Reis Trom: route Salt Lake City-Yellowstone-RMNP-Moab.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Trom: route Salt Lake City-Yellowstone-RMNP-Moab.

Bericht door Martin & Marianne »

Je had in je route toch 2 nachten staan? En hoeveel nachten heb je nu voor Yellowstone?
Met maar 3 nachten voor Yellowstone zou ik geen twee nachten Jackson doen, maar de tweede nacht kijken naar bijvoorbeeld Colter bay, of al doorrijden naar Grant Village.
Sowieso is een nacht Jackson en een in het park wel aan te raden; iets minder heen en weer rijden, en Jackson is erg leuk voor een avond, maar een nacht in het park is ook mooi, zeker als je vroeg in de ochtend iets wilt ondernemen.
Het is hoe dan ook allemaal erg duur!

Wij zaten de laatste keer in Jackson in de Kudar Motel. Die was toen aardig betaalbaar. En midden in het centrum.

Marianne
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Trom: route Salt Lake City-Yellowstone-RMNP-Moab.

Bericht door josea »

Wij sliepen twee nachten in een Frontier cabin in 2018. Echt basic, maar er stonden twee bedden en er was een (klein) badkamertje. Het was donker en een beetje “vergane glorie”. Maar wel op een superlocatie. En als ik daar dan alleen maar ‘s nachts met mijn ogen dicht ben zo ongeveer, maakt het interieur me verder niet zoveel uit, als we maar goed kunnen slapen en dat ging prima.
Trom
Amerikakenner
Berichten: 888
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Trom: route Salt Lake City-Yellowstone-RMNP-Moab.

Bericht door Trom »

N.a.v. jullie reacties en verder bekijken van vlieg- en autoprijzen toch nog een aantal wijzigingen gemaakt:
-het wordt toch een one way nl van Salt lake city naar Las Vegas. De route van Panguitch naar SLC lijkt ons niet heel erg interessant en nu pakken we Cedar City (Cedar Breaks National Monument) en Valley of Fire mee.
-we overnachten 1 nacht in Jackson en dan in Colter Bay en rijden volgende dag direct naar Yellowstone en winnen extra dag Yellowstone.
Route nu:
1. Amsterdam-Salt Lake City
2. Salt Lake City-Jackson
3. Jackson-Colter Bay
4. Colter Bay-Yellowstone (Old faithfull lodge cabin)
5.Yellowstone (id)
6.Yellowstone (Gardiner?)
7.Yellowstone-Cody
8.Cody-Sheridan
9.Sheridan-Deadwood
10.Deadwood-Custer
11.Custer
12.Custer-Estes
13.Estes
14.Estes-Grand Lake/Kremmlin
15.Grand Lake-Grand Junction
16.Grand Junction-Durango
17.Durango-Moab
18.Moab
19.Moab
20.Moab-Torrey
21.Torrey
22.Torrey-Cedar City
23.Cedar City-Valley of Fire
24.Valley of Fire-Las Vegas
25. Las Vegas-Amsterdam
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer