Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Malou97: rondje Las Vegas (2 weken).

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Malou97
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Reis Malou97: rondje Las Vegas (2 weken).

Bericht door Malou97 »

Hoi allemaal! Vrij last-minute hebben wij besloten om deze zomer toch naar Amerika te gaan. :clap:

Het is voor mij de tweede keer en voor mijn partner de eerste keer. We hebben ruim twee weken de tijd, de vluchten zijn geboekt en staan dus vast. De focus ligt op de regio rondom Las Vegas; de 'rode rotsen'.

Ik heb de volgende route (hotels geboekt, maar nog annuleerbaar) op dit moment:

26 juli Frankfurt - Las Vegas Overnachting Bally's Hotel (1 nacht)
27 juli Las Vegas - Zion Overnachting Zion Park Motel Springdale (2 nachten)
28 juli Zion - Zion
29 juli Zion - Bryce Overnachting Bryce Pioneer Village Tropic (1 nacht)
30 juli Bryce - Capitol Reef Overnachting The Rim Rock Inn Torrey (1 nacht)
31 juli Capitol Reef - Moab Overnachting Inca Inn (3 nachten)
1 augustus Moab - Moab
2 augustus Moab - Moab
3 augustus Moab - Page Overnachting Sleep Inn & Suites Lake Powell (2 nachten)
4 augustus Page - Page
5 augustus Page - Grand Canyon Overnachting Yavapai Lodge (1 nacht)
6 augustus Grand Canyon - Seligman Overnachting Supai Motel (1 nacht)
7 augustus Seligman - Pahrump Overnachting Best Western Pahrump Oasis (2 nachten)
8 augustus Pahrump - Pahrump
9 augustus Pahrump - Las Vegas Overnachting Excalibur (2 nachten)
10 augustus Las Vegas - Las Vegas
11 augustus Las Vegas - Frankfurt

In principe ben ik tevreden over het grootste deel van de route, alleen op het einde vind ik het nog niet zo goed lopen. Heeft iemand misschien tips? Death Valley is niet per se een must maar we weten niet zo goed hoe we de route anders zouden kunnen invullen..

De keuze om eerst een nacht in Las Vegas te blijven voordat we naar Zion vertrekken heeft trouwens te maken met de beschikbaarheid van Zion Park Motel (was enkel van 27-29 juli of 28 - 30 juli nog beschikbaar).

Alvast dank voor het meedenken!
josea
Amerikakenner

Re: Rondje Las Vegas (2 weken)

Bericht door josea »

Pahrump is omdat je de dag daarna Death Valley wilt bezoeken? Dat heeft niet zoveel nut in augustus, daar ga je overdag niet veel doen…. Beter lijkt me om één nacht in Death Valley te boeken indien mogelijk, en dan kun je de avonduren en ochtenduren daar rondkijken. En dan einde van de ochtend naar Las Vegas rijden.

Dan houd je een nacht over en die zou ik tussen Moab en Page zetten, bij Monument Valley. Bij voorkeur slapen in Hotel The View, voor het mooie uitzicht. De route kun je dan eventueel via Natural Bridges en Moki Dugway rijden.
Malou97
Amerika-ontdekker

Bericht door Malou97 »

Dankjewel voor je tips, Josea!

Pahrump is inderdaad omdat we Death Valley willen bezoeken op 8 augustus. Maar dat is geen 'must', als iemand een andere goede invulling voor die laatste paar dagen heeft (we dachten bijvoorbeeld aan Sedona? Of wat langer blijven op een andere plek?).

In Furnace Creek kosten The Ranch en The Inn €800 en €600 per nacht...... Vandaar de keuze voor Pahrump.

Jouw tip voor een overnachting bij Monument Valley neem ik zeker mee, dankjewel.
josea
Amerikakenner

Bericht door josea »

Als Death Valley geen must is, dan zou ik dat schrappen en een nacht toevoegen aan Capitol Reef en ook naar Sedona.

Dus:
Bryce - Capitol Reef
Capitol Reef
Capitol Reef - Moab
Moab
Moab
Moab - Monument Valley
Monument Valley - Page
Page - Grand Canyon
Grand Canyon - Sedona
Sedona
Sedona - Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas - Frankfurt
Laatst gewijzigd door josea op 08 jun 2022, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

Zonder Death Valley zou ik ook zeker Sedona toevoegen. Je bent er in de buurt en het is er prachtig. En dan misschien een extra dag Capitol Reef maar een extra dag Las Vegas is ook mooi voor de afwisseling.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

En als je wel naar Death Valley wilt is Stovepipe Wells ook nog een mogelijkheid. Of kijk eens naar de Longstreet Inn (zie hier voor ons verblijf daar).
Dat je voor de Ranch 800 dollar per nacht betaalt lijkt me niet correct; voor 239 dollar heb je wel iets bij de Ranch. Nog steeds niet goedkoop, maar geen 800 dollar.

Marianne
Malou97
Amerika-ontdekker

Bericht door Malou97 »

@ Josea en IngridZw: dat lijkt me een mooie optie, dankjewel! In 2019 ben ik ook via Sedona gereden, maar hebben we weinig tijd gehad om er echt goed rond te kijken. Een goede kans om dat dan nu te doen!

@ Marianne: ik zie inderdaad dat via de website nog kamers van rond de 249 dollar te boeken zijn. Ik keek eerder via Booking.com en daar kreeg ik die idiote prijzen. Dankjewel voor de tips, ik ga jullie verslag van 2019 ook zeker doorkijken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer