Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5970
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door Harry »

Ik ben gek op Las Vegas, meer dan 25 keer geweest. Ik zou zelf nooit met kinderen van die leeftijd naar Fremont street gaan, ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar er lopen zacht gezegd erg bijzondere figuren rond, met name in de avond vind ik de sfeer niet fijn.
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Harry, is de sfeer heel anders dan op de strip?
Want daar hoor ik juist positieve verhalen over (natuurlijk ook vreemde figuren ;)) met jonge kids.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1236
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door paulr »

hahaha, Harry... nu jij er iets over zegt durf ik ook wel :)
Afgelopen zomer vond ik de Strip ook al geen plek meer om kinderen mee te nemen... Zeker niet na 16.00-17.00 uur. ''Bijzondere figuren'', dronken groepen, wietlucht en druk, heel druk. Wel jammer, want voor Corona leek de sfeer toch wel anders. Tel daarbij op dat sommige stukken vervallen zijn, met gesloten winkels en gesloten restaurants. Wij zijn er vóór onze rondreis 2 nachten geweest en hebben er ook weer met 2 nachten afgesloten (overdag naar VoF, Hooverdam, DV geweest). Indien er een volgende keer komt zullen we LAS alleen als aanvlieg- en vertrekluchthaven gebruiken en de stad denk ik niet mee in gaan... Maar wellicht worden we te oud voor deze stad... :lol: :lol:
Artemis20
Amerika-ontdekker
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2019, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 0
Contacteer:

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door Artemis20 »

Goh wij zijn er deze zomer geweest met onze zonen van 11 en 8 en vonden het wel geschikt hoor.
We waren er wel niet op vrijdag- of zaterdagavond, dat scheelt misschien. En ook niet al te laat.
Fremont street deden we op zondagavond, ik denk van 19u tot 21u ofzo. De lichtshow vonden we heel leuk, er was overal luide muziek, straatperformers (waaronder inderdaad wat schaars geklede dames waarmee je op de foto kan, maar ja de kinderen zeiden gewoon 'goh grappig die zijn in hun bikini'), de zipline die af en toe passeert boven je hoofd. De jongste vond het de MAX om in zo een luide omgeving te zijn met overal licht en spektakel :D

Op maandag zijn we dan op de Strip geweest, van 's middags tot een uur of 21. Ik geloof dat we na de vulkaanuitbarsting van de Mirage om 20u, naar ons hotel zijn teruggewandeld. Ook hier niets kindonvriendelijks gezien eigenlijk. Wel werd het naar de avond toe alleen maar drukker en waren we dus blij dat we toen al gezien hadden wat we wilden zien.

(meer info kan je lezen in mijn blog, zie mijn onderschrift - daar zijn we net in Vegas beland)
Roadtrip Zuidwesten juli 2022: https://broertjesmama.wordpress.com/202 ... /comeback/
Weekje New York met kinderen: april 2018: https://broertjesmama.wordpress.com/201 ... ren-dag-0/
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7779
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door mtl »

Ik was in 2018 voor het laatst in Fremont Street en er liep inderdaad veel twijfelachtig en vaag volk rond.
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Hmm wisselende meningen dus.
Artemis; vond jij Fremont st. Wel echt van toegevoegde waarde als extra naast de strip? Ik neig nu toch maar overslaan, zeker omdat de kids en wij ook de dag van aankomst vast kapot zijn. Ik kan het eventueel nog bezoeken tijdens de 2 dagen LV in het midden, maar dan zou het eigenlijk vooral voor die lichtshow zijn.
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Ik wil jullie hulp nog vragen bij een voorbeeld van een dagplanning. Merk dat ik daar moeilijk uitkom omdat ik niet goed kan inschatten hoeveel indruk het maakt en hoeveel tijd het inneemt. Als voorbeeld Bryce en Page:

25/4 rijden we van Zion naar Bryce. We zullen in Zion die dag wellicht vroeg nog een wandeling maken, lunchen en richting Bryce vertrekken. We komen daar dan wrs in het midden van de middag aan. De dingen die we willen zien/doen:

Mossy Cave
Queens Garden (niet Incl de Navajo loop, te veel met de kids)
(Rim Trail tussen sunset en sunrise point)
Autoroute met uitzichtpunten
Zeker zonsondergang en volgende ochtend opgang meepakken
(We slapen in het park)
Wat doe je bv op dag van aankomst en wat de volgende dag (ochtend) als je ook weer verder gaan rijden.

De 26e rijden we richting Page. Onderweg willen we de Toadstool Hoodoo Trail doen. Ook hier weer de vraag. Hoe verdeel je de activiteiten over de dagen.

De 27e hebben we om 10:30 een reservering voor de Lower Antilope Canyon.
Verder willen we nog Horshoe Bend zien, Glen Canyon Dam en Lake Powell (uitzicht punt Wahweap overlook en Navajo Mountain View Point)

We vertrekken de 28e richting GC en hebben daar 1 overnachting in het park. We willen alleen echt uitzichtpunten doen met de kids. Zonsondergang en opgang zien.

Hoe zouden jullie dit een beetje qua tijd indelen en is dit überhaupt haalbaar? Het lijkt mij haalbaar, maar hoe in te delen vind ik heel erg lastig. In New York of andere vakanties lukt het me heel aardig dit te plannen, maar hier zie ik door de bomen het bos niet meer 😃

Echt super bedankt!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42161
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Wij maken nooit een gedetailleerde dagplanning. We weten wel wat we zouden kunnen en willen doen, maar in de praktijk loopt het nogal eens anders. Het weer kan tegenzitten, of we staan later op dan de planning was, er zijn files, of we hebben gewoon geen zin meer. Dus kijk vooral hoe het loopt en waar je op het moment zelf zin in hebt.

Van Zion naar Bryce heb je nog wel tijd voor een wandeling in Zion. Dat kan in Zion Canyon zijn, maar je zou ook de Canyon Overlook Trail kunnen doen. Die begint direct na de tunnel (parkeerplaats rechts). De parkeerplaats is klein, het kan zijn dat er geen plaats is. Iets verderop links is nog wat parkeergelegenheid. Zie hier en hier voor onze ervaringen.
Ik weet niet wat je plannen voor de lunch zijn; ik zou daar niet te veel tijd voor uittrekken, dan zuurt het erg lang voordat je op weg bent naar Bryce. Een broodje smeren onderweg kan ook.
De Mossy Cave Trail is leuk, maar ligt niet handig; ik zou eerst het park ingaan en dan kijken of er nog tijd is voor de Mossy Cave Trail.
Doe in elk geval een deel van de rim trail - dat is mooi om een paar uur voor zonsondergang te doen. Tegen zonsondergang zijn de kleuren van de hoodoos veel intenser. Je kunt met de auto de andere uitzichtpunten doen maar die in het amfitheater zijn het mooist.
De Queens Garden Trail zou ik dan in de ochtend doen. Het zal nog wel fris zijn dan, maar dat is wel prettig als je weer omhoog moet lopen. De combi met de Navajo Trail is niet vele langer; je moet sowieso weer een stuk omhoog klimmen. Dat kan prima met de kinderen. Je hoeft dan niet de Wall Street kant te doen (die is ook niet altijd open) maar je kunt via Thor's Hammer lopen.

Misschien is dit ook een idee:
To encourage visitors to stay healthy while having fun, Bryce Canyon National Park has developed an activity called "Hike the Hoodoos!" Part hike, part scavenger hunt, visitors must hike at least 3 miles on specially-marked trails and find "Hike the Hoodoos" benchmark survey markers along the way. Visitors may either obtain rubbings of the benchmarks, or take pictures of themselves with the benchmarks, to prove they hiked the required distance.
Bron: https://www.nps.gov/brca/planyourvisit/things2do.htm

Op weg naar Page is de Toodstool Hoodoo inderdaad leuk om te doen. Wij deden in in 2013 nadat we de Queens garden/Navajo Loop gedaan hadden (zie hier voor onze indeling).
Als er nog tijd is zou je daarna naar de Glen Canyon dam kunnen gaan, je rijdt er toch over. Wil je een tour doen? Wij vonden dat erg interessant, maar misschien voor de kinderen niet zo leuk.

Voor de activiteiten in Page heb je voldoende tijd; Horseshoe Bend kun je eventueel ook doen op weg naar de grand Canyon. Hier zou ik wat stops maken, te beginnen met de Desert View Tower. Ook leuk: vanaf de Village de bus nemen naar Hermits Rest en regelmatig eens uitstappen en een stuk lopen. Je zou de volgende ochtend vroeg een stuk de canyon in kunnen lopen; wij vonden dat schitterend om te doen. Doe bijvoorbeeld de South Kaibab Trail tot aan het Oook Aaaah Point (zie daarvoor ons 2013-verslag).

Marianne
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1236
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door paulr »

Niet te druk maken om de tijd en de indeling !
Voor alles wat je daar wilt gaan doen heb je voldoende tijd. Afgelopen juni hebben we dezelfde dingen gedaan die jij wilt gaan doen (net andersom) in evenveel tijd. Weliswaar geen kleine kinderen bij ons, dus dat scheelt wellicht iets... Ik zou ook in Bryce vooral in het amfitheater blijven en de eerste dag een stukje langs de rim wandelen. Je kan gewoon één kant oplopen tot je het genoeg vindt, dan pak je de shuttle terug. De volgende dag ivm warmte bijtijds de Queens/Navajo loop wandelen. Wij deden dat vanaf de camping (kwartiertje lopen) in ruim 2,5 uur en waren dus voordat we moesten uitchecken op tijd weer bij de camper. Jij zit iets dichterbij en loopt wellicht wat langzamer met de kids, maar in een uur of 3 ben je denk ik weer boven. Overweging: maak vooral foto's als je naar boven gaat, dan heb je meteen wat rustmomenten... In Page heb je ook voldoende tijd. 10.30 voor de Lower is een mooie tijd! Dan ben je ca 12.00 uur ''klaar'' en heb je de hele middag nog. Ik zou Horseshoe Bend laat in die middag of inderdaad volgende dag op weg naar GC doen ivm warmte. HB kost je ongeveer 1 tot max 1,5 uur. Dan blijft dus de hele middag over voor Glenndam (niet zo spectaculair als de Hooverdam, check ff of er een leuke tour is) en Lake Powel. Als je geen (lange) boottocht wil doen is dat lang zat...je hebt zelfs voldoende tijd voor een paar uur zwembad :-)
Devils Tower in GC za je eerste stop zijn en daar ben je wel een uurtje zoet mee. Niet zozeer de toren (wel leuk om ff in te gaan), maar omdat het je eerste indruk GC zal zijn. Leuke plek ook voor een picknick aan de rand. Vervolgens wellicht wat viewpoints en inchecken hotel. Eind van de dag inderdaad met de shuttle naar Hermits Rest voor een ijsje !
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Dank Marianne,

Een te strakke planning dreigt idd alleen maar frustratie te veroorzaken. Want zeker met de kids zal t vast anders lopen dan gepland :) ook qua weer is het afwachten. Las dat er best nog sneeuw in Bryce kan liggen, dan duurt alles ook al langer.
De canyon overlook trail willen we idd lopen, dat is wel een goede dat dan de ochtend te doen dat we richting Bryce vertrekken.

De wandeling naar Ooh Aah point heb ik overwogen, maar vind ik toch niet prettig met de kindjes. Vind het toch smal op punten en erg dicht langs de rand. Dan kan ik er niet van genieten. Die slaan we deze keer dus over.

Dank Paul! We vinden het inderdaad fijn om in Page ook wat te kunnen zwemmen. Hebben een binnen bad daar, dus ongeacht het weer gaat dat goed komen. We hebben dan best pittige dagen erop zitten met veel wandelen dus denk dat we die rust goed kunnen gebruiken.

Zijn er nog specifieke routes die jullie kunnen aanraden? We vinden het niet erg om wat om te rijden voor een mooiere route. Op Maps zie ik vaak 3 mogelijkheden, welke kies je dan 😅
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door IngridZw »

Tussen de GC en LV is de route via Oatman qua natuur erg mooi. Oatman zelf is heel leuk voor een tussenstop. Een historisch westernstadje en er lopen ezeltjes rond. Leuk voor de kinderen. Neem dan na Kingman exit 44 (je rijdt dan een stuk binnendoor) en na Oatman pak je de afslag Laughlin/Bullhead City.

Trouwens ik vind Fremont Street wel een must see als je in LV bent. Vooral als je er de tijd hebt. (ik las nl dat je er 2 dagen bent) Wij waren er met onze kleinzoon in een buggy zo tussen 17.00 en 20.00 uur. Rond die tijd liepen er genoeg kinderen en wij hebben geen dronken lui o.i.d. gezien Misschien wel als je er later op de avond bent.
Laatst gewijzigd door IngridZw op 05 okt 2022, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42161
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ben benieuwd waar je dan meerdere opties ziet, niet op het stuk tussen Zion en de Grand Canyon denk ik.
Wij kopen meestal papieren kaarten waarop de scenic routes aangegeven staan. Maar vaak heb je geen keus.

Rij je ook van Death Valley naar Las Vegas? Daar vinden wij de route vis Shoshone mooi. Kijk ook eens hier voor dat stuk: https://www.nps.gov/deva/planyourvisit/ ... -Vegas.pdf

Marianne
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Dankje Ingrid! Dat klinkt idd als leuk! Daar gaan we zeker even stoppen dan.
Dan nemen we het toch nog eens in overweging.
Wat is jouw mening dan mbt aankomst LV en eerste overnachting op Fremont st en heel vroeg ochtend erna naar VoF. Of na aankomst doorrijden richting VoF en daar overnachten zodat we er al zijn. Lastig hoor!

Van Bryce Naar Page konden we 3 routes nemen. De 89, 98 en nog iets. En van LV naar VoF Via de 15 of via de scenic route 67 denk ik langs lake Mead. Verder nog niet zo gekeken.
We rijden idd na LV door naar DV voor een nacht, leuk dankjewel!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42161
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Er is maar 1 weg van Bryce naar Page, tenzij je héél erg veel gaat omrijden, of de Cottonwood Canyon Road neemt. Maar die bedoel je niet denk ik. Zeker als je naar de Toadstaool Hoodoos gaat is de 89 de enige optie.

Naar VoF zou ik de 167 nemen.

Wij overnachtten in 2015 bij Fremont Street en reden de volgende dag vroeg naar VoF. Zie hier en hier. Iets vroeger daar zijn is wel mooi, het was al aardig heet toen wij weer waren. Maar jullie zijn er iets eerder in het jaar.

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door IngridZw »

JFeetje83 schreef:
05 okt 2022, 16:30
Wat is jouw mening dan mbt aankomst LV en eerste overnachting op Fremont st en heel vroeg ochtend erna naar VoF. Of na aankomst doorrijden richting VoF en daar overnachten zodat we er al zijn. Lastig hoor!
Inderdaad lastig want voor beide valt iets te zeggen. Maar goed ik zou dan toch kiezen voor de 1ste optie. Je landt al op tijd in LV en om de dag verder door te komen zou ik, nadat je bent ingecheckt, liever alvast de sfeer van de stad willen proeven en een kijkje nemen in Fremont Street, (wat je denk ik wel wakker houdt). Misschien ook wel leuker voor de kinderen om na de vlucht niet meteen de auto te pakken.
En dan 's morgens heel vroeg, je bent toch op tijd wakker, richting Valley of Fire. Dat is maar een uurtje rijden. En de temperatuur is dan ook een stuk aangenamer dan als je er 's middags aankomt.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1236
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door paulr »

Nou...omdat je zo'n twijfelkont bent zal ik juist een tegenover gesteld advies geven, Es :D :lol: :P
Ik denk dat na een lange vlucht de 1e indruk van Vegas nogal overweldigend kan zijn. Ik zou dus in de auto stappen en aan het eind van de dag lekker aan het zwembad gaan liggen in htl North Shore Inn, hahaha. En ik zie net dat op 2 minuten rijden ook nog een Mc.Donalds zit, helemaal feest voor de kids :lol:
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Hahaha Paulr, ik niet toch?? Ik ben super goed in keuzes maken! ;)

Mijn man heeft de lichte voorkeur idd door te rijden na aankomst. Ik neig vanwege de vroege aankomsttijd naar LV. Maakt het er niet makkelijker op. Echter is het in Overton idd ook lekker warm als het goed is. Na landen rustig boodschappen doen in een grote target, ritje langs lake Mead, misschien een uurtje zwemmen en wellicht de zonsondergang meepakken alvast in VoF. Zo krijgen we de dag ook wel om :)
Mc Donalds in USA is niet aan ons besteed, we zijn vegetariër en in tegenstelling tot op heel veel andere plekken ter wereld is de McD in Amerika niet echt aangepast daarop ;) ze hebben ook een Subway zag ik hahaha.
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Wij willen in Zion graag de Canyon Overlook trail doen. Ik heb tig filmpjes gekeken van de trail. Bij het ene filmpje denk ik: veilig genoeg met de 2 meiden van 8 en 6. Bij het andere filmpje zie ik toch forse drop offs zonder railing en ook echt smalle stukjes. Bij de reviews op all trails lees ik ook mega tegenstrijdige dingen.

Hoe hebben jullie deze hike ervaren? Is het idd op punten echt super smal langs een drukke open afgrond? Of lijkt het op film enger dan het wellicht is.

Ben heel erg benieuwd! We kunnen natuurlijk altijd omdraaien als we een stuk tegenkomen waar we niet comfortabel mee zijn, maar ik ben graag voorbereid ;)
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1932
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door Frasi »

Ik heb de Zion Overlook trail afgelopen augustus nog gelopen.
Er zijn stukjes met flinke hoogteverschillen, maar niets waar je moet klauteren. Ook zijn er inderdaad stukken met een smaller pad naast de afgrond. Dus even goed opletten en gefocussed lopen (maar niets in vergelijking met bijv. Angels Landing). Ik heb toen ook kinderen zien lopen; als ze een beetje serieus zijn en niet heen en weer dartelen tijdens het lopen, kan dat prima.
En er zijn wel railings op meer kritische plekken.
PXL_20220820_173542360.jpg
PXL_20220820_173542360.jpg (341.87 KiB) 1500 keer bekeken
PXL_20220820_173354496.jpg
PXL_20220820_173354496.jpg (353.5 KiB) 1500 keer bekeken
PXL_20220820_173320157.jpg
PXL_20220820_173320157.jpg (291.21 KiB) 1500 keer bekeken
PXL_20220820_173315713.jpg
PXL_20220820_173315713.jpg (270.75 KiB) 1500 keer bekeken
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42161
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind het lastig om hierover iets te zeggen. Mijn geheugen is wat selectief met zoiets heb ik al eens gemerkt; de gevaarlijke dingen blijven niet echt hangen. Maar toch denk ik dat het echt te doen is; op mijn wandelsite (zie hier) heb ik wel aangegeven dat je jonge kinderen goed in de gaten moet houden, maar dat het wel een leuke trail is met kinderen. Ik heb dat geschreven toen de wandeling nog redelijk vers in mijn geheugen lag.

Op de NPS-sit staat het volgende:
Description: Long drop-offs, mostly fenced. Rocky and uneven trail ends at a viewpoint for Pine Creek Canyon and lower Zion Canyon. To enter or exit the parking area just east of the tunnel, you must turn right. Parking is extremely limited, be prepared to try mulitple times. Pit toilets are available in the parking area.
Bron: https://www.nps.gov/zion/planyourvisit/ ... ptions.htm

Gewoon proberen zou ik zeggen, en terugkeren als je het toch niet ziet zitten.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer