Reis G&J.L: rondreis vanaf Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
G&J.L
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2022, 09:17

Reis G&J.L: rondreis vanaf Las Vegas

Bericht door G&J.L »

Hoi all,

Mijn plan is een camperrondreis te gaan maken geheel juni 2023.
Starten en eindigen in Las Vegas.

Daar dit de eerste keer is, is het zinvol tevoren de campings te boeken, of is er in juni plek zat?

Mocht er iemand deze tour al hebben gedaan en zijn/haar ervaring en roadbook willen delen, graag zelfs. 😉
Het plan is om zoveel mogelijk te gaan zien, maar een dagje op een plek blijven lijkt me ook niet verkeerd.

De voorpret kan beginnen. Hihi.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42140
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Rondreis vanaf Vegas

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum!
Juni is een mooie maand om naar het zuidwesten te gaan, maar ook een drukke maand. Dus ja, vrijwel overal moet je de campings van te voren reserveren. en dat kan best wel lastig zijn want de vraag is doorgaans groter dan het aanbod.
De campings in de nationale parken kunnen over het algemeen 6 maanden van te voren geboekt worden. Zorg er dus voor dat je uiterlijk aan het eind van dit jaar je route duidelijk hebt zodat je op tijd kunt reserveren.
De camper kun je het beste zo snel mogelijk vastleggen; hoe eerder je dat doet hoe lager de huur.
G&J.L schreef:
01 aug 2022, 16:18
Mocht er iemand deze tour al hebben gedaan en zijn/haar ervaring en roadbook willen delen graag zelfs
Wat bedoel je met 'deze tour'? Vanuit Las Vegas kun je veel kanten op. Begin eens met je te oriënteren door het standaardrondje zuidwesten te bekijken (zie hier). Kijk ook eens in het topic hier bovenaan voor de roadbooks en reisverslagen. Ook in de onderschriften van forumleden zie je links naar reisverslagen (zie onder mijn berichten voor die van ons). Lees je goed in en schrijf dan voor jezelf uit wat je zou willen zien. Maak dan een schema per dag en leg die route eens hier voor.
G&J.L schreef:
01 aug 2022, 16:18
Het plan is om zoveel mogelijk te gaan zien maar een dagje op een plek blijven lijkt me ook niet verkeerd
Juist door meerdere dagen op een plek te blijven zie je veel! Anders zie je alles alleen maar vanuit de camper.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer