Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

JFeetje83 schreef:
15 sep 2022, 14:19
Ik bedoelde eigenlijk voor het SF en kust rondje. Las Vegas kunnen we wel goed doen met een retour denk ik!
Dit is een route met al je wensen erin, en ook nog Yosemite:

22-apr naar SF
23-apr SF
24-apr SF
25-apr SF - Yosemite
26-apr Yosemite
27-apr Yosemite - Monterey
28-apr Monterey - Pismo Beach
29-apr Pismo Beach - Los Angeles
30-apr Los Angeles
1-mei Los Angeles - Kingman
2-mei Kingman - Grand Canyon
3-mei Grand Canyon
4-mei Grand Canyon - Las Vegas
5-mei Las Vegas
6-mei Las Vegas

Voor iets meer rust en minder kilometers zou ik zelf de Grand Canyon vergeten en van LA via Death Valley naar Las Vegas rijden.
Sequoia toevoegen zou dan misschien nog kunnen.

Marianne
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Heel erg bedankt Marianne!

Dat ziet er natuurlijk ook heel onlokkelijk uit.
Echter merk ik dat ik begin te twijfelen wat wijsheid is ivm de periode waarin we reizen. Zou de reis langs de kust tot zijn recht komen in deze tijd?
Of zou het wellicht mooier zijn alles ten oosten van LV te doen en eventueel nog LA erbij en vanuit daar terugvliegen?

Starten op LV via Oosten richting Grand Canyon en dan naar LA en vanuit daar terug..
Ik vind het zo lastig! Maar de tickets zijn nu voordelig dus wil echt graag een keuze maken snel.. 🙄
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Ja, ik schreef in mijn eerste reactie al dat april wel heel plezierig is voor een rondje ten oosten van Las Vegas. Maar dat betekent niet dat het westelijke deel niet zou kunnen. Je hebt dan wel iets meer variatie, in het rondje Las Vegas is het vooral natuur. Maar bedenk wel dat het fris kan zijn aan de kust en in SF. Voor lekkere temperaturen is San Diego toevoegen niet gek. En met een one way zou je via Death Valley naar Las Vegas kunnen rijden. Dat is een park waar je in de zomer niet veel kunt doen, dus ideaal om in april wel mee te nemen.

Met een rondje Las Vegas zou je ook kunnen kijken of Moab in te passen is. Kijk bijvoorbeeld eens naar dit verslag.

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door IngridZw »

De kust tussen LA en San Diego is ook mooi en zal wat betreft temperatuur ook aangenamer zijn. Dus nog een optie is starten in LA - kustweg - dagje San Diego - Palm Springs (voor een relaxmoment/zwemmen) -richting Grand Canyon - het rondje - Las Vegas.
Dag 1 - naar LA
Dag 2 LA - San Diego
Dag 3 San Diego
Dag 4 SD - Palm Springs
Dag 5 PM - Kingman via route 66 (Oatman)
Dag 6 Kingman - Grand Canyon
Dag 7 GC - Page
Dag 8 Page - Bryce
Dag 9 Bryce - Zion
Dag 10 Zion
Dag 11 Zion - LV
Dag 12 LV
Je hebt dan nog wat speling over om ergens wat langer te blijven of iets toe te voegen.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Martin & Marianne schreef:
18 sep 2022, 10:56
Ja, ik schreef in mijn eerste reactie al dat april wel heel plezierig is voor een rondje ten oosten van Las Vegas. Maar dat betekent niet dat het westelijke deel niet zou kunnen. Je hebt dan wel iets meer variatie, in het rondje Las Vegas is het vooral natuur. Maar bedenk wel dat het fris kan zijn aan de kust en in SF. Voor lekkere temperaturen is San Diego toevoegen niet gek. En met een one way zou je via Death Valley naar Las Vegas kunnen rijden. Dat is een park waar je in de zomer niet veel kunt doen, dus ideaal om in april wel mee te nemen.

Met een rondje Las Vegas zou je ook kunnen kijken of Moab in te passen is. Kijk bijvoorbeeld eens naar dit verslag.

Marianne
Super bedankt! Ik denk dat we SF, Highway 1 etc bewaren voor een andere keer. Als de Tioga Pass ook open is en de temperaturen lekkerder zijn.

Ik denk er nu aan om heen te vliegen op Las Vegas en terug te vliegen vanaf LA. Ik twijfel alleen wanneer ik Death Valley dan kan inbouwen die zou ik wel graag zien en vind Valley of the Fire ook enorm mooi. Is het handig dit meteen aan het begin te doen, na 1,5 dag Vegas of als we richting LA reizen. Ook zou een dag San Diego mooi zijn voordat we naar LA rijden.
De oostkant zou dan te verdelen zijn over bryce, Zion, Page Moab, Monument Valley eventueel 1 nacht GC en dan richting LA. Is dit haalbaar denk jij? Wij hoeven geen dagen in de parken te verblijven aangezien we geen lange wandelingen maken, maar willen natuurlijk ook niet haasten.

Ik merk dat ik een beetje verdwaald ben 😃

Super bedankt!
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

IngridZw schreef:
18 sep 2022, 23:25
De kust tussen LA en San Diego is ook mooi en zal wat betreft temperatuur ook aangenamer zijn. Dus nog een optie is starten in LA - kustweg - dagje San Diego - Palm Springs (voor een relaxmoment/zwemmen) -richting Grand Canyon - het rondje - Las Vegas.
Dag 1 - naar LA
Dag 2 LA - San Diego
Dag 3 San Diego
Dag 4 SD - Palm Springs
Dag 5 PM - Kingman via route 66 (Oatman)
Dag 6 Kingman - Grand Canyon
Dag 7 GC - Page
Dag 8 Page - Bryce
Dag 9 Bryce - Zion
Dag 10 Zion
Dag 11 Zion - LV
Dag 12 LV
Je hebt dan nog wat speling over om ergens wat langer te blijven of iets toe te voegen.

Dit ziet er goed uit! Dankje voor de suggestie. Vliegen op Vegas en terug via LA is praktischer qua tijden, maar dat maakt niet uit.
We zouden ook echt graag DV zien, dus dat invoegen dan.
Zou je dit dan aan het begin doen als je vliegt op Vegas of terugweg richting LA?

Bedankt!
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door paulr »

Beste Es,
Heb je bedacht wat je de laatste dagen vanaf Death Valley wil gaan doen in Palm Springs, San Diego en LA. De tijd dat je daar bent is waarschijnlijk (maar) een dag of 4 in totaal. Je reist dan ook echter ca 500 mijl én de laatste mijlen in LA. Vergis je niet in de tijd die je daar kwijt zal zijn in files en het verkeer (ja, ik ben geen LA fan zoals je leest. Ooit 2 x geweest omdat met de kids een bezoek wilden brengen aan Universal en de camper gingen inleveren).
Als je ook DV én de Valley of Fire wil inpassen, ga dan terug naar je eerste idee: vliegen op LAS en een rondje daar doen. Je kan dan een extra nachtje Las Vegas doen (overdag VoF én Hooverdam-tour, eind van de dag wat zwemmen en de Strip). Ook een nacht Furnace Creek (DV) kan er dan bij. En zo mogelijk nog nacht in Page (wellicht kanoen of boottocht Lake Powel?). Zelfs een kleine omweg via Monument Valley kan dan nog... Je reis dan ''slechts'' zo'n 1250 mijlen (2000km) en je hebt een fraaie route met voldoende tijd voor alles. Bedenk dat je meer ziet als je de auto uit stapt en dat (zeker een korte reis) niet gaat om zoveel mogelijk mijlen te maken !
Paul
image.png
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

paulr schreef:
19 sep 2022, 20:44
Beste Es,
Heb je bedacht wat je de laatste dagen vanaf Death Valley wil gaan doen in Palm Springs, San Diego en LA. De tijd dat je daar bent is waarschijnlijk (maar) een dag of 4 in totaal. Je reist dan ook echter ca 500 mijl én de laatste mijlen in LA. Vergis je niet in de tijd die je daar kwijt zal zijn in files en het verkeer (ja, ik ben geen LA fan zoals je leest. Ooit 2 x geweest omdat met de kids een bezoek wilden brengen aan Universal en de camper gingen inleveren).
Als je ook DV én de Valley of Fire wil inpassen, ga dan terug naar je eerste idee: vliegen op LAS en een rondje daar doen. Je kan dan een extra nachtje Las Vegas doen (overdag VoF én Hooverdam-tour, eind van de dag wat zwemmen en de Strip). Ook een nacht Furnace Creek (DV) kan er dan bij. En zo mogelijk nog nacht in Page (wellicht kanoen of boottocht Lake Powel?). Zelfs een kleine omweg via Monument Valley kan dan nog... Je reis dan ''slechts'' zo'n 1250 mijlen (2000km) en je hebt een fraaie route met voldoende tijd voor alles. Bedenk dat je meer ziet als je de auto uit stapt en dat (zeker een korte reis) niet gaat om zoveel mogelijk mijlen te maken !
Paul

image.png
Hi Paul,

Dank voor je kritische blik! Omdat ik heel graag iets van kust erin zou hebben (ben een enorme zee liefhebber) zou ik graag dan Diego voor het strand (met zeeleeuwen) doen en de kust richting LA afreizen. LA zouden we dan eigenlijk Venice Beach willen doen en misschien een hike richting Hollywood letters en Walk of Fame. Ik hoor van iedereen dat LA tegenvalt.. maar de kust daar lijkt me erg mooi.
Als we retour LV doen hebben we maar 13 ipv 14 nachten aangezien we op 5/5 terugvliegen ivm direct vlucht (6/5 tussenlanding, niet wenselijk met de kids).

Ik snap je punt wel.. het lukt me niet goed knopen door te hakken 😂 (zoals je merkt)
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door paulr »

en ik snap de wens ! :)
Wij wonen aan zee, dus voel die noodzaak niet zo...

Onze ervaring qua rijtijden in LA (4 jaar geleden in mei)
Cruise America - hotel bij Universal (45 km): 2,5 uur ! (google maps geeft 45 minuten)
Hotel naar LAX (was ook zo'n 40 km): ook weer ruim 2 uur, waarbij je dus (omdat je geen idee hebt hoe lang je erover doet) extra vroeg gaat rijden met het risico dat je weer veel te vroeg op de airport bent...
Wellicht hebben we pech gehad, maar ik vermoed, hoor en lees dat het bijna altijd wel zo is (behalve midden in de nacht).
Mij zie je dus nooit meer op LAX landen of vertrekken, hahaha !

En dan Las Vegas: in 15 minuten van de Strip bij de Car Rental Return, kwartiertje naar de airport, uiterst rustige check in (waren er dit jaar in juli en werkelijk niemand voor ons bij bagageafgifte en security)... We wisten niet dat het zó rustig was dus uiteindelijk ook nog veel te vroeg :D .

Die terugreis een dag eerder is natuurlijk geen lekkere, maar volgens mij schreef je dat die vlucht pas om 17.00 uur gaat.
Kan je in de ochtend vroeg nog ff naar het zwembad, dan naar de Outlet en vervolgens de auto inleveren (de Outlet ligt bijna náást de car rental return en daar hoef je dan pas rond 14.00-14.30 te zijn, vroeg genoeg om je vlucht te halen)
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

paulr schreef:
19 sep 2022, 21:18
en ik snap de wens ! :)
Wij wonen aan zee, dus voel die noodzaak niet zo...

Onze ervaring qua rijtijden in LA (4 jaar geleden in mei)
Cruise America - hotel bij Universal (45 km): 2,5 uur ! (google maps geeft 45 minuten)
Hotel naar LAX (was ook zo'n 40 km): ook weer ruim 2 uur, waarbij je dus (omdat je geen idee hebt hoe lang je erover doet) extra vroeg gaat rijden met het risico dat je weer veel te vroeg op de airport bent...
Wellicht hebben we pech gehad, maar ik vermoed, hoor en lees dat het bijna altijd wel zo is (behalve midden in de nacht).
Mij zie je dus nooit meer op LAX landen of vertrekken, hahaha !

En dan Las Vegas: in 15 minuten van de Strip bij de Car Rental Return, kwartiertje naar de airport, uiterst rustige check in (waren er dit jaar in juli en werkelijk niemand voor ons bij bagageafgifte en security)... We wisten niet dat het zó rustig was dus uiteindelijk ook nog veel te vroeg :D .

Die terugreis een dag eerder is natuurlijk geen lekkere, maar volgens mij schreef je dat die vlucht pas om 17.00 uur gaat.
Kan je in de ochtend vroeg nog ff naar het zwembad, dan naar de Outlet en vervolgens de auto inleveren (de Outlet ligt bijna náást de car rental return en daar hoef je dan pas rond 14.00-14.30 te zijn, vroeg genoeg om je vlucht te halen)
Ja zeker het overwegen waard..
klopt, de vlucht gaat pas om 17:10, dus inderdaad nog best wat tijd die dag. Stel, maar wij zouden dat stukje stranden bij SAN Diego/LA wel willen doen, wat zou je dan weglaten? GC- Kingsman etc En via Death Valley naar LA?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

@JFeetje83 Probeer zelf eens wat routes uit te werken. Pak GoogleMaps erbij en schrijf het per dag uit. Dan krijg je meer gevoel voor de mogelijkheden.

Met een rondje Las Vegas en Death Valley en de kust is dit een mogelijkheid:
22-apr naar Las Vegas
23-apr Las Vegas - St George
24-apr St George - Zion
25-apr Zion
26-apr Zion - Bryce
27-apr Bryce - Page
28-apr Page - Grand Canyon
29-apr Grand Canyon - Las Vegas
30-apr Las Vegas
1-mei Las Vegas - Death Valley
2-mei Death Valley - ?
3-mei ? - San Diego
4-mei San Diego
5-mei San Diego
6-mei San Diego - Los Angeles

Ik heb St George toegevoegd zodat er tijd is voor Valley of Fire, maar die dag kan ook ergens anders gebruikt worden, bijvoorbeeld een extra nacht Page.
Misschien is terugvliegen vanaf San Diego mogelijk; dan kun je LA tussen DV en San Diego doen.
Overnachten in Death Valley is erg mooi, maar wel duur (Furnace Creek). Een goedkopere optie is Stovepipe Wells. Zie daarvoor ons 2013-verslag.
Of je rijdt door naar Lone Pine, dan is de rit naar San Diego ook in 1 dag te doen. Bij Lone Pine zijn de Alabama Hills een aanrader, zie bijvoorbeeld hier voor ons bezoek en de rit van Lone Pine naar Las Vegas.

Wat je schrijft over de terugreis een dag eerder volg ik niet helemaal, ik weet niet of ik nu het aantal dagen goed heb.

Het is niet nodig en ook niet toegestaan om bovenliggende berichten geheel te quoten.

Marianne
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Hoi Marianne,

Dank! Sorry ik dacht dat het quoten juist handig was :)
Ik heb gekeken en terugvliegen van San Diego is ook een optie! Wel met tussenlanding, maar goed dat is wellicht minder erg dan de hectiek van LAX. Ook qua prijs goed te doen.

Ik ga beide routes eens uitwerken. Round trip LV met enkel de parken oostelijk en Death Valley en wat meer tijd in LV op het eind om nog wat te zwemmen en LV-San Diego zoals jij hem hierboven ongeveer aangaf. Ik heb een mooi uitgangspunt nu, waarvoor veel dank!
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door paulr »

Mooie route zo inderdaad ook !
Zo ontwijk je LAX en aantal mijlen rijden is te overzien. Geen One way kosten auto en een mooie tijd aan het eind van de dag als je via MUC naar FRA vliegt. Wist niet dat LH direct vanuit SAN Diego naar Duitsland vliegt… tegen mooie prijs inderdaad !
Succes met de puzzel en je route verder :D
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Marianne, als we terugvliegen vanaf LAX of SAN vliegen we inderdaad op 6/5 terug. Zouden we een retour LV doen, dan zou de terugreis op 5/5 zijn.

Ik heb het eerste deel helemaal uitgewerkt:
22/4 Aankomst LV
23/4 LV
24/4 LV via Valley of Fire naar Zion (we rijden er doorheen met misschien een korte wandeling)
25/4 Zion
26/4 Zion- Bryce
27/4 Bryce - Page
28/4 Page
29/4 Page - GC
Alle afstanden zijn hier goed te rijden, dus dit lijkt ook voor de kids goed te doen.
Echter de tweede week wordt het lastiger

30/4 GC richting DV via ? In een keer is wel erg lang. Enige mogelijke stops kijken Kingman en LV. LV zijn we in het begin even geweest, Kingman is mooi als tussenstop maar lijkt niet zoveel te doen. Wat zou hier handig/leuk zijn?
1/5 ? - DV
2/5 DV - LA Ook dit is best een stuk, bijna 5 uur. Maar zie hier niet echt mogelijkheden voor een tussenstop en wellicht ook zonde van de tijd.
3/5 LA
4/5 LA - San Diego
5/5 San Diego
6/5 San Diego (einde middag vertrek richting huis)

Ik ben benieuwd of en wat jullie hiervan zouden kunnen maken. Dank!
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door paulr »

Je kan de nacht LV aan het begin weghalen en de dag na aankomst direct naar VoF rijden en door naar Zion. Je bent ivm jetlag erg vroeg wakker en daar kan je gebruik van maken! De (extra) nacht LV doe je dan tussen GC en DV. Kingman is inderdaad niet veel. Heb je gelijk weer een mooi “rustpunt” in het midden van de reis in LV.
Voor het stuk DV naar LA kan Marianne het best een stop adviseren, dat deel ken ik niet….
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Ha Paul,

Dank! Daar heb ik inderdaad ook aan gedacht, maar ik dacht dat het wellicht voor de kids wel lekker zou zijn om een dagje bij te komen na de lange reis.. maar idd gebruik maken van de jetlag is ook geen slecht idee..
Goh keuzestress! 😃
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door paulr »

Kids komen heerlijk bij op de achterbank :lol:
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik had in mijn route ook al Las Vegas als tussenstop opgenomen; een mooie afwisseling na de parken. De eerste nacht kun je dan bijvoorbeeld bij Fremont Street overnachten. Wij vinden de Main street Station Hotel erg plezierig. En dan later twee nachten aan de Strip.
Van Death Valley naar LA is goed te doen in 1 dag, er is niet veel te zien onderweg. Wij reden dat stuk in 2008. Het hangt er natuurlijk wel vanaf waar je overnacht. Kijk alvast eens naar accommodatie, ook de periode dat jullie gaan is druk, en de goedkopere opties zullen snel volgeboekt zijn.
Buiten DV overnachten is goedkoper. Ik had Lone Pine al genoemd. Je hebt dan wat minder tijd voor DV maar de rit naar LA is korter. Kijk ook eens naar het verslag dat ik noemde.

Marianne
JFeetje83
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jun 2015, 13:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door JFeetje83 »

Dank Marianne,

Ik heb alle accomodaties van het eerste deel al gekozen of 2 opties:

Las Vegas downtown: Golden Nugget
Zion: Zion Canyon Lodge of eventueel La Quinta Wyndham
Bryce: The Lodge at Bryce of Best Western Plus RubyS In
Page: Country Inn & Suites Radisson
GC: Kachina Lodge
Las Vegas Strip: Paris
Death Valley: The Ranch at DV
LA: Magic Castle of Sheraton Universal
San Diego: The Shoal hotel La Jolla Beach


Ik ben me ervan bewust dat bovenstaand accomodaties prijzig zijn, maar we hebben er voor gespaard en het kan. Natuurlijk super als er alternatieven zijn die een stuk goedkoper zijn en (bijna) even de moeite waard zijn.

Goed idee om inderdaad 2 nachtjes in Vegas te verblijven na de parken en dan vanuit Death Valley door te rijden naar LA. Het is ook het enige langere stuk in de reis.
Het (eind) resultaat, waar ik heel blij mee ben.
Dank voor al jullie hulp!

22/4 LV (aankomst)
23/4 LV - Zion (via Valley of Fire)
24/4 Zion
25/5 Zion - Bryce
26/4 Bryce - Page
27/4 Page
28/4 Page - GC
29/4 GC - LV
30/4 LV
1/5 LV - Death Valley
2/5 Death Valley - LA
3/5 LA
4/5 LA - San Diego
5/5 San Diego
6/5 San Diego (vertrek)
Laatst gewijzigd door JFeetje83 op 21 sep 2022, 07:16, 1 keer totaal gewijzigd.
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis JFeetje83: tips gevraagd korte reis met kinderen zuidwesten.

Bericht door IngridZw »

Ik denk dat je op deze manier en met wat hulp een mooie route hebt samengesteld.
Wat betreft Zion: een betaalbare optie wat hier ook vaak wordt aangeraden is Zion Park Motel. Wij hebben er zelf al 2 keer overnacht en het is een prima en schoon motel en ook qua locatie heel gunstig. Ook de halte van de shuttlebus ligt pal voor het hotel. Verder heeft het een leuk zwembad. Niet groot maar wel lekker, Op de eigen site van het motel (toen wij boekten) waren de prijzen gunstiger dan bv via Booking.com.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer