dag 3: San Francisco - Yosemite
Dag 4: Yosemite
Dag 5: Yosemite (Oakhurst) - Las Vegas. Even doorbijten deze dag.
Dag 6: Las Vegas
Dag 7: Las Vegas - Zion (Springdale)
Dag 8: Zion
Dag 9: Zion - Page
Dag 10: Page - Grand Canyon - Williams
Dag 11: Williams - Palm Springs
Dag 12: Palm Springs
Dag 13: Palm Springs - Los Angeles
Dag 14: Los Angeles
Dag 15: Los Angeles - AMS

Mijn man redeneert alsvolgt: deze zomer hebben we in 1 dag gereden naar Noord Italië, dan moeten het toch ook lukken om 2200 km af te leggen in 14 dagen.... Bovendien rijd het veel rustiger in Amerika en vind hij rijden leuk. Hopelijk zijn we achteraf blij dat we het zo gedaan hebben en zo niet hebben we een goede les geleerd. Je moet het toch zelf ervaren vind ik want iedereen is anders in wat hij/zij prettig vind.

We houden nog wel even een slag om de arm, wanneer het rijden de eerste dagen tegenvalt annuleren we Zion en blijven een extra nacht in Las Vegas en Page.
Uiteraard laat ik jullie na onze vakantie nog even weten hoe het gegaan is allemaal en wat de eind conclusie is :wink:

Dank jullie wel voor de hulp.

Groetjes Inge
Roning
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Roning »

.

(Ik weet niet hoe ik een bericht moet verwijderen dus ik heb de inhoud er maar gewoon uitgehaald, sorry!)
Roning
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Roning: Route 2 weken SF-LV-LA

Bericht door Roning »

Oh help!

Het lijkt erop dat het misschien toch mogelijk is om de tickets nog aan te passen met een acceptabele bijbetaling. Ik moet dan wel snel zijn met omzetten.
Dan zouden we een rondje Los Angeles - Los Angeles doen. Ik heb even snel in excel gezet hoe het eruit zou zien.
Waar zal ik de extra dag dan zetten? Ik zou hem graag willen gebruiken om de route iets rustiger te maken. Dus nog naam Monument Valley ofzo is niet ons idee.

Ik baal er wel heel erg van de we Yosemite dan over moeten slaan maar San Francisco is gewoon zo uit de route dat we daarmee in tijdnood kwamen voor 14 dagen. De kinderen vinden het wel heel jammer we nu geen sequoia bomen gaan zien. Die staan niet ergens anders op de route zeker?

Schermafbeelding 2022-11-18 om 14.03.14
Schermafbeelding 2022-11-18 om 14.03.14.png
Schermafbeelding 2022-11-18 om 14.03.14.png (53.99 KiB) 593 keer bekeken
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer