Reis RvdH: hulp gevraagd bij route rondje San Diego 2 weken.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
RvdH
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2022, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis RvdH: hulp gevraagd bij route rondje San Diego 2 weken.

Bericht door RvdH »

Hi!

Ik heb wat hulp nodig bij het plannen van onze volgende Amerika reis. Mijn man en ik hebben in 2019 de mooie camperreis Zuid-West Amerika gedaan: San Francisco - Monterey - Pismo Beach - Los Angeles - Lake Havasu - Grand Canyon - Monument Valley - Moab - Bryce - Zion - Las Vegas - Mammoth Lakes - Yosemite - San Francisco.

Nu denken we dagelijks terug aan deze fantastische reis en wordt het tijd om onze volgende trip te plannen. We willen graag weer met de camper, maar hebben maar 2 tot 2,5e week de tijd. En het grootste verschil: we gaan met ons kindje van dan bijna ongeveer 1 jaar. Dus: we zoeken een kleinere route met rustiger tempo met nog steeds heel veel moois te ontdekken.

We vinden het niet erg als er wat plekken overlappen met onze vorige reis, maar willen ook nieuwe plaatsen ontdekken. Zo zat ik te kijken naar een rondje Los Angeles/San Diego met Grand Canyon, Sedona, Valley of Fire, Antelope Canyon, etc. Maar ik ben nog heel erg zoekende. Misschien moeten we juist wel de andere kant op en Canada meepakken? Dus, wie weet de mooiste route voor ons?

Samenvatting:
- Route voor camperreis
- 2 tot 2,5e week
- Reizen met kindje van bijna 1
- Houden van natuurgeweld + wat stedelijk aan begin/eind of tussendoor
- Geen volledige overlap met vorige reis

Ik ben benieuwd of iemand ons kan helpen.
Dank!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42068
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd: route rondje San Diego 2 weken

Bericht door Martin & Marianne »

Wanneer zouden jullie willen gaan? Welk jaar? En welk jaargetijde?
Waar houden jullie van, wat heeft de vorige keer de meeste indruk gemaakt, wat zou je nog wel een willen bezoeken?
Ik weet niet hoeveel tijd jullie de vorige keer hadden, maar tenzij jullie meer dan 4 weken hadden kan ik me voorstellen dat je niet alles op je gemak hebt kunnen bezoeken.
Lees je eens in, in reisverslagen en reisgidsen, en op www.ontdek-amerika.nl en kijk wat je het meeste aanspreekt. Je hebt het nu wel over San Diego maar ik begrijp dat het nog heel erg open ligt en dan is het lastig adviseren.

Kijk ook eens hoe het zit met het vervoeren van een baby in een camper.

Marianne
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis RvdH: hulp gevraagd bij route rondje San Diego 2 weken.

Bericht door markro »

Om inspiratie op te doen kan je reisverslagen lezen. In ieder reis-subforum vind je een topic met reisverslagen,
voor het zuidwesten van de VS: viewtopic.php?f=36&t=11994

Nog meer reisverslagen: https://reisverslagen.allesamerika.com/

En over reizen met een baby in een camper is ook al veel geschreven op het forum.
Zie bijvoorbeeld: viewtopic.php?f=30&t=68692
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42068
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis RvdH: hulp gevraagd bij route rondje San Diego 2 weken.

Bericht door Martin & Marianne »

@RvdH Heb je al iets aan de reacties? Jammer dat je niets meer van je laat horen. We kunnen je beter helpen als we iets meer weten. Het maakt immers nogal wat uit of je in de zomer of in het voor- of najaar gaat. En als je met een camper wilt is tijdig reserveren, van zowel de camper als de campings, heel verstandig.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer