Reis sarih00: congres Austin combineren rondreis kids deel 2.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
zandhoef1981
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2022, 13:34
Aantal x V.S. bezocht: 5

Reis sarih00: congres Austin combineren rondreis kids deel 2.

Bericht door zandhoef1981 »

Goede dag allen, ik heb een tijd geleden al een keer iets gepost en daar super veel leuke reacties op gehad.

Ik en mijn vrouw en 2 kids (7 en 9) hebben een retour houston waarbij 23,24 en 25 juni mijn vrouw een congres heeft in Austin.
Ik wilde heel graag naar Big bend park alleen krijg ik het niet zonder haasten in mijn planning geplaatst. En wellicht ook aan de warme kant nu:)
Wij zijn niet echt van de musea/ bezienswaardiheden maar wel van avontuur, water en natuur.
Mijn planning ziet er nu zo uit maar hoor heel graag wat de meningen zijn van bekende in texas.

18 juni landen we om 13 dus snel auto ophalen en richting hotel met zwembad, liefst richting zee (iemand leuke tips)
19 juni blijven we hier ook, even wat leuks doen in de omgeving van houston (galveston wellicht leuk)
20 en 21 juni richting Corpus Christi, daar willen we kiten, windsurfen, duiken, in de zee spelen en wellicht iets anders leuks dat daar te doen in.
22 juni op t gemakske via wat dorpjes naar Austin, daar hebben we hotel tm 25 juni. Mijn vrouw congress en ik met de kids vermaken ons wel
25 juni 17 uur pik ik mijn vrouw op en gaan we naar.... en nou loop ik een beetje vast, ik dacht,,
25 juni richting bandera, dude ranch oid
26 juni ook bandere
27 juni naar..... (of gewoon daar blijven hangen?)
28juni gaan we richting houston aiport hotel want 29 juni vliegen we smiddags terug...

Wie heeft er nog wat gouden tips, van die kleine westerndorpjes en watersprings vinden we allemaal geweldig ... mijn vrouw is een enorm paardenmeisje, ze hinnikt nog net niet.
Alvast bedankt iedereen, namens mij en de familie. :)
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4963
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Congress Austin combineren rondreis kids deel 2

Bericht door hemmie »

In Houston is met kinderen NASA erg leuk.
In Corpus Christi is de USS Lexington (vliegdekschip) zeker een bezoek waard. Dichtbij Corpus Christi is het badplaatsje Port Aransas, van daaruit (ik weet niet of dit ook dichter bij Corpus Christi kan) kun je een boottochtje doen om dolfijnen te zien, wij hebben dat een paar keer gedaan, altijd veel dolfijnen gezien. Voor strand in die omgeving zou ik Mustang Island SP of Padre Island NS aanraden. Die eerste is schoner, die 2e krijgt door de stroming veel troep aangespoeld, maar afhankelijk van je auto wel leuk om daar een paar mijl over het strand te rijden.
Ten westen van Austin zou ik zeker wat State Parks bezoeken, Enchanted Rock en Pedernales Falls zijn de bekendste en misschien ook wel mooiste,maar er zijn er veel mee die de moeite waard zijn.
Je kunt ook nog naar Waco, daar is Waco Mammoth NM en het Dr Pepper museum.
Terug in Texas!
TheCEO
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2022, 22:34
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Congress Austin combineren rondreis kids deel 2

Bericht door TheCEO »

Voor een leuke dagtrip vanuit Austin kan ik dit aanraden:
In een zwemband drijvend relaxen in een rivier :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer