Na een tijdje te hebben rondgespeurd op het forum heb ik toch een account aangemaakt om jullie advies te vragen over onze geplande reis. We hebben hem vrij last minute geboekt. Tickets en huurauto zijn geboekt (ik heb geprobeerd wijzer te worden over alle huurauto tips en tricks, maar ik vond dit echt een mega doolhof, hopelijk is de service ter plekke van Hertz een beetje fatsoenlijk en krijgen we een fijne auto mee !) en ook de eerste nachten SF liggen vast. De tickets terug ook en daar tussenin hebben we al een aantal zaken geboekt, maar alles met flexibel annuleren.
We hebben enorm getwijfeld of we gezien de korte tijd tot vertrek (mei 2022), alles wilden laten regelen door een reisorganisatie, maar we hebben besloten om het vanwege de extreem hoge kosten zelf te gaan regelen.
Hieronder vind je een afbeelding van de planning van onze trip. Ik vind het lastig om de goede balans te bepalen tussen zoveel mogelijk zien en ervaren en een enigszins relaxed reistempo (ook gezien de lange rijafstanden). Zo twijfelen we of we voldoende tijd hebben langs de kust (zou zelf nog wel en nachtje in Santa Barbara willen verblijven), maar dit betekend dat de reis zodanig opschuift dat we in het weekend in Vegas belanden en ik zag dat dat wel echt een heel groot verschil was qua verblijfskosten. Zo zijn we nog een beetje aan het stoeien.
Ik ben 1x eerder in de US geweest (NY en Florida), geen rondreis en voor mijn partner is het de eerste kennismaking met de US.
We zien jullie adviezen graag tegemoet, het is een behoorlijke puzzel maar we hebben zoveel zin in deze reis.
Mega bedankt alvast.
https://ibb.co/3NbTYQs
*ps, het lukte deze mega newbie niet om een afbeelding te plaatsen dus vandaar bovenstaande link.