Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Resetovic »

Dag mensen,

Vorige maand terug gekomen van een soortgelijk route en alles is voorbij gegaan als een droom eerlijk gezegd. Ik wil er nu direct nogmaals een soortgelijke reis plannen, dit keer niet met mijn partner maar met mijn broertje en een neef.

Reis/Amerika zelf was gewoon geweldig en ben vooral forumgebruikers hier echt heel erg dankbaar, ik had totaal geen ervaring en door de ervaring van velen hier heb ik gewoon een road trip kunnen afleggen in een onbekend land als Amerika.

1e keer moest ik echt alleen autorijden, dit keer zijn wij met 3 man sterk en kan ik de stuur overgeven vooral op dode/rustige wegen. Nogmaals zijn er veel kilometers en dit dan wel in 24 dagen met Los Angeles/Las Vegas die de meeste dagen krijgen.
Wandelen in natuurparken is voor mijn gezelschap niet direct een prioriteit, maar ik wil ze uiteraard wel een onvergetelijk reis geven gezien ook beiden dit nooit hebben gedaan.

Route is nu als volgt en via Booking is alles al geboekt, enige waar ik mee zit in hoeverre het nog winter is in bepaalde gebieden en de kans dat er er nog sneeuw ligt op de route zelf, want ik wil sneeuwige routes namelijk wel vermijden.


Reis is van 27 maart t/m 20 april 2023.

27 maart - San Francisco
28 maart - San Francisco (Via Pacific Coast Highway 1)
28 maart - Obispo
29 maart - Obispo (Via Pacific Coast Highway 1)
29 maart - LA
30 maart - LA
31 maart - LA
01 april - LA
02 april - LA
03 april - LA (Via Joshua Tree National Park)
03 april - Kingman
04 april - Kingman
04 april - Grand Canyon
05 april - Grand Canyon
05 april - Page
06 april - Page
07 april - Page
07 april - Bryce Canyon
08 april - Bryce Canyon (Via Zion scenic road in 1 stuk door richting Sin City)
08 april - Las Vegas
09 april - Las Vegas
10 april - Las Vegas
11 april - Las Vegas
12 april - Las Vegas[ (Via Death Valley National Park)
12 april - Bishop
13 april - Bishop[/b] (onderweg Mono Lake en Ghost Town Bodie bezoeken)
13 april - Lake Tahoe
14 april - Lake Tahoe
15 april - Lake Tahoe
15 april - Yosemite National Park
16 april - Yosemite National Park
17 april - Yosemite National Park
17 april - San Francisco
18 april - San Francisco
19 april - San Francisco
20 april - San Francisco


Mijn laatste reis was ik door Page richting Zion gereden, ik was behoorlijk onder de indruk van Page en omgeving en wil dit keer Page, Bruce en Lake Tahoe meenemen.
Zion wordt alleen gedaan via Mount Carmel scenic drive.

Heeft iemand toch nog enige tips voor mij qua route of verblijven onderweg zoals tussen SF-LA, LA-Grand Canyon, LV-Lake Tahoe.

Afbeelding Afbeelding

Verder vraag mij ook af of het boeken van tickets nu of later in het jaar iets kan uitmaken, uiteraard gezien Covid/Oekraine-Rusland kan alles nog alles anders lopen.
Ik zit op 900 per persoon, dit is een United Airlines vlucht geboekt via Lufthansa inbegrepen 23 kilo koffer en annuleren minus 190 euro. Is dit een vrij normale ticketprijzen en de moeite waard om nu al te boeken....
Laatst gewijzigd door Resetovic op 10 jul 2022, 17:07, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Schrijf het eens in de van/naar schema per dag op zoals min of meer gebruikelijk op het forum. En zonder tussenregels. Dit leest erg onhandig. Zeker op een telefoon.

Marianne
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Dat is niet per dag. Zo is niet in één oogopslag te zien hoe lang je ergens bent. Heb je nu bijvoorbeeld 1 of 2 nachten in SF in het begin?
Het is wel zo fijn om bij een wijziging een nieuwe post te maken, nu is mijn reactie niet meer te volgen.

Dus niet zo:
27 t/m 28 - San Francisco (Via Pacific Coast Highway 1)
28 t/m 29 - Obispo (Via Pacific Coast Highway 1)
29 t/m 3 - LA (Via Joshua Tree National Park)
3 t/m 4 - Kingman
4 t/m 5 - Grand Canyon
5 t/m 7 - Page
7 t/m 8 - Bruce Canyon (Via Zion scenic road in 1 stuk door richting Sin City)
8 t/m 12 - Las Vegas (Via Death Valley National Park)
12 t/m 13 - Bishop (onderweg Mono Lake en Ghost Town Bodie bezoeken)
13 t/m 15 - Lake Tahoe
15 t/m 17 - Yosemite National Park
17 t/m 20 - San Francisco

maar zo:
27 naar San Francisco (Via Pacific Coast Highway 1) (?)
28 San Francisco - Obispo (Via Pacific Coast Highway 1)
29 San Luis Obispo - LA
30 LA
1 LA
2 LA
3 LA
4 LA - Kingman
4 Kingman - Grand Canyon

etc

Je overnacht nergens in de parken?
Het is Bryce, niet Bruce.

Een dergelijke route is ook goed alleen te rijden, de afstanden zijn goed te doen.

Marianne
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Resetovic »

Heb het aangepast @Martin & Marianne

Bryce was een typo, y en u zitten namelijk naast elkaar :)

Grand Canyon en Yosemite overnachting is in het park.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Ha ha, het is blijkbaar erg moeilijk. :wink:
Ik zei: per dag, nu lijkt het wel een erg lange reis! :wink:

En zet dan de aangepaste route NIET in je openingspost maar in een nieuwe post.

Kijk eens naar de routes in andere topics en naar mijn voorbeeld. Op die manier is het goed te zien wat een reisdag is en wat een verblijfsdag is.
Resetovic schreef:
10 jul 2022, 17:06
Grand Canyon en Yosemite overnachting is in het park.
:thumbup:
Je hebt dus niet alles via booking.com geboekt. :wink:

Marianne
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik heb het zelf maar even gedaan, en ook de weekdag erbij gezet.

27-mrt-23 ma naar San Francisco
28-mrt-23 di San Francisco - San Luis Obispo
29-mrt-23 wo San Luis Obispo - LA
30-mrt-23 do LA
31-mrt-23 vr LA
1-apr-23 za LA
2-apr-23 zo LA
3-apr-23 ma LA - Kingman
4-apr-23 di Kingman - Grand Canyon
5-apr-23 wo Grand Canyon - Page
6-apr-23 do Page
7-apr-23 vr Page - Bryce
8-apr-23 za Bryce - Las Vegas
9-apr-23 zo Las Vegas
10-apr-23 ma Las Vegas
11-apr-23 di Las Vegas
12-apr-23 wo Las Vegas - Bishop
13-apr-23 do Bishop - Lake tahoe
14-apr-23 vr Lake tahoe
15-apr-23 za Lake tahoe - Yosemite
16-apr-23 zo Yosemite
17-apr-23 ma Yosemite - San Francisco
18-apr-23 di San Francisco
19-apr-23 wo San Francisco
20-apr-23 do San Francisco

Een paar opmerkingen:
In die tijd van het jaar zal het allemaal wel te doen zijn, alleen bij Bryce heb je kans op sneeuw(resten). Of Lake Tahoe dan fijn is weet ik niet, het is dan echt het tussenseizoen.
Yosemite zou koud kunnen zijn, maar de kans op sneeuw lijkt me klein.
Death Valley is in die periode nog aangenaam, ik zou daar meer tijd nemen zodat je daar ook een paar wandelingen kunt doen.
Het zijn veel steden en weinig tijd voor de parken, maar ik begrijp dat dat bewust is. Je wilt niet naar Zion Canyon? Daar zal het in april nog wel aangenaam zijn qua temperatuur.

In Page zou je naar de Red Rock Motel kunnen kijken, daar heb je huisjes met meerdere slaapkamers en een keuken, is ook wel eens prettig.

Yosemite in het weekend is niet zo handig.
Langs de kust zou ik iets eerder stoppen, bijvoorbeeld in Carmel/San Simeon Dat geeft je wat meer tijd voor het eerste deel. Ik vind dat het mooiste deel en er is ook veel te doen.

Marianne
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Resetovic »

Dank @Martin & Marianne voor je correcte schema :thumbup:.

Sneeuwresten is acceptabel en vooral dat wegen normaal begaanbaar is van belang, dat ik bijvoorbeeld geen sneeuwkettingen bij mij moet hebben :D.
Denk dat sneeuw ook een totaal andere beleving zal zijn, maar Hoodoos zien vol gedekt in sneeuw zal denk ik niet mooi zijn.....
Lake Tahoe is wel iets wat mooi er uit ziet en neem aan dat hier wel activiteiten te doen zijn, toch?

Echte winterkleding zal denk toch niet van toepassing zijn?

Death Valley was eind mei zo'n 45 graden en was inderdaad behoorlijk heet, bedoeling is inderdaad vroeg te vertrekken en wat uren rond te brengen in Death Valley.
Mijn overnachting was in Lone Pine in mei en ik was na zonsondergang vertrokken vanaf Stovepipe.

Steden zijn inderdaad een bewust keuze en natuurparken bij zaak dit keer en niet echt een prioriteit bij mijn gezelschap, maar ik/ze willen natuurlijk wel wat bezoeken.
Zion was hartstikke mooi, maar zelfs 1 dag is niet genoeg hier dus inderdaad een bewuste keuze om Zion af te laten vallen en alleen genieten van de geweldige scenic drive.

Page heb ik nu geboekt bij Wingate by Wyndham Page Lake Powell, Red Rock Motel is ook beschikbaar zie ik op Booking en is het de moeite waard te switchen?

Yosemite in het weekend kan ik niet ontwijken gezien ik volgens mij toch via Lake Tahoe moet.


Dank voor je San Simeon tip en ik pas ons overnachting aan naar hier.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Er zijn mensen die de hoodoos in de sneeuw juist geweldig mooi vinden!

Wat betreft de accommodatie in Page: ik gaf alleen maar een suggestie. Wij vonden de extra kamer en de keuken wel fijn. Maar het is niet te vergelijken met een hotel; die keuze moet je zelf maken.

Je kunt de reis natuurlijk zo aanpassen dat Yosemite buiten het weekend valt, bijvoorbeeld door de dagen SF in het begin te doen.

Lake Tahoe is geen must als je naar Yosemite rijdt, je kunt ook de CA88 nemen.

Marianne
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Resetovic »

1 en 2 april moet ik in LA zijn voor een evenement op beide dagen, indien dit niet het geval was geweest was de trip later in april geweest of start rechtsom vanuit SF.
31 mei / 1 juni was ook best druk in Yosemite en ga ervanuit dat 15/16 april nog wel meevalt, moet wel zeggen dat de shuttle systeem van Yosemite de enige was wat echt slecht is geregeld.

Wat stel jij voor op basis van ons huidige schema en wat meer voor mannen als ik Lake Tahoe eruit gooi en dit vul met iets anders...
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Het zal in april inderdaad niet zo druk zijn als in mei/ juni.
Ik herken niet wat je zegt over het shutrlebussysteem. Misschien heeft dat nog met corona te maken? Ik denk dat er ook daar sprake is van personeelstekort.
Onze ervaring is dat de bussen erg frequent rijden.

Marianne
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Marcopstal »

Resetovic schreef:
10 jul 2022, 19:23
Lake Tahoe is wel iets wat mooi er uit ziet en neem aan dat hier wel activiteiten te doen zijn, toch?
Niet half april lijkt me. Dit ligt vrij hoog en kent dan nog best lage temperaturen. Het kan er in april nog vriezen 's nachts.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door IngridZw »

I.p.v. Lake Tahoe zou je eventueel San Diego kunnen toevoegen. Je kunt daar o.a. het vliegdekschip USS Midway bezoeken. Lijkt me wel iets wat mannen aanspreekt. Verder heb je nog het historische Old Town San Diego, de eerste nederzetting en heel Mexicaans. Vooral 's avonds erg gezellig. SD is sowieso een hele mooie stad met veel bezienswaardigheden en omdat het zuidelijker ligt is de temperatuur ook aangenamer.
Alleen wordt alles in de route dan wel opgeschoven. Dat is dan wel weer lastig aangezien je alle hotels al hebt geboekt.

Als je van wijnen houdt is is Napa Valley misschien ook een optie alvorens je naar San Francisco rijdt. Je hebt er diverse wijngaarden waar je terecht kunt voor wijnproeverijen en rondleidingen.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Resetovic »

@Marcopstal

Eind mei kwam ik in een korte broek en shirt aanhuppelen in Lee Vining en weer was nog prima overdag, maar 's nachts was het -1 geloof ik, dus geloof best dat april nog frisser/kouder is in dat gehele gebied.

Via Bakersfield richting Yosemite is een behoorlijke rit, april lijkt Lake Tahoe mij de enige logische tussenstop en hierna richting Yosemite te gaan denk ik dan.


@IngridZw

San Diego had ik naar gekeken eerder, maar ligging leek mij niet echt ideaal om dan weer richting Kingman te gaan. Wijnen heb ik totaal niks mee :)
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Marcopstal »

Vanuit Death Valley (of Las Vegas) is het korter via Bakersfield dan via Lake Tahoe om naar Yosemite te gaan.
Persoonlijk zou ik in april daarvoor kiezen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Resetovic schreef:
11 jul 2022, 00:54
Via Bakersfield richting Yosemite is een behoorlijke rit, april lijkt Lake Tahoe mij de enige logische tussenstop en hierna richting Yosemite te gaan denk ik dan.
Dat hangt er natuurlijk vanaf waar je vandaan komt en wat je onderweg wilt doen. Ik had al aangegeven dat je de CA88 kunt nemen. Je komt dan niet in South Lake Tahoe. Vanuit Lee Vining is het dan 6 uur rijden. Het zou zelfs kunnen dat de Sonora Pass open is,. Als je niet naar Lake Tahoe gaat is Monument Valley toevoegen ook nog een idee.
Kijk voor Death Valley eens naar Panamint Springs. Dan zit je nog in het park. Geeft je wat meer tijd daar. En je wilt toch niet in het donker rijden daar. Misschien is de wandeling naar Darwin Falls iets.

Marianne
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Resetovic »

Sonora Pass is de afgelopen jaren altijd best laat geopend en CA88 had ik gezien, maar denk dat ik wintergebieden toch ga passeren op Yosemite na.

Denk dat ik dan dit moet plannen.

https://www.google.com/maps/dir/Los+Ang ... !3e0?hl=nl


Grand Canyon, Monument Valley (heb je ook verblijf tip hier of is het bezoeken en richting Page?, optie Goulding's Lodge kun je niet vrij annuleren namelijk), Page, Bryce en misschien toch Zion een dagje en overnachten na Death Valley en anders extra dag in Page/Las Vegas. Ik ben de planner en moet mijn gezelschap niet te veel in natuurparken rond laten hangen.

Extra dag langer in LA was ook een optie geweest, maar hotel die ik heb geboekt voor 700 euro is inmiddels 1150 en een dag langer 900 euro bijbetalen :shock:.
Uitwijken richting San Diego eerst of later naar Phoenix was ook een optie of eventueel Sacramento, maar zitten vrijwel al vele dagen in steden en een afwisseling zoals nu is het mooiste denk ik dan weer.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Het wordt wat lastig; je wilt niet meer steden maar ook niet meer parken. :wink:
Je kunt natuurlijk prima via Lake Tahoe rijden of via de CA88. De wegen zullen normaal gesproken goed zijn; alleen om twee nachten bij Lake Tahoe te blijven is in die tijd van het jaar niet zo aan te raden (denk ik).
De Sonora Pass is inderdaad de laatste jaren later opengegaan, maar er is natuurlijk een kans dat hij wel open is, ik bedoelde dat meer als mogelijkheid voor als je in 1 dag van bijvoorbeeld Lee Vining naar Yosemite zou willen rijden.

Je laat nu de kustroute vallen? En je wilt niet meer naar Bodie?
Resetovic schreef:
11 jul 2022, 10:51
Monument Valley (heb je ook verblijf tip hier of is het bezoeken en richting Page?, optie Goulding's Lodge kun je niet vrij annuleren namelijk
Als je naar MV gaat is een overnachting daar zeer aan te raden. Je betaalt een fee van 10% als je meer dan 72 uur voor aankomst annuleert, dat is nog te overzien. Het mooiste is The View (hotel of cabin). Daar hebben ze iets vergelijkbaars qua annuleringen. Als alternatief is een overnachting in Mexican Hat ook niet gek (San Juan Inn).
En dan zou ik toch die medereizigers proberen aan het wandelen te krijgen, wij vonden de Wild Cat Trail erg mooi (zie hier).

Marianne
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Resetovic »

Ik heb een Google Maps planning van 13 locaties opgemaakt, maximaal is 10 normaal gesproken mogelijk en de optie om meer toe te voegen op basis van mijn route ga ik later opstellen.
Kustroute heb ik dus apart liggen :)).

Als ik een overnachting Monument Valley toevoeg en Panamint Springs, dan denk ik dat ik eventueel toch Zion toevoeg of extra nacht LV.

Even snel dan onderstaande route/verblijf dan na Grand Canyon.....

5-apr-23 wo Grand Canyon - Monument Valley
6-apr-23 do Monument Valley - Page
7-apr-23 vr Page
8-apr-23 za Page- Bryce
9-apr-23 zo Bryce - Zion
10-apr-23 ma Zion - Las Vegas
11-apr-23 di Las Vegas
12-apr-23 wo Las Vegas
13-apr-23 do Las Vegas
14-apr-23 vr Las Vegas - Panamint Spring
15-apr-23 za Panamint Spring - Yosemite
16-apr-23 zo Yosemite
17-apr-23 ma Yosemite - San Francisco
18-apr-23 di San Francisco
19-apr-23 wo San Francisco
20-apr-23 do San Francisco


Als Tahoe vervalt dan sla ik inderdaad Mono Lake / Bodie over.
Bodie was ik afgelopen mei letterlijk 17.40 binnen gereden en op lieve verzoek aan de rangers was ik tot 18.30 Bodie voor mijzelf helemaal alleen (vrij vluchtig) rondgedwaald.
Ik was namelijk helemaal vergeten dat sluiting om 18.00 was en wij waren veel te lang blijven hangen op Mono Lake, dus wou hierom eigenlijk Bodie nogmaals bezoeken indien dit op de route was geweest.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Dat had je dan beter om kunnen draaien, Bodie en Mono Lake. :wink:
Ik vind het zo niet gek, maar een extra overnachting in Zion zou mooi zijn, of tijd voor een bezoek aan Valley of Fire.

Wat wil je allemaal in Page gaan doen?

Marianne
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Resetovic: April 2023 rondreis zuidwesten.

Bericht door Resetovic »

Ja achteraf wel 😀

Antelope canyon bezoeken en Glen Canyon National Recreation Area zag er echt vet uit, wil een dagje uitbesteden door te varen.
Hierom de keuze om in Page een volledige dag te pakken.

Zion heeft veel meer tijd nodig en voor ons was 1 dag zelfs gewoon te kort, vandaar toch bewust gekozen Zion via Mount Carmel Scenic aan te doen en 's avonds ergens een korte wandeling zonsondergang wandeling te doen.
Valley of Fire kan inderdaad ook richting Las Vegas nog.

Denk dat ik dan dit ga aanhouden en komt het vast goed.

Edit: Inmiddels vliegtickets, Yavapai Lodge-Grand Canyon, Monument Valley-Executive Valley Rim Cabin en dit keer geen Wawona, maar Curry Village-Yosemite geboekt.

Nu hopen dat Covid/Oekraïne-Rusland geen roet in het eten gooit!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer